Bola som u kadernicky minuly tyzden, farbila mi vlasy aj strihala, spravila profesionalne osetrenie, vlasy mam strasne prijemne na dotyk, som spokojna az na jednu vec, farba mi vobec nechytila vlasy tak ako mala, chcela som tmavo hnedu, fakt ze taku studenu tmavu, mala som ich hnede ale nie uplne tmave, ale s takym trosku rysavym odleskom ktoreho som sa chcela zbavit a myslela som ze to ta silna syta hneda farba uplne v pohode prekryje, ale bohuzial vobec, rysavy odlesk ostal a vlasy nie su ani tmavsie. Neplatila som sice nejaku obrovsku sumu a kadernicka bola strasne zlata, aj ona si vsimla na konci ze to nejako nechytilo ale fakt ta farba nejako sa nepodarila. Cim to moze byt? Isli by ste to reklamovat?
Už teraz nie, nabudúce sa ozvi hneď.
@oblaacik No keď si už hneď po farbení u kaderníčky videla že to nie je ono, vtedy si sa mala ozvať. Nie teraz po týždni riešiť.
Iné by bolo, keby u kaderníčky bolo všetko ok, a doma po umytí vlasov sa ti farba znení, vymyje.
To sa rieši hneď, ne po tyzdni.
Mozno ta nepotesim, ale mozno sa toho rysaveho odlesku nezbavis v žiadnom kadernictve. Aspon ja mam taku skusenost. Do porodu mi farba chytala krasne, od porodu katastrofa. Mavala som studenu hnedu, teraz tam vsak ten rysavy odlesk stale mam. Bola som u fakt super kaderníka, vzdy krasne vlasy. Po niekolkych nevydarenych farbeniach som zmenila na kadernicku, ktora robila s inou znacko a presne to iste. Stale tam ten ryšavý odlesk je. Mozno su tu baby, ktore vedia poradit co s tym.
Tak aj to sa stava nemohla predsa vediet ako ti to chyti. Kazdy ma ine vlasy… nabuduce vyskusa inu farbu ako sama povedala. Pises ze vsetko super tak naco jej tam ides teraz zneprijemnovat zivot s reklamaciou… co chces aby ti druhykrat zafarbila vlasy zdarma pretoze tvoje vlasy zareagovali na farbu inak ako si chcela? Kasli na to, stava sa
@oblaacik sú odtiene studené a teplé. Studené odtiene nebudú do ryšava. Dobrá kaderníčka vie zhodnotiť kvalitu vlasov, aké prípravky používaš, čím boli farbené a potom namiešať správnu farbu a odtieň. Neexistuje žiadne také, že veď uvidíš ako sa to doma vymyje. Nesúhlasím s juliacenc, že stáva sa. Dobrej kaderníčke sa to nestane a ak áno, nepošle zákazníčku domov s tým, že uvidíme ako sa to bude vymývať.
@melanta tak chcela sa zbaviť zákazníčky...
už teraz nie...
@melanta tak potom mala ist do profi kaddenictva zapltit majland a mozno by bola spokojna. Poznam salon u nas kde bezne nechas aj 150€ za farbenie a strih a zeny co chcu biele vlasy maju zlte. Takze ziadne zazraky sa na pockanie robit nedaju. Zas sa tu nehrajme na dokonale sluzby ked vieme, ze neexistuju. To uz by ma zaujimalo ako ona zhodnoti vlas ci chyti do cervena, alebo do hnede. Su vseobecne typi a taktiky ako docielit vysledok, ale to neplati pre 100 ludi zo 100. Nic na tomto svete nie je dokonale vobec nic a uz vobec nie kadernicka a jej zhodnotenie vlasu a nasledna aplikacia farby
Po týždni určite nie. Reklamovala by som to okamžite na mieste. A prečo nie? Ona si všimla, že to nejako nechytilo? Nechytilo to z nejakého dôvodu, kaderníčka by ten dôvod mala vedieť. Ak si dám farbiť vlasy s tým, že nechcem ryšavý odtieň, nezaplatím ak mi dá farbu, s ktorým ten ryšavý odtieň budem mať stále. Ale toto máš riešiť okamžite. Po týždni určite nie.