Suprisimo.sk

julca2017
23. okt 2021

Prosím vás má niekto skúsenosti s obchodom suprisimo.sk či tovar dôjde taký ako je na obrázku a v poriadku ďakujem

janai1
23. okt 2021

@julca2017 bože ľudia vy fakt žijete v bublinke a necitate okolo seba nič?
Aspoň tie ich sprosté obchodné podmienky si precitaj a zistíš hneď, keď nevieš do googla zadať suprisimo recenzie
https://www.soi.sk/sk/informacie-pre-verejnost/...

gubcikova
23. okt 2021

@janai1 ľudia sú lenivý v dnešnej dobe a riadne.Uplne jednoduchá vec
1.otvorim Google
2.do vyhľadávača zadám -recenzie suprisimo
Do 3 sekúnd nabehne všetko.Nie lepšie je napísať na modrý koník a čakať niekoľko minút na odpoveď.

janai1
23. okt 2021

@gubcikova presne.. Ono pomaly každý druhý deň je tu táto istá téma... Kedy aspoň ten MK prečítali, keď už iné používať nevedia...
Ale sranda koľko ľudí sa nechá nachytať na tie ich ceny a nič iné nevidia len akcia

viestta
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
lilope
23. okt 2021

@julca2017 tovar nevyzeral ako na fotke a odkedy sa platí za dovoz clo, tak ešte zaplatíš kopec € za clo.

abigeilleo310
23. okt 2021

Ja práve čakám tovar od nich. Dám vedieť

julca2017
autor
23. okt 2021

@abigeilleo310 dobre ďakujem

fiona203
24. okt 2021

Mne vratili peniaze po pol roku, ked mi tovar neprišiel.

moniqzrtm
15. nov 2021

tiež som sa nechala zlákať cenou, ale nikdy viac. 200 ks umelých dekoračných listov od rovnakého dodávateľa mi posielajú už 3-tí mesiac po pár kúskov, za každú obálku platím clo a ešte stále to nie je koniec objednávky. už to ani neprevezmem, nemá zmysel

monika_ma
29. nov 2021

Vsetci ktori podali trestne oznamenie bonky a suprisimo co vysetrovala pani romanka kazikova v prvej vlne a ktoryvh kontaktovala ing andrea Valachova budu mat naspat svoje peniaze mne uz prisli doobeda bez ohladu ci maju tovar alebo nie .treba podakovat hlavne Ing.Andrei Valachovej ona uspela a peniaze sa posielali vcera .

vparisova
16. jan 2022

@abigeilleo310 dobrý deň
Prišiel vám balík?? Ja tiež čakám..
Vďaka

mxcd
28. jan 2022

Ahojte,

Tiež mám NEGATÍVNU skúsenosť s PODVODNÝM online shopom Surprisimo.

Ale dobrá správa : DÁ SA TO RIEŠIŤ a po pol roku som sa dostal k svojim peniazom ! ! !

Sumarizácia faktov :

1.) Online shop Surprisimo je len agregátor objednávok z Číny na ktoré si prihodí svoju maržu.

2.) To že sa objednávka stratí / čo je úplne bežné z Číny / alebo nie je dodaná, ich absolútne nezaujíma.

3.) Reklamačné oddelenie je úplne zbytočné kontaktovať , majú prednastavené generické odpovede.

4.) Keď sa nevzdáte ani po čase, dostanete odpoveď v zmysle :

"Kontaktujte prosím

Tbiang Kwang
Lotosová 49
Wu Chan
864 86
China

oni Vám to mali poslať a my s tým nemáme nič spoločné a Vašu reklamáciu považujeme za ukončenú.."

Veľmi jednoduché riešenie je pritom obrátiť sa na svoju BANKU.

Keďže tento podvodný online shop realizuje platby vopred a zásadne KARTOU existuje jednoduché riešenie :

obrátiť sa na svoju Banku s PREHLÁSENÍM O SPORNEJ TRANSAKCII

je úplne jedno či Vám tovar nedodali alebo sa snažia Vám ho dodať po 5 mesiacoch. Tovar jednoducho stačí neprevziať .

Do 30 dní máte peniaze späť na účte !

Čo je dôležité, neplatí to Vaša banka ale tento neseriózny E-Shop !

Surprisimo = neseriózny e-shop. Už tam nikdy nenakúpim , ale zdielam svoju skúsenosť aby nenaleteli ďalší.

#surprisimo

zuzizzz
31. jan 2022

Dobry den, chcem sa spytat, podaval niekto z Vas na nich trestne oznamenie?

2019
24. mar 2022

Ja som objednávala dcére Elsa šaty 19.1 tiež mi nedorazili chcem tiež podať trestné oznámenie a dať ich na obchodnú inšpekciu

janai1
24. mar 2022

@2019 a za čo? Veď na doručenie maju 365 dní

2019
24. mar 2022

Veď malý 40 dni do doručení zásielky

melynda
24. mar 2022

Raz som si ešte na začiatku odtiaľ niečo objednávala, no čistá katastrofa. Aspoň, že to nebolo nič drahého. Čakala som na dodanie vyše mesiaca a ako, ani sa to nepodobalo danému obrázku. Takže za mňa isto nie

janai1
24. mar 2022

@2019 prečítaj si ich obchodné podmienky 😉

2019
25. mar 2022

Prečítala som si a tam nič nebolo len do 40dni prijde tovar okrem vykendu

janai1
25. mar 2022

@2019 🤣🤣

Predávajúci si vyhradzuje právo v ojedinelých prípadoch pre 0,3 % zásielok (objednávok), ako je napríklad akútny a neočakávaný problém s logistikou, sviatok v Ázii, zatvorenie továrne, ktorá tovar vyrobila, alebo v prípade zmien v zákonoch, ako je zmena zákona od 1.7.2021 týkajúca sa DPH pre zásielky z Číny do EÚ a iné veľmi zriedkavé situácie, predĺžiť dodaciu lehotu až na 365 dní.

https://suprisimo.sk/doprava-a-platba/

monika_ma
26. mar 2022

@mxcd jasne bankama poslala do p... stiahla mi 10 euro a reklamacia neuznana

adkamama
1. jún 2022

Ahojte, vedeli by ste mi poradiť ako dostať od nich peniaze za šmejd, kt. mi prišiel?

mickod
27. júl 2022

Tiež som naletel na nezvyklý tovar a teraz mi prišlo že ďakujú a tovar dostanem cca za 60 prac. dní to je asi za 80 dní. Cha-cha, tak mi treba starému somárovi.😝

mickod
27. júl 2022

@monika_ma ....Je to prosté... za hlúposť sa platí

lubos233
17. aug 2022

Naletel som. A riadne. Objednal som si Pánske luxusné slnečné okuliare Kingseven - Gun Gray Barva: Gun Gray za 28,69 €. To čo mi prišlo boli slnečné okuliare. Ale určite nie tie, ktoré som si objednal a už vôbec nie luxusné. Po dvoch mesiacoch prišli zabalené len vo fólii, bez obalu. Samozrejme som ich reklamoval. Neúspešne. Prečítajte si ich odpoveď na reklamáciu, Stojí za to:

Vážený zákazníku,
je nám to velice líto, že Vaše reklamace nebyla bohužel ze strany dodavatele uznána. V tomto případě se jedná o finální rozhodnutí ze strany prodejce a i přesto, že jsme dělali vše co bylo v našich silách tak nejsme schopni žádným způsobem ovlivnit rozhodnutí dodavatele.
Vrácení platby tedy není v našich možnostech neboť naše nákupní galerie je pouze zprostředkovatelem zahraničního obchodu, nikoliv přímým prodejcem.

Zasíláme vysvětlení dle obchodních podmínek našeho obchodu :
5. Reklamace
5.1. Provozovatel se zavazuje řešit reklamace svých služeb (nedodání zboží, prodleva s dodáním zboží či dodání jiného zboží).
5.2. Provozovatel neodpovídá za jakost a kvalitu zboží ani za soulad zboží s ČSN či evropskými normami.
5.3. Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za vadu zboží či za škodu způsobenou vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s Dodavatelem zboží.

Stále tedy ještě můžete zboží zaslat přímo dodavateli pro přezkoumání reklamace :
Shanghai TingYou Trade Co.,Ltd
IČ: 913101163423297705
Caobao Rd 1243-315 Shanghai
CN