Ahojte, chcela by som prejsť na nejakú inú alternatívu, nakoľko holenie žiletkou mi dlhodobo nevyhovuje, najmä v oblasti bikín, inde je to relatívne fajn, lenže okolo bikín sa mi zakaždým urobia boľavé vyrážky, podráždenie pokožky v skratke. Nejaké tipy? Budem vďačná.
Brazílska depilácia, bolí ako sviňa ale ten pocit potom je na nezaplatenie. Aj Lumea je cesta ak máš kontrast medzi pokožkou a chĺpkom
Baby, ďakujem krásne za rady, Lumeu som už vyskúšala, nefungovalo mi to…
V tejto oblasti len laser. Pokial mas tmave hrube chlpky, pocitaj s minimalne 7 osetreniami plus udrziavacie navstevy z casu na cas.
Epilator... slabiny bez vyrazky. Len nie kazdy to strpí no 🤭🤭🙃
@zena666 Bolí to? Aký epilátor používaš ty? Si spokojná? Je to fakt úplne do hladka s ním?
@bela30 No tak toto akože vooobec🤣 Ja som študentka, ale aj keby nie som, nemám rada míňať veľa peňazí, takže nejaká iná alternatíva sa bude musieť nájsť. Ale ďakujem🫶🏻
Ja použivam depilačny krém Balea
Mám malú lacnú rowentu, prvý krát to bolelo tak, že som to chcela zahodiť 🤭😀 .Kedže to trhá chlpy, tak áno je to hladké, hneď po tom trošku začervenane, ale potom krásna zdravá pokožka, to sa mi so žiletkou nepodarilo nijak docielit v oblastk bikin. Ja som spokojna dám si pohárik a idem na to 😀😀 na kosti to boli najviac tam kde sa da chytit a napnut tak to " škrabka " . Stoji to za to.
@zena666 Ako často treba odstraňovať tie chĺpky? https://www.notino.sk/rowenta/easy-touch-ep1110... Takéto niečo máš? A treba to nabíjať, alebo je to na kábel alebo ako?
Áno takéto niečo, treba pozreť či je nabíjací alebo s napájacím. Tato 20evrová má kabel, aj ja mam kabel ale je dlhánsky, neobmedzuje ma. Ja každý týždeň, ale sú ženy čo raz za mesiac mne chlpy a vlasy rastú rýchlo, takže sa to nedá podĺa mňa 🤭.Ono je to svinstvo v tom, že chlpy nerastú na raz ale dorastajú postupne 🙂Najmenej to bolí po skusenostiach po studenej sprche menej to citiť. 🙃
kup si voskove pasiky weet a strhni si ich