Prosím vás má niekto skúsenosti s obchodom suprisimo.sk či tovar dôjde taký ako je na obrázku a v poriadku ďakujem
Ja práve čakám tovar od nich. Dám vedieť
@abigeilleo310 dobre ďakujem
Mne vratili peniaze po pol roku, ked mi tovar neprišiel.
tiež som sa nechala zlákať cenou, ale nikdy viac. 200 ks umelých dekoračných listov od rovnakého dodávateľa mi posielajú už 3-tí mesiac po pár kúskov, za každú obálku platím clo a ešte stále to nie je koniec objednávky. už to ani neprevezmem, nemá zmysel
Vsetci ktori podali trestne oznamenie bonky a suprisimo co vysetrovala pani romanka kazikova v prvej vlne a ktoryvh kontaktovala ing andrea Valachova budu mat naspat svoje peniaze mne uz prisli doobeda bez ohladu ci maju tovar alebo nie .treba podakovat hlavne Ing.Andrei Valachovej ona uspela a peniaze sa posielali vcera .
@abigeilleo310 dobrý deň
Prišiel vám balík?? Ja tiež čakám..
Vďaka
Ahojte,
Tiež mám NEGATÍVNU skúsenosť s PODVODNÝM online shopom Surprisimo.
Ale dobrá správa : DÁ SA TO RIEŠIŤ a po pol roku som sa dostal k svojim peniazom ! ! !
Sumarizácia faktov :
1.) Online shop Surprisimo je len agregátor objednávok z Číny na ktoré si prihodí svoju maržu.
2.) To že sa objednávka stratí / čo je úplne bežné z Číny / alebo nie je dodaná, ich absolútne nezaujíma.
3.) Reklamačné oddelenie je úplne zbytočné kontaktovať , majú prednastavené generické odpovede.
4.) Keď sa nevzdáte ani po čase, dostanete odpoveď v zmysle :
"Kontaktujte prosím
Tbiang Kwang
Lotosová 49
Wu Chan
864 86
China
oni Vám to mali poslať a my s tým nemáme nič spoločné a Vašu reklamáciu považujeme za ukončenú.."
Veľmi jednoduché riešenie je pritom obrátiť sa na svoju BANKU.
Keďže tento podvodný online shop realizuje platby vopred a zásadne KARTOU existuje jednoduché riešenie :
obrátiť sa na svoju Banku s PREHLÁSENÍM O SPORNEJ TRANSAKCII
je úplne jedno či Vám tovar nedodali alebo sa snažia Vám ho dodať po 5 mesiacoch. Tovar jednoducho stačí neprevziať .
Do 30 dní máte peniaze späť na účte !
Čo je dôležité, neplatí to Vaša banka ale tento neseriózny E-Shop !
Surprisimo = neseriózny e-shop. Už tam nikdy nenakúpim , ale zdielam svoju skúsenosť aby nenaleteli ďalší.
#surprisimo
Dobry den, chcem sa spytat, podaval niekto z Vas na nich trestne oznamenie?
Ja som objednávala dcére Elsa šaty 19.1 tiež mi nedorazili chcem tiež podať trestné oznámenie a dať ich na obchodnú inšpekciu
Veď malý 40 dni do doručení zásielky
Raz som si ešte na začiatku odtiaľ niečo objednávala, no čistá katastrofa. Aspoň, že to nebolo nič drahého. Čakala som na dodanie vyše mesiaca a ako, ani sa to nepodobalo danému obrázku. Takže za mňa isto nie
Prečítala som si a tam nič nebolo len do 40dni prijde tovar okrem vykendu
@2019 🤣🤣
Predávajúci si vyhradzuje právo v ojedinelých prípadoch pre 0,3 % zásielok (objednávok), ako je napríklad akútny a neočakávaný problém s logistikou, sviatok v Ázii, zatvorenie továrne, ktorá tovar vyrobila, alebo v prípade zmien v zákonoch, ako je zmena zákona od 1.7.2021 týkajúca sa DPH pre zásielky z Číny do EÚ a iné veľmi zriedkavé situácie, predĺžiť dodaciu lehotu až na 365 dní.
Ahojte, vedeli by ste mi poradiť ako dostať od nich peniaze za šmejd, kt. mi prišiel?
Tiež som naletel na nezvyklý tovar a teraz mi prišlo že ďakujú a tovar dostanem cca za 60 prac. dní to je asi za 80 dní. Cha-cha, tak mi treba starému somárovi.😝
Naletel som. A riadne. Objednal som si Pánske luxusné slnečné okuliare Kingseven - Gun Gray Barva: Gun Gray za 28,69 €. To čo mi prišlo boli slnečné okuliare. Ale určite nie tie, ktoré som si objednal a už vôbec nie luxusné. Po dvoch mesiacoch prišli zabalené len vo fólii, bez obalu. Samozrejme som ich reklamoval. Neúspešne. Prečítajte si ich odpoveď na reklamáciu, Stojí za to:
Vážený zákazníku,
je nám to velice líto, že Vaše reklamace nebyla bohužel ze strany dodavatele uznána. V tomto případě se jedná o finální rozhodnutí ze strany prodejce a i přesto, že jsme dělali vše co bylo v našich silách tak nejsme schopni žádným způsobem ovlivnit rozhodnutí dodavatele.
Vrácení platby tedy není v našich možnostech neboť naše nákupní galerie je pouze zprostředkovatelem zahraničního obchodu, nikoliv přímým prodejcem.
Zasíláme vysvětlení dle obchodních podmínek našeho obchodu :
5. Reklamace
5.1. Provozovatel se zavazuje řešit reklamace svých služeb (nedodání zboží, prodleva s dodáním zboží či dodání jiného zboží).
5.2. Provozovatel neodpovídá za jakost a kvalitu zboží ani za soulad zboží s ČSN či evropskými normami.
5.3. Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za vadu zboží či za škodu způsobenou vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s Dodavatelem zboží.
Stále tedy ještě můžete zboží zaslat přímo dodavateli pro přezkoumání reklamace :
Shanghai TingYou Trade Co.,Ltd
IČ: 913101163423297705
Caobao Rd 1243-315 Shanghai
CN
@julca2017 bože ľudia vy fakt žijete v bublinke a necitate okolo seba nič?
Aspoň tie ich sprosté obchodné podmienky si precitaj a zistíš hneď, keď nevieš do googla zadať suprisimo recenzie
https://www.soi.sk/sk/informacie-pre-verejnost/...