Ahojte, chcem sa opýtať aké máte skúsenosť so stránkou Wilsondo.sk. ďakujem
Skúsenosti s touto stránkou by zaujímali aj mňa 😅
Áno, Google asi vieme všetci použiť ale predsa len mňa napríklad zaujímajú ďalšie skúsenosti ako len na heureke ci ich fb stránke 🤷♀️ tu sa človek môže aj popýtať co ho zaujíma a nie si len prečítať mini recenziu, ktorá prevažne obsahuje dodanie a komunikáciu. Mňa zaujíma hlavne kvalita tovaru na tejto stránke...
Je to taká Poľská kvalita alebo ako to nazvať. Za mňa teda nič extra.
Kupovala som uz dve postele z tejto stranky a som spokojna. Dodacia lehota bola dodrzana, tovar bol pekne zabaleny proti poskodeniu. Jedine co by som vytkla asi navod na zostavenie by mohol byt zrozumitelnejsi ale kvalita tovaru zodpoveda cene podla mna.
Zdravím, my máme tiež skúsenosť s obchodom Wilsondom. Žiaľ je to tá najhoršia skúsenosť s internetovým obchodom akú sme mali... Objednali sme si šatníkovú skriňu Samanta II a komodu pre syna. Od začiatku celé zle... Kuriér chcel prísť už 6:20, nakoniec prišiel 6:40 ráno. Krabice neboli označené ani výrobcom. Montáž šatníkovej skrine bola jedna veľká katastrofa, v troch zásadných bodoch nesedel návod, nesedela fotka na stránke a skriňa v skutočnosti, nebol dostatok lepidla. Skriňa napriek rovnému podkladu a našej snahe nebola zmontovateľná kôli zlej kvalite dielov. steny sa prehýbajú , všetko je labilné. Druhá komoda má zase diel , ktorý má navŕtané diery navyše, ktoré oslabujú konštrukciu. Naša snaha o reklamáciu bola cynicky a ignorantsky hrubo zamietaná, ponúkli nám len 5% zľavu , ak stiahneme recenziu z Heureky. Horšie skúsenosti s reklamáciou sme ešte nemali. Wilsondo je lacný a chybný Poľský tovar za cenu Škandinávskeho nábytku ( skrine neboli zďaleka najlacnejšie). Pre Vaše dobro... Nekupujte od nich.
Kupovali sme manzelsku a detsku postel.. 👍👍
Tiez neodporucam wilsondo. Polska postel pre dieta vzga od prveho dna. Reklamacia v style natocte video ako vzga postel a oni poslu vyrobcovi. Alebo ju demontovat a priniest na reklamaciu.
My máme odtial takú horčicovú súpravu kresla a menšieho gaučíka a v pohode zatial
@liusa82 dobrý den prave zvzujeme pohovku od nich len by ma zaujimalo ci su pevne tie pohovky na nožičkách ak mate tedatu...a ci su pohodlné..tuto pozeráme
Ďakujem
@terezkaaa88 No áno.My máme presne túto rovnakú.Akurát v tej horčicovej aj s kreslom.Ale my ich máme iba v hosťovskej izbe ako doplnky.Nie klasicky v obývačke na vylyhovanie.Je pevná to áno, ale zároveň je aj akoby menšia na dlžku a nie moc široká🙂 ako na sedenie je to fajn.Ale ak by si tam chcel lahnúť a podriemať trebárs niekto kto je vyšší alebo má dosť kg navyše tak neviem či by sa zmestil😀
@terezkaaa88 zabudla som ešte dopísať,že na obrázku sa mi zdá dlhšia ako v skutočnosti je🙂 tak aby ste neboli potom prekvapená ked vám to príde🙂
@terezkaaa88 Dobry den, prosim kupili ste nakoniec tu sedacku? My si zariadujeme v takom retro style a tieto skandinavske sa nam velmi pacia. Pozerame prave aj tieto a ze celu zostavu, len teda ako su na tom kvalitou, netusim 🙂 Ak ju mate a viete dat recenziu, potesila by. Dakujem 😍
@hanka_se kupili sme v Sconte podobnu boli sme ju vyskúšať a je pohodlná a pevná tak sme vsadili na istotu🙂
@terezkaaa88 dakujem krasne ❤️
Ahojte všetci 🙂
Volám sa Juraj a pracujem pre vyššie spomínanú firmu už viac než 7 rokov. Prešiel som si pozíciami ako Infolinka, Reklamačné oddelenie a momentálne mám na starosti Spokojnosť zákazníkov a celkovú komunikáciu so zákazníkom. 🙂 Pravidelne na dennej báze, kontrolujem všetky recenzie a ak náhodou príde k tomu, že nájdem negatívnu Volám. Volám danému zákazníkovi a riešim s ním problém ktorý vznikol, aby som mu dokázal pomôcť. Častokrát je to len nedorozumenie, prípadne malá drobnosť ktorá nedopadla tak ako mala a vieme ju veľmi rýchlo napraviť. Ak nastane situácia, kde nevieme zákazníkovi pomôcť cez telefón, požiadame ho o vytvorenie reklamácie. Následne cez videá a fotky, nám zákazník ukáže problém a skoro vždy ho vieme riešiť. Bohužiaľ nastanú aj situácie ako sú popísané vyššie, kedy od zákazníka požadujeme aby tovar doručil ku nám na technické posúdenie (V zmysle Občianskeho zákonníka). S čistým svedomím Vám viem ale povedať, že nerád problémy takto riešime a vždy sa snažíme zákazníkom pomôcť tak, aby nemuseli niečo platiť alebo fyzicky posielať. Ak nastane takáto situácia, kedy zákazník aj napriek požiadavkám na fotky alebo video Odmieta poslať takéto fotky a video, iná možnosť nie je. Aj keď doteraz nechápem pre koho je to v 21. storočí problém, odfotiť niečo a poslať to cez Whatsapp alebo mail. Prípadne ak aj napriek tomu, že zákazníkovi jasne vysvetlíme kde v montáži spravil chybu nám neverí, lebo im to montoval "profesionalny stolar". Vtedy je už len jedna cesta.
Ak vznikne chyba na našej strane, vždy po tovar prideme a vymeníme za novy alebo vrátime peniaze. Nikomu som nikdy nedával peniaze za to aby recenziu odstránil, radšej si s ním zavolám a problém budem riešiť, aby sme predišli rovnakým problémom. Zľavu zákazník dostane ak je to relevantné z dôvodu dodania iného tovaru alebo jeho poškodenia.
Týmto nechcem nikoho uraziť ani nič podobné, chcem len povedať, ak Vás zaujíma niečo o našich produktoch, zavolajte nám a opýtajte sa. Rád Vám poradím s výberom, dám Vám ľudský pohľad na vec a poviem Vám pravdu.
Následne si o nás môžete sami vytvoriť obraz o našej firme a nespoliehať sa na názory iných ľudí.
Prajem Vám pekný deň
@jurajwsk Ahoj Juraj, to čo tu píšete je pekná blbosť. Momentálne riešim zle vami dodaný tovar. Už sa naťahujem niekoľko dní a to čo mi bolo sľúbené ani zďaleka nikto nedodržal. Moje dieťa vďaka vami zle dodanému tovaru spí na zemi na matraci. Bolo mi povedané že do 2 dní prídete a vymeníte tovar. A nič. A keď som opakovane zavolala, dozvedela som sa že ste ma ani na najbližšie dni nezaradili do rozvozu! Takže takéto je u vás 21.storočie a riešenie problému...
@jajington262 🙂 Mrzí ma problém ktorý nastal. Reklamáciu sme vyriešili v priebehu 1 kalendárneho týždňa. Som Rád, že po spoločnom telefonáte sme vyriešili Váš problém.
JA mam zas dobru skusenost. Hľadal som na internete vyvýšenú posteľ,našiel som Wisondo a mala najlepšiu cenu z tých čo som vybral, tovar bol z Polska, no bol som milo prekvapeny kvalitou, predtym sme mali postel z Ikey a to sa neda porovnat. Objednávka prebehla v poriadku email o dodaný bol hneď.Kurier sa ozval v predstihu, presne vymedzil čas a doručenie prebehlo skvelé.Kurier profesionál pekne vošiel dodávkou kde iný kuriéri mrnčia že sa zle otáča no tento šofer nemál žiadny problém.Podotýkam že bývam mimo dediny a cesta sem je komplikovaná no nebol žiadny problém.Tovar vyložil a ja som bol veľmi spokojná s týmto nákupom na Wilsondo. Určite si ešte niečo objednám. A vrelo ho odporučam.
@juraj7777 Mrzí nás, že nám dávate negatívne hodnotenia všade po internete. Vašu žiadosť o reklamáciu dvoch pohoviek, ktoré ste zakúpili koncom roka 2022 a začiatkom roka 2023, sme s Vami aktívne riešili. Určite sme nikoho neokradli ako tvrdíte, nakoľko obe pohovky máte doma a už ho vyše roka ich používate. Tvrdíte, že obe vykazujú vadu, príčom na video ktoré ste nám zaslali ste neprimeraných spôsobom demonštrovali "vadu" na jednej z nich. Samozrejme, že nábytok pri používaní v rozpore s pravidlami bežného používania, môže vŕzgať, nakoľko na takéto zaobchádzanie nieje prispôsobený.
Medzi nevhodné používanie nábytku patrí: skákanie po nábytku, hádzanie s nábytkom, neprimerané trasenie nábytkom a podobné úkony ktoré bežným ľuďom neprídu na um.
Informovali ste nás o tom, že nám tovar doručíte k reklamácií aby sa problém vyriešil. Od tej doby ste sa nám neozvali a nedoručili ani tovar. Akonáhle tovar obdržíme, vieme situáciu vyriešiť výmenou pohoviek za nové alebo opravou reklamovaných pohoviek. Veríme, že najbližšia spoločná komunikácia bude na rovnakej komunikačnej úrovni ako píšete recenzie. Sme Veľmi radi, že nám v recenziach nenadávate do: "Cvičených opíc", "Ľudí s nedostatočným IQ na komunikáciu s Vami", "Ľudí ktorí potrebujú na klávesnicu návod" , ako to robíte v bežnej komunikácií s nami.
@hygienka ľudia ten Google nie je pre srandu 🤦♀️ keď viete otvoriť MK viete tam natukat aj recenzie https://obchody.heureka.sk/wilsondo-sk/recenze/