Chcela by som sa spýtať asi pred 2 týždňami som si objednavala zásielku z jedného českého eshopu. Po dni som im na mail napísala že by som rada objednavku zrušila ale asi tri dni na to som dostala mail že zásielku odosielajú. Následne na to som im napísala ďalší mail že som im písala že objednavku ruším. Bojím sa že mi naúčtuju nejaký poplatok za neprevzatu zásielku (platbu som mala na dobierku)
Ak to nepreberies, odkial budu mat tvoj ucet? Ta daju na sud kvoli 5 euram?
@karina_124 exekútor to bude riešiť.
Aj keď som im napísala mail ešte predtým ako vôbec objednavku začali vyrábať ?
Nestresuj. Nič sa nestane. Ale je ti jasné,že to nie je správne.
@karina_124 čo to je? Dala si si to robiť na zákazku? V tom prípade by som to zaplatila.
Nie bol to kryt a bol priamo v ich ponuke (nebol to kryt s vlastným dizajnom)
@karina_124 Zo zákona máš právo vrátiť tovar, ktorý si zakúpila zmluvou uzavretou na diaľku bez udania dôvodu a bez poplatku ak nie je použitý, poškodený a nejde o nehmotný tovar (licencia DVD apod.): https://www.soi.sk/sk/informacie-pre-verejnost/... V tomto prípade normálne nepreber zásielku a vec je vybavená. To, že e-shop nereagoval na tvoje maily, že chceš zrušiť objednávku je ich problém. Ak si to navyše kupovala na dobierku, t.j. neplatila si vopred, tak máš výhodu, lebo nemusíš čakať ani na vrátenie peňazí.
@karina_124 a my si mame z prsta vycucat ich obchodné podmienky keď ani názov nenapíšeš?
Ale na 99% nie, je malo eshopov ktoré si to účtujú