Ahojte, objednala som si tovar z internetu a zaplatila vopred. Ak nepreberiem zásielku, vrátia mi peniaze?
teraz bol článok že ak neprevezmeš zásielku od e-shopu môže ťa firma dať na súd. Takže nechápem takých čo to objednajú neprevezmú. Polož si otázku že či by sa TI páčilo že si niekto od teba objedná tovar a neprevezme TI dobierku. A TY prídeš o peniaze. Konečne je zákon ty ktorý nepreberú zásielku v e-shopoch môžu skončiť až na súde. A myslím si že je to správne. Ak nemám na to neobjednávam a nerobím nikomu škodu naschvál.
@alickapusinka hned v prvej vete som napisala, ze za tovar som UZ ZAPLATILA, takze na to mam. a skodu nerobim naschval, za dopravu si mozu stiahnut z uz zaplatenej sumy
@belllinka neskoro som si vsimla, ze som nezaskrtla jedno policko, v ktorom boli este veci navyse. bez toho mi je ten produkt zbytocny a samostatne sa to objednat neda.
ja som im hned, ked som si to vsimla, napisala mail - balik v tom case odoslany este nebol - az na druhy den balik odoslali a odpisali mi na treti den, ze mail som im uz poslala neskoro
@bebebi v tomto oripade by som asi zasielku prevzala a rovno poslala spat.nemozu ti nic a zaplatis max postovne,ale budes to mat ciste..zo zakona mas 14 dni na vratenie bez udania dovodu..alebo im napis ze ako postupovat..ja som napr nestihla prevziat a packeta to uz poslala spat a nebol ziadny problem peniaze vratili a objednala som este raz.
@bebebi Miesto vypisovania na MK si mala kontaktovať predajcu (telefonicky, mailom) a dohodnúť sa s ním na vrátení tovaru. Ak by súhlasil s tým, že to vrátiš tak, že zásielku nepreberieš, tak ti vráti peniaze a nemusíš balík prevziať. Možno ti povedia, že treba prevziať, vypísať lístok na vrátenie tovaru a tak ti vrátia peniaze. Tu nevieme, aké podmienky má ten obchod.
@bebebi precitaj si obchodné podmienky.
Ale reálne nepoznám žiaden eshop ktorý účtuje pokutu nepreberačom