Vrátenie tovaru zo Suprisimo

kroketka7
8. júl 2021

Ahojte, nema niekto skusenosti s tovarom zo stranky Suprisimo?
Maju len divny formular na vratenie, kde vyzaduju poslat foto kde vidno preco niesi spokojny.
Ale nieje zo zakona moznost vratenia tovaru do 14 dni bez bez udania dovodu? No taku moznost tam nemaju.🤦‍♀️
Dakujem za kazdu skusenost.

kristina1001
8. júl 2021

@kroketka7 suprisimo je len stránka ktorá za vás objedná produkt s čínskeho eshopu ako je Aliexpress alebo ebay tak preto vy keď odfotite produkt ktorý má nejakú vadu ony to zašlú dodávateľovy a on vám buď vráti peniaze alebo zašle novú produkt

kroketka7
autor
9. júl 2021

@kristina1001 to som uz zistila ked som objednala ze je to z ciny. 🤦‍♀️Na alie maju ten tovar za polovicu. Ale ci vracaju aj peniaze alebo len vymienaju kus za kus?dakujem.

kristina1001
9. júl 2021

@kroketka7 pokiaľ je tovar poškodený tak vrátia ja si pravidelne objednávam s Číny a keď s niečím niesom spokojná tak píšem dodávateľovy a buď mi vrátia peniaze alebo posielajú nový produkt stym že ten starí mi tiež ostane

kroketka7
autor
9. júl 2021

@kristina1001 zamietli mi to bez vysvetlenia. Aspon som sa poucila.🤦‍♀️

gazpalm
9. júl 2021

@kroketka7 tak najdi si tu diskusiu o suprisimo a zrejme sa nedockas ani penazi,v lepsom pripade tovar z ali pride,neviem ci tam neriesili aj zalobu😉

kroketka7
autor
9. júl 2021

@gazpalm tovar prisiel ale po 40 dnoch co bolo pre mna neskoro a vratit peniaze mi odmietli. Uz je to jedno. Este sa s nimi natahujem ale pochybujem ze pochodim.
Clovek sa uci na vlastnych chybach.

kristina1001
9. júl 2021

@kroketka7 ja som sa tiež takto oklamala a nakoniec mi prišiel balík úplne tak isto zabalený ako keď si objednávam s Číny a až potom mi došlo čo to je zač vec nespĺňala nič stoho čo som očakávala a a obrázkom to tiež nemalo nič podobné žiaľ učíme sa na vlastných chybách

aidyl26
16. júl 2021

@kroketka7 zdravim, niektoré veci su z aliexpres, ak nie vsetky. Ja som tak objednala v maji, trtaz prislo, plus zaplatit clo.je tam na balíku taka formula, ze to mozte odmietnut prebrat.

sonja2655
22. júl 2021

@kroketka7 Dobrý deň, tiež som objednala tovar, prišiel mi z Číny po 1.5 mesiaci a musela som zaň este navyše platiť clo!, hneď som im písala mail, že tovar vraciam, nechcem ho, nakoľko mám na to právo do 14 dní bez udania dôvodu a na základe zákona č. 102/2014 Z. z. - Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov je predávajúci povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.
Tím Suprisimo.sk mi odpísal že:
"Vrácení zboží bohužel možné není. Jelikož figurujeme pouze v pozici zprostředkovatele prodeje, je nutno uplatnit právo na odstoupení přímo u konkrétního dodavatele.
Možností je vyplnit formulář v reklamačním řádu našeho obchodu, kde je možnost zboží vyreklamovat na základě rozličných důvodů, od nepřijetí zboží v rámci dodací doby, přes nevyhovující velikost až po vadu materiálu."

Nechápem ako si toto môžu dovoliť. Odpísala som im, že žiadam o ich adresu a formulár na odstúpenie od zmluvy a žiadny reklamačný formulár nevyplním, pretože tovar NEREKLAMUJEM, ale VRACIAM a nebudem ho posielať do Číny. Taktiež som pohrozila Slovenskou obchodnou inšpekciu. Zatiaľ neodpísali a i keby mi peniaze vratili, tak podávam podnet na inšpekciu, pretože táto stránka už mala byť dávno zrušená. Je tu niekto, kto už podal podnet?

kroketka7
autor
22. júl 2021

@sonja2655 Presne aja som im tiez pisala ze chcem tovar vratit na zaklade zakona o vrateni do 14 dni a dodnes mi neodpisali. A tiez som im este chcela napisat ohladne SOI. Ale ci to bude mat nejaky zmysel, netusim, no tiez sa cudujem ze takato pofiderna stranka este funguje.

kroketka7
autor
22. júl 2021

@sonja2655 Inak ja som ten blby formular vyplnila a mala som vela argumentov co nieje ok na tovare a ajtak mi odpisali ze to neuznavaju, bez udania dovodu. A odvtedy nereaguju.

abbigaill
24. aug 2021

@aidyl26 ale keď odmietnem prebrať,tak potom nemôžem riešiť asi vrátenie penazí .Či ako?

aidyl26
24. aug 2021

@abbigaill myslim,že áno. Len si najprv pozri obchodné podmienky 🙃

kratulka
24. aug 2021

@kroketka7 mne tovar prišiel ale šmejd..teraz na mail....Neodpovedaju

denulka666
28. aug 2021

@kratulka Mne sa po veľmi dlhej dobe podaril vyplniť reklamačný formulár, na ktorý mi zázrakom odpísali asi po týždni, ale som strašne vytočená! Tovar mi prišiel iný ako som si objednala, na vrátenie tovaru a peňazí nereagovali a teraz mi na reklamáciu odpísali toto:

Dobrý den, Vážený zákazníku,

je nám to velice líto, že Vaše reklamace nebyla bohužel ze strany dodavatele zamítnuta. V tomto případě se jedná o finální rozhodnutí ze strany prodejce a i přesto, že jsme dělali vše co bylo v našich silách tak nejsme schopni žádným způsobem ovlivnit rozhodnutí dodavatele.

Vrácení platby tedy není v našich možnostech neboť naše nákupní galerie je pouze zprostředkovatelem zahraničního obchodu, nikoliv přímým prodejcem.

Zasílám vysvětlení dle obchodních podmínek našeho obchodu :

5. Reklamace

5.1. Provozovatel se zavazuje řešit reklamace svých služeb (nedodání zboží, prodleva s dodáním zboží či dodání jiného zboží).

5.2. Provozovatel neodpovídá za jakost a kvalitu zboží ani za soulad zboží s ČSN či evropskými normami.

5.3. Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za vadu zboží či za škodu způsobenou vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s Dodavatelem zboží.

Stále tedy ještě můžete zboží zaslat přímo dodavateli pro přezkoumání reklamace :

Shanghai TingYou Trade Co.,Ltd
IČ: 913101163423297705
Caobao Rd 1243-315
PSČ: 200235
Shanghai
CN

Děkujeme Vám za pochopení, a velice se Vám tímto omlouváme.

S úctou a přáním hezkého dne
Za zákaznickou podporu Lenka Nová.

S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne
Gizela za tým Suprisimo.sk

kukullka
31. aug 2021

@sonja2655 SOI nič s nimi neurobí, ja som im písala. Majú ich aj na stránke, že neodporúčajú nákup. Firma je z ČR, tak mám skúsiť tam.

potvora_dana
5. sep 2021

@sonja2655 ahoj...ja riesim kurna teraz to iste...kupila som si tam 4x saty v hodnote cez 100€...vôbec ma nenapadlo,ze to je z Ciny..tiez sa s nimo natahujem a tiez mi chodia len taketo jebnute odpovede...tiez som im pohrozila obch.inspekciou.ideme do toho,nie?

denulka666
6. sep 2021

@potvora_dana ja sa pridám!!! Ja som písala na SOI (tam žiadna odpoveď stále) aj som sa im vyhrážala, aj to skúšala ešte cez maily, ale nič...Denne sa oklame kopec ľudí, trebalo by s tým niečo robiť

potvora_dana
7. sep 2021

@denulka666 no...trosku som si to teda pozrela a neda sa s tym nic robit...co som ja aspon podnikla do buducnosti pre ostatnych,ze na socialne siete som vyvesila odkaz,nech sq to prezdiela aby sme ich aspon takto znicili,ze nebudu mat objednavky/zarobok...nech sa poseru s tymi prachmi...svine jedny!!!!nakolko predavajuci je mimo EU,tak nam nepomoze nikto a co zverejna SOI stranku,tak bohuzial sa nevyznam do palickovej reci

denulka666
7. sep 2021

@potvora_dana ja som urobila toto tiez, no nemyslim si ze to velmi pomoze, kedze stale funguju, ale aspon takto sa k tomu par ludi dostane...

potvora_dana
8. sep 2021

@denulka666 urcite to trochu pomoze..ja som si vsimla,ze to zdielali(moj prispevok)aj uplne cudzi ludia...

janikk54
8. sep 2021

@denulka666 tak nejak ja som tiez kedysi naletela, no uz viem aspon

ciarra66
10. nov 2021

@kroketka7 Ahoj prosim podarilo sa ti ziskat peniaze nejakym sposobom naspat? Lebo akurat riesim presne ten isty problem a som neskutocne nahnevana😤

potvora_dana
11. nov 2021

@ciarra66 ahoj..nie vobec...a uz som sa na to vykaslala,lebo vzdy som sa len naserkala na tu ich debilitu...na rovinu?mozes sa s peniazkami rozlucit 😔

ciarra66
11. nov 2021

@potvora_dana neskutocne toto 😠a kolko ludi im este naleti ..ciastocne som nahnevana aj sama na seba, ze som si neoverila stranku pred objednavkou.
Dakujem za odpoved.

kroketka7
autor
12. nov 2021

@ciarra66 Nie,nepodarilo. Nereagovali na maily.

adkamama
3. jún 2022

Ahojte, tiež som naletela, ešte sa mi to nestalo, kúpiť taký šmejd, vraj luxusná bunda a nakoniec tovar z Číny. Nešlo by to vybaviť cez českú inšpekciu? Peniaze mi vraj nemôžu vrátiť, lebo sú len lokálni administrátori, ale veď to mňa vôbec nezaujíma, od nich sme bundu kúpili. Ak by ste mali niekto skúsenosť, dajte prosím vedieť, alebo sa dajme dokopy, veď toto nie je možné, aby jedna firma robila takéto svinstvá a ďalej to pokračovalo. To sa ich doteraz nepodarilo stopnúť???

denulka666
3. jún 2022

@adkamama doteraz sa ich nepodarilo stopnúť :(, ja som už písala aj na SOIku, žiaľ ma odpinkali... Tiež by som sa pridala k ostatným ak sa toho niekto podujme.

majka7193
20. sep 2022

@sonja2655 zdravím. Ako to skončilo? Práve riešim taký istý problém

majka7193
20. sep 2022

@adkamama ja by som sa pridala. Alebo ešte je možnosť hromadná žaloba.