Ahojte pozerám ich stránku ale neviem to tam nájsť, ako prosím pošlem tovar na reklamáciu? Ani nie po roku sa mi rozpadla kabelka...predajňu zara mam ďaleko takže jedine poštou...na stránke vidím ale len vrátenie v lehote do 30dni .nič o reklamácii po čase
No neviem, keby sa Ti rozpadla po týždni, tak sa Ti nečudujem, ale po roku? Veď to nie je kabelka za 1 000 €, vyhodila by som a kúpila si novú...
@danyelia bežne takto reklamujem veci...dúfala som že kabelka za 70e vydrží aspoň ten jeden rok...(nie denného nosenia ešte aj )
To si vážne dala za kabelku od Zary 70 eur? Majú tam príšerné kabelky na úrovni Miletičky. Ale teda určite reklamuj, máš na to nárok.
@danyelia mám aj lacnejšie kabelky a vydržia mi niekoľko rokov. A za taku kabelku jod Zary je 70e mega vela. To si radsej kupim od Aldo a mam krasnu kabelku.
Prihláste sa do vášho účtu (konta) a podajte žiadosť o vrátenie tovaru.
Na Zare zvlášť nedefinujú či sa jedná o klasické vrátenie či reklamácia - proste to majú všetko pod pojmom "vrátenie"
Po podaní žiadosti by Vám malo prísť e-mail s pokynmi na odoslanie plus štítky na balík. Tuším sa dá vrátiť tovar cez Packety (zasilovne).
@22abigail22 ja som reklamovala body lebo sa paru ,raz malej body po pár noseniach príšerne zmolky ..nikdy viac ..kabat ani nehovorím bol krásny ale gombíky vypadávali jedna radosť a to stal okolo 40€ …
A môžu ti zadarmo aj poslať kuriéra
Cez chat som vyreklamovala a pani mi dala inštrukcie na zaslanie cez Paketu.