Suprisimo.sk - nedodanie tovaru

luboss11
22. apr 2021

Dobrý deň.Chcem sa spýtať,či už niekto nejak riešil to,že mu nepríšiel tovar a nevrátenie peňazí?Ak áno,ako ste postupovali?Ďakujem.

jankapepe
23. apr 2021

@luboss11 je to česká firma ak chceš riešiť tak cez CZK inštitúcie.
Google nemá dobre referencie....
Príklad:
https://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-6430/fi...

8121989
23. apr 2021

@luboss11 chcem ti iba povedať ze tovar je všetko z aliexpres, neobjednavaj

alex2018
23. apr 2021

@luboss11 spravila som reklamaciu v mojej banke, oni nasledne ziadali vratenie platby na kreditnu kartu od ich banky a do tyzdna boli peniaze naspat. Jednalo sa o bonky...

jakub45
3. máj 2021

@alex2018 podobne som zaplatil svoju objednavku kreditnou kartou..Avsak cez suprisimo..Vedeli by ste mi prosim povedat viac ohladne reklamacie v banke? Nejak ste im to museli dokladovat, ze sa jedna o podvodnu stranku?

jakub45
3. máj 2021

@alex2018 podobne som zaplatil svoju objednavku kreditnou kartou..Avsak cez suprisimo..Vedeli by ste mi prosim povedat viac ohladne reklamacie v banke? Nejak ste im to museli dokladovat, ze sa jedna o podvodnu stranku

alex2018
4. máj 2021

@jakub45 preposlala som im vsetku mailovu komunikaciu co som mala s bonami- kde som ziadala o vratenie penazi. Ine nic

peterjrb
18. máj 2021

Ahojte,dnes mi pišli outdoor nohavice za 30€ ktoré som objednal 13.4. Kvalita 0% keď ich zložím alebo skrčím skryjem ich do jenej dlane ako mikroténový sáčok,ale aspoň že čosi prišlo.Tak či onak učite na Suprisimo nenakupujte

monika_ma
11. júl 2021

prihláste sa všetci, ktorí ste prišli o svoje peniaze aj na e-shope suprisimo.sk aj na bonky.sk, aj tí ktorí ste obdržali iný tovar ako bol na obrázku a poslali vám šmejdy. Napíšte na mail: Romana.Kazikova@minv.sk, pošlite p. Kazíkovej objednávky, aby mala dostatok dôkazov na podanie hromadného trestného oznámenia na tieto dve firmy čo podvádzajú svojich zákazníkov

lindiaaa
13. júl 2021

@monika_ma Dobry den prajem, akurat hladam referencie na spolocnost Suprisimo, ktoru spominate a dakujem za email pani Kazikovu, este skusim s nimi dotiahnut moj problem a ked sa to nepodari, celu komunikaciu poslem na spominany kontakt. Ja som uhradila sumu z firemneho uctu.. problem je, ze mi nechcu vystavit doklad do uctovnictva a ja som to uhradzala z firemneho uctu. Cela debata je postavena na tom, ze su citujem: "Suprisimo.sk je pouze zprostředkovatelem zahraničního obchodu, tedy nemůže za prodávajícího vystavit účetní doklad. Na Vaše přání Vám ale můžeme zaslat doklad o provedené platbě." Dakujem damam za info ohladne vratenia sumy cez banku - ze sa vobec podarilo a teda za email na niekoho kto chce ich nekorektne spravanie hromadne riesit rovnako tak. S pozdravom, Linda K. Bohušová

aidyl26
16. júl 2021

@8121989 tak presne aliexpres, ja som este aj clo musela platiť, pri cene tovaru 11 e, este 2.89 za clo. To priamo na ali by som aspoň lacnejšie kupila 🙉

sonja2655
22. júl 2021

@monika_ma Dobrý deň, tiež som objednala tovar, prišiel mi z Číny po 1.5 mesiaci a musela som zaň este navyše platiť clo!, hneď som im písala mail, že tovar vraciam, nechcem ho, nakoľko mám na to právo do 14 dní bez udania dôvodu a na základe zákona č. 102/2014 Z. z. - Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov je predávajúci povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.
Tím Suprisimo.sk mi odpísal že:
"Vrácení zboží bohužel možné není. Jelikož figurujeme pouze v pozici zprostředkovatele prodeje, je nutno uplatnit právo na odstoupení přímo u konkrétního dodavatele.
Možností je vyplnit formulář v reklamačním řádu našeho obchodu, kde je možnost zboží vyreklamovat na základě rozličných důvodů, od nepřijetí zboží v rámci dodací doby, přes nevyhovující velikost až po vadu materiálu."

Nechápem ako si toto môžu dovoliť. Odpísala som im, že žiadam o ich adresu a formulár na odstúpenie od zmluvy a žiadny reklamačný formulár nevyplním, pretože tovar NEREKLAMUJEM, ale VRACIAM a nebudem ho posielať do Číny. Taktiež som pohrozila Slovenskou obchodnou inšpekciu. Zatiaľ neodpísali a i keby mi peniaze vratili, tak podávam podnet na inšpekciu, pretože táto stránka už mala byť dávno zrušená. Je tu niekto, kto už podal podnet?

jankapepe
22. júl 2021

@sonja2655 😉 zbytočne sa ohanas SOI , ta rieši slovenské firmy, obchody.....
Ty si si tovar objednala od niekoho zo zahraničia kto možno ani firmou nie je......
Nevyriesis nič. Jediné čo ostáva je poučiť sa a nekupovať tovar čo kúpiš o 300% lacnejšie na Ali od nejakého Jožka mrkvicku bez IČO DIČ sídla ......

monika_ma
23. júl 2021

@monika_ma a este sumu ktoru ste zaplatili mi dopiste

provence6
18. aug 2021

@jakub45 ahoj, vyriesil si vratenie penazi alebo ti tovar bol dodany? ja som objednavala par dni dozadu, a teda asi sa nemusim tesit na tovar co tu citam

lindiaaa
31. aug 2021

@provence6 Nepotesim vas, od 13.7. ani obraz ani zvuk. Cakam este do polovice Septembra a potom postupim komunikaciu komplet na Romana.Kazikova@minv.sk ako bolo spomenute tu vyssie. Nepochopim, ze mozu roky "vydrbavat" so systemom firmy ako tato. Som tiez podnikatelka, ale teda neviem si ani len predstavit, ze by som takto mohla s ludmi mavat a napriek tomu sa nic firme ako je Suprisimo nestane. Aj ked na kazdu s...u sa voda vari.

provence6
31. aug 2021

@lindiaaa dakujem za info, zaroven musim povedat ze mama si objednala z bonki ci ako sa vola, tiez ako keby sestra suprisima topanky a dosli jej po 60dnoch..pochopitelne je to aliexpress tovar, moje saty za 30e som nasla na alli za 6euro.. tu ide uz o princip ako pisete, ako mozu fungovat!!! peniaze uz zrejme neuvidim ani tovar, tak jedine ten mail vybavim...

kamka0266
1. nov 2021

Chcem upozorniť všetkých zákazníkov „obchodu“ Suprisimo. Tito šmejdi sa tvária iba ako sprostredkovateľ vašich nákupov. Moja manželka u nich zakúpila tovar za 92 eur. Keď tovar prišiel z činy na pošte musela zaplatiť clo a doručovací poplatok. Ak mate záujem o tovar z Číny, tak si to objednajte priamo a nevyužívajte služby Suprisima. Sú to obyčajný šmejdi, ktorí zoberú vaše peniaze ale nenesú žiadnu zodpovednosť za kvalitu tovaru. Podľa ich veľkostnej tabuľky tovar vôbec nesedel a taktiež vyobrazený tovar na obrázku nebol identický s tým čo prišlo v balíku. Manželka to chcela reklamovať, no suprisimo „šmejdi „ sa vyjadrili, že oni s tým nemajú nič spoločné.- dokonca odpoveď prišla v českom jazyku.
Posúvam tuto ich „obchodnú“ činnosť na SOI a vyzývam vás, aby ste nemíňali zbytočne peniaze pre tuto firmu.

monikamihalakova
16. nov 2021

@kamka0266 Ja som objednala jednu košeľu a stiahlo mi za tri takže som takto prišla o 70€ ....na gmail.mi absolútne vôbec ani neodpovedali.Neviem ako to mám riešiť prosím poraďte.Ďakujem

adriana14
16. nov 2021

@monikamihalakova vcera som dopadla podobne, objednala som bundu za 82 (krava) a stiahlo mi 2 platby. V banke platbu zatial nevedia zrusit, mam sa informovat do 7 dni od platby. Pisala som aj mail suprisimu, ale tvaria sa, ze ide o 2 objednavky, cize peniaze nevratia. Tiez budem vdacna za rady ako postupovat.
V inej diskusii tykajucej sa stranky suprisomo tu na MK jedna pani doporucila neprevziat balik a nasledne to riesit z bankou, ktora by mohla peniaze vratit, jej sa to podarilo

lindiaaa
16. nov 2021

@adriana14 :( my sme sa nic nevyhadali... dokolecka opakovali v minimalne 15tich mailoch to iste, dokolecka dokola... neriesila som to zatial s pani z ministerstva ako bolo vyssie spominane Romana.Kazikova@minv.sk. Ja osobne som este nestihla napisat p. Kazikovej, ale myslim ze je cas sa do toho pustit.. a minimalne co treba urobit su zle referencie vsade kde je len mozne - aby co najviac vasich znamych vedeli ze su to smejdi. V tomto som dobra, co sa tyka oblasti mojho podnikania, nenechala som si nic pre seba, kazdy uz o nich pocul, aspon takto viem svoje okolie ochranit.

jankapepe
16. nov 2021

@kamka0266 na SOI s tým nespravia nič nie je to Slovenská firma.

Poskytovateľ a prevádzkovateľ platformy “Marketplace”/online trhovisko – Shanghai TingYou Trade Co.,Ltd, ID: 913101163423297705, Caobao Rd 1243-315, ZIP: 200235, Shanghai, CN
Predajcovia – sú uvedení v zozname predajcov tu
Sprostredkovateľ platformy pre český trh, zastúpenie pre český trh, agent platformy –EPHEMERA SOLITUDE ECOMMERCE s.r.o., Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha, IČ: 09708588, DIČ: CZ09708588

provence6
16. nov 2021

tovar mi prisiel po 4 mesiacoch, totalny grc rovno som to vyhodila. nereaguju na mail, horsie ze na tom stale zarabaju kedze maju fajn vyzerajuci eshop, ludia kupuju… slovensky “alliexpress”

polariso
9. dec 2021

@adriana14 o môj bože...ja som si objednala oteplovacky pre syna...a až teraz som si všimla ze dodanie do 40 dní. Ja som myslela ze je to normálny obchod...

provence6
9. dec 2021

@polariso ich stranka a este jedna bonki ci take neco vyzera fajn. mne prislo saty po 3 mesiacoch za 40e na urovni handry na podlahu.esze postarke som platila navyse clo za tovar z ciny

polariso
9. dec 2021

@provence6 noooo tak sa mam naco tešiť....kurník aká som na seba nahnevana

provence6
10. dec 2021

@polariso ved som si nadavala do krav ze takuto chybu zaciatocnicku urobim ked zvyknem nezname stranky preverovat ach… mama objednala z tej ich druhej stranky slapky za 20e, alliexpres ponuka za 2e tie iste🤦‍♀️😀

ajkau
17. dec 2021

Dobrý deň, no to je “super” aj ja aj mama sme objednávali. Takže predpokladám, že nám ani nič nepríde.

provence6
17. dec 2021

@ajkau pride vam ale kvalita na urovni prdu v sacku…su to veci z alliexpresu takmer vsetky, niektore aj horsie.. :/ budete platit este aj clo postarke

ajkau
18. dec 2021

Slovenská obchodná inšpekcia zaznamenala množiace sa spotrebiteľské podania proti internetovým galériám www.bonky.sk a www.suprisimo.sk.