Ako začať s gélovými nechtami doma?

cipina
16. máj 2024

Ahoj, poprosim o radu tie co sa vyznate 🙂 Zvyknem si robit manikuru doma, doteraz som pouzivala zlupovaci gellak Miuna. Mam dost makke nechty, po par dnoch sa mi odlupoval. Chcela by som nieco co vydrzi dlhsie a zvladnem to sama doma. Viete poradit?

dettilv
16. máj 2024

@cipina popozeram videá na YouTube kde nájdeš postup. Ked budeš skúšať ozaj treba dávať pozor na maličkosti (naprv nedotykat sa kozičky,špice dobre urobiť atď) a potom už iba robiť. Jaj a dôležitý je výber materiálu. Som manikerka papierovo ale nemám čas bohužiaľ na to popri deťoch 😕ale tak snáď poradím keby nieco

barju
17. máj 2024

@cipina ja som samouk a prešla som gelovymi, akrylovymi, gelakrylovymi nechtami a teraz som zakotvila pri soft gelovych tipoch. Najnižšie náklady a za 20 minút mám manikúru hotovú.

cipina
autor
17. máj 2024

@barju skus dat daku znacku a ako sa to pouziva 🙂

tramtada31
17. máj 2024

Podla mna si zaplat kurz, riskujes, že si mozes ublížiť. Ja som raz bola na gelovej pedikure, prebrusila a narušila mi tak lôžka, že su odvtedy hrbolate. Tiež mám kurz a robím si nechty doma.

cipina
autor
18. máj 2024

@tramtada31 no skor som myslela daky "lak" co len nalakujes ale vydrzi dlhsie ako ten zlupovaci aspon tyzden

tramtada31
18. máj 2024

@cipina no, my sme sa učili, že lôžko treba prebrúsiť (narušiť), aby po aplikacii gelu a vložení do lámpy vznikla polymerizacia (prilnutie k nechtovému lôžku), robis tento ukon pred aplikáciou gel laku, lebo by ti mali vydrzat dlhsie. A o tom hovorím, že musis si to prebrúsiť jemne, lebo si vieš narušiť nechtove lozko

cipina
autor
18. máj 2024

@tramtada31 tak to aj robim, ale teda ten lak mi vydrzi kratko

kathhii
29. máj 2024