Ahojte, má prosím niekto skúsenosť s vrátením tovaru z eshopu My protein? Poslali síce nejaké inštrukcie, sú ale nezrozumiteľné, na maily odpovedajú len sporadicky, poslali mi link, kde si mám nájisť najbližší DHL Service Point, tam mi ale zásielku neprevzali, oni ich vraj iba vydávajú. Už mi naozaj dochádza trpezlivosť, so žiadnym e shopom som nemala takéto komplikácie.
@karsat002 nakoniec som asi 4x písala na zakaznicky servis, aby mi navrhli inú možnosť odoslania balíka, nie cez DHL. Servisné miesta DHL, ktoré mi našlo v mojom okolí vôbec neprijímajú zásielky. Poslala som teda tovar cez klasickú poštu, poslala opäť na zakaznicky servis fotku podacieho lístka, aby mi preplatili poštovné. Som veľmi zvedavá ako to celé dopadne, v každom prípade sa tým zaoberám asi 2 týždne, úplný zlý
sen...
@amaca Ja absolútne neodporúčam čokoľvek kupovať ak nechcete mať následne problémy s vrátením tovaru, už vyše mesiac riešim vrátenie peňazí, komunikácia úplná katastrofa, vždy odpíše nejaká iná osoba, žiadny tel. kontakt, infolinka, chet, len formou správy a vždy to isté, že moju zásielku ešte neobdržali, pritom od spoločnosti DHL (inTime) mám potvrdené, že moju zásielku prevzali už pred 3 týždňami. Takže ja osobne už určite nikdy viac nenakúpim v tomto obchode a ostatným to snáď pomôže pri rozhodovaní či zbytočne strácať nervy a peniaze v tomto “serióznom” e-shope.
@amaca Mám rovnaký problém. Balík som im naspäť posielala 31.5.2021 je august a moj balíček ešte stále ževraj nedostali. Od pani ktorá mi balík brala som nedostala žiaden doklad ževraj ho nedávajú a zakaznicky servis mi vzdy odpisuje len jedno. Čakajte a keď nám balik príde, tak sa vám ozveme. Robia si srandu? Posielala som veci za 40€ teraz nemám peniaze, veci a ani žiaden doklad. Ak by som vedela, že to tak dopadne, tak určite si veci predam niekde na bazáre.
@nisa1111 včera mi akurát odpísali, že balíček dostali ale nevrátia mi peniaze lebo ževraj veci boli špinavé. Určite to nie je pravda lebo veci mi boli malé, tak som ich na seba ani neobliekla, tak jasné že špinavé nemohli byť a snažia sa situáciu otočiť len žeby žiadne peniaze nemuseli posielať. Ale určite to tak nenechám, potom Vám sem napíšem ako to všetko dopadlo ale taký prístup som v živote nezažila a z tohto e-shopu už nechcem nikdy vidieť ani reklamu.
Strasny obchod,za vratenie tovaru mi stiahlo 9Eur😨
Dobrý večer, ja som si odtiaľ tiež objednala športové podprsenky M ka ale skutočná veľkosť je skôr S ako M. Takisto ponožky sú malé, nekvalitný materiál. Písala som na zákaznícke centrum a drzo odpísali ,,keď zákazník vráti nechcenú vec, zákazník ju zaplatí". Tak neviem či sa vôbec oplatí posielať naspäť aby som ešte platila poštovné do Poľska.
@amaca treba ísť cez stránku spoločnosti in tíme, tam si objednáte kuriéra a on vám to príde zobrat
ahojte dievčatá, chcem sa pýtať pri navratke tovaru ste kuriera platili vy ked ste sli cez ten ich link co poslali na dhl? a potom vám peniaze vrátili za kuriera ?
@marissa123 ja som neplatila nič.
@fizelka80 odo mňa to pýta kartu na zaplatenie :/ 7,80 :-O
tiež som si objednávala z tade veci, tiež si pýtajú zaplatenie 8 eur za kuriéra. Vrátia mi peniaze, alebo ako ste to vyriešili prosim
Tam je problém z vrátením tovaru. Našťastie mi vždy všetko sedelo až na posledné legíny, ale tie som si nechala nestojí mi to za tie opletacky.
Bohužiaľ aj ja som naletela 😟 Objednali sme mandľové a kešu maslo, po otvorení som zistila, že maslo je tmavé, horké, nechutné, čo je príznak, že je vyrobené zo zoxidovaných prepražených zlých mandlí, ktoré sú toxické a zdraviu škodlivé. Takýto výrobok nemá čo robiť na trhu.
Pri pokuse o vrátenie tovaru si predajca pýta nezmyselné údaje ako je číslo balenia a dátum ukončenia platnosti, no netuším čo chcú. Zbytočne predlžujú vrátenie tovaru, a neumožní vrátenie tovaru, keďže nemám formulár na vrátenie tovaru a neviem adresu, kam mám produkty vrátiť. Dopisujem si s nimi už týždeň, a obávam sa, že prejde aj 14 dňová lehota na vrátenie tovaru 😟 Písala som im ja na FB, tam boli ochotní, ale aj tak sa zatiaľ nič nerieši. Moje peniaze asi už neuvidím, bolo to vyše 100€.
Poslala som podnet na Slovenskú obchodnú inšpekciu a Štátnu veterinárnu a potravinovú správu. Ak neuspejem, tak zrejme ma čaká podanie prípadu na súd.
mam podobnu zlu skusenost, peniaze mi konecne vratili asi po mesiaci natahovaciek, vkuse tvrdili, ze balik neprisiel, ze ho v sklade nemaju, pritom som im posielala potvrdenia o doruceni...nakoniec mi peniaze vratili, ale vratili iba sumu za oblecenie, postovne ani smerom ku mne ani k nim nevratili....cize aj tak ma okradli o 15eur (5e posta ku mne a 10e posta k nim)...cize nikdy viac nenakupim na my protein...navyse jedny leginy sa mi po prvom pouziti rozparali... cize znova reklamacia...ach
Ja som vracala, dnes mi prišlo, že moja zásielka sa mi vracia spať. Odmietli prebrať, zackakané poštovne. MY PROTEIN NEODPORÚČAM HRÔZA A GRC!!
Nakoniec sa mi to podarilo doriešiť a vrátili mi peniaze, ale trvalo to 2 mesiace a kopec starosti, takže nikdy viac.
@amaca s nimi nebol Problem