Deti a technika - podpora kreativity

mlada_mama
4. apr 2017

Ahojte, mám 6 ročné dieťa a čítala som názory odborníkov, že prostredníctvom techniky (mobily, tablety, počítače) je možné rozvíjať ich kreativitu. Aký je váš názor, dať mu tablet alebo nie?

lorela
4. apr 2017

@mlada_mama Technika sa síce stáva už takmer bežným pomocníkom a prostriedkom vo vyučovacom procese, ale 6 rokov je na to určite málo. Nezabúdaj, že názory odborníkov sa rôznia. Rozhodnutie potom zostáva na nás, rodičoch. A len čas ukáže, či bolo správne... 😉.
Ja zatiaľ neľutujem 🙂.

pribinak
4. apr 2017

dat, ale regulovat to. mam tiez syna v tomto veku, poziciam mu tablet, aj pc, ale nie zas na pol dna a kazdy den
treba, si uvedomit jedno, zakazane ovocie chuti najviac a deti dnes aj v skole bezne robia kopec veci na pocitacoch, je to normalny vyvoj doby

maslenka
4. apr 2017

@mlada_mama u šesťročného rozvíjaj kreativitu tým, že mu dáš nožnice, papier, lepidlo, farby, prípadne jednoduchý návod na vyrobenie nejakého predmetu. Výborné je lego, stavebnice rôzneho druhu, Merkúr napr. Čo sa týka tabletu, čím si rozvíja kreativitu? Pozeraním priblbnutých rozprávok plných násilia? Ak hrá nejaké hry, niečo si tam rozvíjať môže, záleží ale na tom, aké sú to hry. Skús pozrieť do internetových obchodov s pomôckami pre školy a materské školy, tam sú CD s hrami, ktoré sú určené na rozvíjanie všetkého možného

tenerifka
4. apr 2017

@mlada_mama obsluhu pc, tabletu ci mobilu zvladne hocijaky clovek s IQ nad 80, alebo teda 3-rocne dieta, cim neskor tieto zavislost sposobujuce vydobytky tejto chorej doby dostane do ruk, tym lepsie

mlada_mama
autor
4. apr 2017

@tenerifka Kde ste sa dočitali ohladne toho IQ? Zaujímal by ma zdroj

tenerifka
4. apr 2017

@mlada_mama je to moj laicky posudok sudiac podla toho, co vidim okolo seba u priatelov a znamych(a ich malych deti)

maslenka
4. apr 2017