@florina9 stránka vznikla tento rok v máji https://www.whois.com/whois/quirize.com vlastník utajený a smeruje do Číny. Ak si platila kartou a neprišlo do stanovenej lehoty, môžeš žiadať banku o chargeback. Dúfam, že si použila jednorázovú alebo virtuálnu kartu a neohrozila svoj hlavný účet a hlavnú kartu.
O čo pri chargeback-u ide? Zjednodušene sa dá povedať, že je to reklamačný medzibankový proces, pri ktorom banka neoprávnenú, chybne zaúčtovanú alebo neautorizovanú platbu spätne zaúčtuje. „Najčastejšie ide o prípady, kedy si obchodník nesplnil záväzok a tovar, za ktorý klient zaplatil nedodal v požadovanej kvalite alebo vôbec, ak klientovi prišiel iný tovar ako si objednal, ale časté sú aj prípady, že miesto originálneho tovaru bol klientovi doručený „fejk“, https://www.zbk.sk/aktualita/neuspesnu-reklamac...
@maranco už mi to prišlo len neviem kde mi to doručili, lebo nie je to na adresu ktorú som zadavala.. Cislo na sledovanie sa zacina ctty.. Ako by som vedela najst podrobny detail ohladne doručenia?
@florina9 stránka vznikla tento rok v máji https://www.whois.com/whois/quirize.com vlastník utajený a smeruje do Číny.
Ak si platila kartou a neprišlo do stanovenej lehoty, môžeš žiadať banku o chargeback.
Dúfam, že si použila jednorázovú alebo virtuálnu kartu a neohrozila svoj hlavný účet a hlavnú kartu.
O čo pri chargeback-u ide? Zjednodušene sa dá povedať, že je to reklamačný medzibankový proces, pri ktorom banka neoprávnenú, chybne zaúčtovanú alebo neautorizovanú platbu spätne zaúčtuje. „Najčastejšie ide o prípady, kedy si obchodník nesplnil záväzok a tovar, za ktorý klient zaplatil nedodal v požadovanej kvalite alebo vôbec, ak klientovi prišiel iný tovar ako si objednal, ale časté sú aj prípady, že miesto originálneho tovaru bol klientovi doručený „fejk“,
https://www.zbk.sk/aktualita/neuspesnu-reklamac...