Dobrý deň.Chcem sa spýtať,či už niekto nejak riešil to,že mu nepríšiel tovar a nevrátenie peňazí?Ak áno,ako ste postupovali?Ďakujem.
Ahojte,dnes mi pišli outdoor nohavice za 30€ ktoré som objednal 13.4. Kvalita 0% keď ich zložím alebo skrčím skryjem ich do jenej dlane ako mikroténový sáčok,ale aspoň že čosi prišlo.Tak či onak učite na Suprisimo nenakupujte
prihláste sa všetci, ktorí ste prišli o svoje peniaze aj na e-shope suprisimo.sk aj na bonky.sk, aj tí ktorí ste obdržali iný tovar ako bol na obrázku a poslali vám šmejdy. Napíšte na mail: Romana.Kazikova@minv.sk, pošlite p. Kazíkovej objednávky, aby mala dostatok dôkazov na podanie hromadného trestného oznámenia na tieto dve firmy čo podvádzajú svojich zákazníkov
@monika_ma Dobry den prajem, akurat hladam referencie na spolocnost Suprisimo, ktoru spominate a dakujem za email pani Kazikovu, este skusim s nimi dotiahnut moj problem a ked sa to nepodari, celu komunikaciu poslem na spominany kontakt. Ja som uhradila sumu z firemneho uctu.. problem je, ze mi nechcu vystavit doklad do uctovnictva a ja som to uhradzala z firemneho uctu. Cela debata je postavena na tom, ze su citujem: "Suprisimo.sk je pouze zprostředkovatelem zahraničního obchodu, tedy nemůže za prodávajícího vystavit účetní doklad. Na Vaše přání Vám ale můžeme zaslat doklad o provedené platbě." Dakujem damam za info ohladne vratenia sumy cez banku - ze sa vobec podarilo a teda za email na niekoho kto chce ich nekorektne spravanie hromadne riesit rovnako tak. S pozdravom, Linda K. Bohušová
@monika_ma Dobrý deň, tiež som objednala tovar, prišiel mi z Číny po 1.5 mesiaci a musela som zaň este navyše platiť clo!, hneď som im písala mail, že tovar vraciam, nechcem ho, nakoľko mám na to právo do 14 dní bez udania dôvodu a na základe zákona č. 102/2014 Z. z. - Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov je predávajúci povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.
Tím Suprisimo.sk mi odpísal že:
"Vrácení zboží bohužel možné není. Jelikož figurujeme pouze v pozici zprostředkovatele prodeje, je nutno uplatnit právo na odstoupení přímo u konkrétního dodavatele.
Možností je vyplnit formulář v reklamačním řádu našeho obchodu, kde je možnost zboží vyreklamovat na základě rozličných důvodů, od nepřijetí zboží v rámci dodací doby, přes nevyhovující velikost až po vadu materiálu."
Nechápem ako si toto môžu dovoliť. Odpísala som im, že žiadam o ich adresu a formulár na odstúpenie od zmluvy a žiadny reklamačný formulár nevyplním, pretože tovar NEREKLAMUJEM, ale VRACIAM a nebudem ho posielať do Číny. Taktiež som pohrozila Slovenskou obchodnou inšpekciu. Zatiaľ neodpísali a i keby mi peniaze vratili, tak podávam podnet na inšpekciu, pretože táto stránka už mala byť dávno zrušená. Je tu niekto, kto už podal podnet?
@sonja2655 😉 zbytočne sa ohanas SOI , ta rieši slovenské firmy, obchody.....
Ty si si tovar objednala od niekoho zo zahraničia kto možno ani firmou nie je......
Nevyriesis nič. Jediné čo ostáva je poučiť sa a nekupovať tovar čo kúpiš o 300% lacnejšie na Ali od nejakého Jožka mrkvicku bez IČO DIČ sídla ......
@provence6 Nepotesim vas, od 13.7. ani obraz ani zvuk. Cakam este do polovice Septembra a potom postupim komunikaciu komplet na Romana.Kazikova@minv.sk ako bolo spomenute tu vyssie. Nepochopim, ze mozu roky "vydrbavat" so systemom firmy ako tato. Som tiez podnikatelka, ale teda neviem si ani len predstavit, ze by som takto mohla s ludmi mavat a napriek tomu sa nic firme ako je Suprisimo nestane. Aj ked na kazdu s...u sa voda vari.
@lindiaaa dakujem za info, zaroven musim povedat ze mama si objednala z bonki ci ako sa vola, tiez ako keby sestra suprisima topanky a dosli jej po 60dnoch..pochopitelne je to aliexpress tovar, moje saty za 30e som nasla na alli za 6euro.. tu ide uz o princip ako pisete, ako mozu fungovat!!! peniaze uz zrejme neuvidim ani tovar, tak jedine ten mail vybavim...
Chcem upozorniť všetkých zákazníkov „obchodu“ Suprisimo. Tito šmejdi sa tvária iba ako sprostredkovateľ vašich nákupov. Moja manželka u nich zakúpila tovar za 92 eur. Keď tovar prišiel z činy na pošte musela zaplatiť clo a doručovací poplatok. Ak mate záujem o tovar z Číny, tak si to objednajte priamo a nevyužívajte služby Suprisima. Sú to obyčajný šmejdi, ktorí zoberú vaše peniaze ale nenesú žiadnu zodpovednosť za kvalitu tovaru. Podľa ich veľkostnej tabuľky tovar vôbec nesedel a taktiež vyobrazený tovar na obrázku nebol identický s tým čo prišlo v balíku. Manželka to chcela reklamovať, no suprisimo „šmejdi „ sa vyjadrili, že oni s tým nemajú nič spoločné.- dokonca odpoveď prišla v českom jazyku.
Posúvam tuto ich „obchodnú“ činnosť na SOI a vyzývam vás, aby ste nemíňali zbytočne peniaze pre tuto firmu.
@kamka0266 Ja som objednala jednu košeľu a stiahlo mi za tri takže som takto prišla o 70€ ....na gmail.mi absolútne vôbec ani neodpovedali.Neviem ako to mám riešiť prosím poraďte.Ďakujem
@monikamihalakova vcera som dopadla podobne, objednala som bundu za 82 (krava) a stiahlo mi 2 platby. V banke platbu zatial nevedia zrusit, mam sa informovat do 7 dni od platby. Pisala som aj mail suprisimu, ale tvaria sa, ze ide o 2 objednavky, cize peniaze nevratia. Tiez budem vdacna za rady ako postupovat.
V inej diskusii tykajucej sa stranky suprisomo tu na MK jedna pani doporucila neprevziat balik a nasledne to riesit z bankou, ktora by mohla peniaze vratit, jej sa to podarilo
@adriana14 :( my sme sa nic nevyhadali... dokolecka opakovali v minimalne 15tich mailoch to iste, dokolecka dokola... neriesila som to zatial s pani z ministerstva ako bolo vyssie spominane Romana.Kazikova@minv.sk. Ja osobne som este nestihla napisat p. Kazikovej, ale myslim ze je cas sa do toho pustit.. a minimalne co treba urobit su zle referencie vsade kde je len mozne - aby co najviac vasich znamych vedeli ze su to smejdi. V tomto som dobra, co sa tyka oblasti mojho podnikania, nenechala som si nic pre seba, kazdy uz o nich pocul, aspon takto viem svoje okolie ochranit.
@kamka0266 na SOI s tým nespravia nič nie je to Slovenská firma.
Poskytovateľ a prevádzkovateľ platformy “Marketplace”/online trhovisko – Shanghai TingYou Trade Co.,Ltd, ID: 913101163423297705, Caobao Rd 1243-315, ZIP: 200235, Shanghai, CN
Predajcovia – sú uvedení v zozname predajcov tu
Sprostredkovateľ platformy pre český trh, zastúpenie pre český trh, agent platformy –EPHEMERA SOLITUDE ECOMMERCE s.r.o., Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha, IČ: 09708588, DIČ: CZ09708588
tovar mi prisiel po 4 mesiacoch, totalny grc rovno som to vyhodila. nereaguju na mail, horsie ze na tom stale zarabaju kedze maju fajn vyzerajuci eshop, ludia kupuju… slovensky “alliexpress”
Dobrý deň, no to je “super” aj ja aj mama sme objednávali. Takže predpokladám, že nám ani nič nepríde.
Slovenská obchodná inšpekcia zaznamenala množiace sa spotrebiteľské podania proti internetovým galériám www.bonky.sk a www.suprisimo.sk.
@luboss11 je to česká firma ak chceš riešiť tak cez CZK inštitúcie.
Google nemá dobre referencie....
Príklad:
https://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-6430/fi...