Ahojte
Keby Vam z internetovej stranky z ktorej casto objednavate ( spokojnost) ,prisla prvy x rozbita vec. Aku kompenzaciu by ste cakali alebo ako by sa podla Vas mal eshop zachovat? Ja som mierne sklamana. Cakali by ste novy tovar v top stave ci vratenie penazi? Kludne ak mate podobnu skusenost
aj mne sa akurat stalo a nejeden krat, rozbity tanier zo supravy, teraz tiez tanier, posielam fotodokumentaciu a popis
vec mi nahradili, poslali novu
Mne prisla rozbita sklenna misa z lidl eshopu.pofotila som, reklamovala a bez problemov vratili peniaze
Z bonami mi prisli stolicky s polamanymi drevennymi nohami. Kurier mi priniesol nove a pokazene vzal. Z bonami som objednavala aj porcelanovy riad a niektore misky mali popraskanu glazuru. Tam mi neposlali nove (logicky lebo z vyroby) ale ciastocnu financnu kompenzaciu. Vsetko po fotodokumentacii. Iny eshop mi poslal zrkadlo za 90€ a prislo pokryvene. Vratli mi peniaze a tovar mi nehali. Ked pofotis a reklamujes dobrym zvykom je vratit peniaze alebo poslat novu vec
Tak buď novú vázu alebo vrátiť peniaze bolo by mi jedno, ktorú alternatívu obchod zvoli
Tak v prvom rade, stat sa proste moze.
Normalne by som poslala fotodokumentaciu a vysvetlenie a cakala by som presne jedno z toho, bud poslu opatovne novu vec, alebo vratia peniazky. Akokolvek by pre mna bolo ok, kebyze vidim, ze proste kompenzaciu navrhuju.