Zlá skúsenosť s london-club.sk

13. jan 2022

Baby stala sa mi taká nepríjemná vec s jednou strankou London-club.sk.. Neprevzala som si od nich objednaný balík(viem moja blbost,že som niečo objednala a neprevzala,viac sa to nestane).Lenže o týždeň nato mi prisiel taky viac menej vyhrazny e-mail že ak im nezaplatim poštovné vo vyske 10€,tak ma posunu nejakej inkasnej agenture,kde su tie poplatky niekoľko nasobne vyssie.Samozrejme peniaze som poslala,nebudem sa naťahovať kvoli par euram.Otazka znie,aku ulohu ma ta inkasna agentura,mohli by mi kvoli par euram narobiť problémy,nedajboze nejake exekucie ak by som to nezaplatila??

martina1201
13. jan 2022

S týmto som sa ešte nestretla, aby nejaky e-shop vyžadoval zaplatenie poštovného po neprebrati zásielky a ešte sa aj vyhrážali inkasnou spoločnosťou. Však nikto im nekazal dať možnosť objednať tovar na dobierku. Sú e-shopy ktoré odosielajú tovar až po zaplatení. Pri dobierka je riziko neprebratia balíku a s tým musí e-shop rátať a nie sa vyhrážať.

viestta
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
mamina0078
13. jan 2022

áno, môžu. oni kvôli tvojej objednávke museli zaplatiť poštu tam aj späť takže sa dostali do mínusu, samozrejme 1 človek nevadí ale predstav si, že za rok im to urobí napríklad 100 alebo viac ľudí.

kamajka
13. jan 2022

Tak ked si objednas tovar, zavazujes sa ho aj vyplatit, vo vsetkych eshopoch to mas zadane ako "potvrdit objednavku s povinnostou platby", urcite mala firma pravo na odskodnenie, ani tebe by sa nepacilo keby niekomu nieco posles na vlastne naklady a vrati sa ti to spat. A ano inkasna agentura by ti mohla narobit pekny dlh. Budes nabuduce poucena 🙂

autor
13. jan 2022

@viestta fuha.. samozrejme mam doklad o zaplateni,aj oni odpisali že peniaze obdrzali na ucte,takže je to asi v poriadku..mam aj e-mailovu komunikaciu

viestta
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
martina1201
13. jan 2022

@viestta ďakujem za informáciu. Keďze ja platím 98% objednávok dopredu a tie 2 percenta preberieme do 2 dni od doručenia tovaru na zasielkovnu tak tieto praktiky nepoznám, čo som aj napísala. Stále mi ale z toho vychádza to, že ak nechcú mať neprebrate zásielky treba zrušiť možnosť objednávky na dobierku.

viestta
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
autor
13. jan 2022

@martina1201 ano presne tak to by bolo korektnejsie zrušiť možnosť platenia na dobierku ako sa potom stáva vyhrazat inkasnou

Nič poučila som sa

jakoma
13. jan 2022

Zla skusenost? Dobierka je tvoja super ochrana, za ktoru si priplacas, ze ak balik nedojde, nezaplatis.. ale to neznamena, ze ked dojde tak si mozes zmysliet ho nevprevziat.

jaskolka
13. jan 2022

Súhlasím s @jakoma,dobierka je fajn vec, hlavne pri takých nie úplne známych ci overených obchodoch.
Mne sa napríklad stalo, že som objednávala nejaké kvety na sadenie cez stránku kde boli aj dobre recenzie, aj známa ma uistila že ona odtiaľ bez problémov objednáva.
No a stalo sa, že jednoducho tovar nedošiel a nedošiel, komunikácia skoro nulová, takže keby zaplatím, tak 45 eur by bolo v keli .
Čiže za mňa dobierka je potrebná ako taka istota

martina1201
13. jan 2022

@viestta to hej, ale oni by sa nemuseli vyhrážať 🤣

viestta
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
martina1201
13. jan 2022

@viestta no mne sa istotne nevyhrazali. Ja som odtiaľ neobjednavala a ak by aj hej tak by som to prebrala 🤣

anaella
15. feb 2022

Ahoj, ja mam s týmto obchodom tiež takúto skúsenosť iba s tym rozdielom, že mne ta zasielka od nich ani neprišla. A napriek tomu vyžadujú zaplatiť tých 10 eur. Podľa mňa sú to obyčajní podvodníci, ja som na tu zásielku strasne dlho čakala, tešila som sa na ňu a zrazu mi od nich príde tento mail. Môžu mi pobozkať... Nič nezaplatím, žiadny kuriér mi nevolal, že zásielka prišla. Tí, čo tu sú vymudreni, že zásielku treba prevziať, ano treba, ale pokiaľ ta zásielka aj reálne príde.

karolikkk
3. apr 2023

Ahoj, ja som u nich nakúpila a neprevzala z dôvodu choroby, prišiel mi email, kde sa mi nikto nevyhrážal, normálne ma informovali, že môžem zaplatiť vopred a oni mi to zašlú znova na ich náklady alebo mám uhradiť prepravu. Ospravedlnila som sa slušne, že som ich neiformovala, že som bola chorá a ešte mi poplatok odpustili, tak možno aj záleží, ako s nimi komunikujete vy.
a tebe @anaella museli poslať číslo zásielky, tak sa mi práve tvoj prístup veľmi nezdá.