Stalo sa aj vám už niečo podobné s eshopom?

anna5000
21. dec 2020

Po objednávke z eshopu som si na druhý deň našla, že stav objednávky: Neviem si rady. Podotýkam, že z mojej strany nejde skutočne o žart. Skôr zo strany obchodníka, aj keď sa mi to dnes nepodarilo zistiť. Jedná sa o poľský obchod maxiobchod.sk, podobne ako kupsito.sk. Jedná sa pravdepodobne o spoločníkov, a rovnakú firmu nakoľko adresa je rovnaká. Iých eshopov je ešte viac, detskysvet.sk, svet kupelne.sk, a iné...
Ja som síce ešte odtiaľ neobjednávala, teraz prvý krát, ale brat, aj švagor už odtiaľ objednávali. Viem aké sú recenzie na heuréke, ale napriek tomu, že sa mnohý vyhrážali SOI táto sieť eshopov stále funguje. A adresa ich expedičného skladu je skutočná, to mi potvrdila kamarátka, ktorá býva v Jablonke v Poľsku kúsok od ich sídla. Ide mi o to, či to nepíšu bežne, a nestalo sa to už viacerým, takže napíšte ak máte nejaké skúsenosti s týmto eshopom. Niektoré veci sú tam predražené, ale niektoré veľmi lacné. Akurát, že je ten eshop absolútne neprehľadný, a keď tam chcete niečo nájsť, za dobrú cenu, tak strávite hodiny pri počítači. Pripájam aj screenshot, len neviem či bude dobre vidieť.

terina25
21. dec 2020

@anna5000 😳take som este nevidela😂

lucka_ke
21. dec 2020

slovenská ŠOI s nimi nič nespraví, keďže ide o zahraničnú firmu, jedine poľská by mohla

zuzanaete
21. dec 2020

Nemoze to byt nejaky zrovna nie vydareny preklad?

anna5000
autor
21. dec 2020

@zuzanaete tiež ma to najskôr napadlo, lebo sú na tých stránkach občas hatatitle poľsko-slovenské, ale nič ma nenapadá . Lebo ináč na Heuréke komunikujú dosť dobrou slovenčinou, takže neviem čo to znamená..

anna5000
autor
21. dec 2020

@zuzanaete Jedine ma napadlo, že čakajú na reakciu od dodávateľa, a označili to slovným spojením neviem si rady, keďže môžu čakať na potvrdenie skutočných skladových zásob, ale je to aj tak trocha chytené za vlasy..

metuzalem
21. dec 2020

Mne sa stalo ze na stranke dorucovatela uviedli stav balika ako "Nedoručené- vyššia moc. " Napadol sneh a nevedel sa dostat kurier na adresu

mimka11111
21. dec 2020

@anna5000 a to je taký problém si tam zavolať a opýtať sa?

anna5000
autor
21. dec 2020

@mimka11111 Nie je to problém, ale: Telefonická podpora je momentálne nedostupná. Všetky podnety píšte emailom.

lija22
21. dec 2020

nestretla ale pride mi to vtipne aj ked zmatocne ;)

karmen118
21. dec 2020

Možno to písal nejaký zúfalý sezónny brigádnik či nový zamestnanec :D asi to nechcel reálne odoslať, ale stalo sa - to ma napadlo ako prvé. Snáď ti čo najrýchlejšie odpíšu.

midka
21. dec 2020

🙂 ach joj,, no s tymto statusom objednavky, som sa este nestretla,,, 🙂 viem, ze teraz aj v case korony, vela ludi, ktori nezvyknu nakupovat cez e-shop, to teraz riskli,, a mnohi su v soku,, ze fakt netusia, kedy im to pride,, nie do 1-2 dni, ale vlastne zistili, ze 60 dni,, no su to tie slovenske wishy a aliexpresy,,,,..ja nastastie nemam trpezlivost, na tie 60 dnove dodavky,,, takze sa ma to priamo netyka,, ale ked mi kamoska,, sa stazuje,ze zrejme to nestihne prist do Vianoc,, prebehneme stranku,, tak jej poviem, ze moze byt rada, ak to stihne prist do Velkej noci,,.. tiez sa mi to nepaci, nie kazdy,, si poctivo precita obch. podmienky,, resp.. neznaly,, ho to ani nenapadne, ze ked hned odosle platbu,, ze moze cakat aj 2 mesiace, kym, to pride,,,ale tak zas,,tuto info jej posuniem,,.,, ze aj taketo nieco sa vyskytne,,,moze to byt aj nie celkom stastny preklad...🙂

miskakyska
21. dec 2020

....keď ľudí neodradia ani zlé recenzie..🤷

anna5000
autor
22. dec 2020

@karmen118 No, bol to skutočne nový zamestnanec, a takíto status dáva k objednávkam u ktorých práve zisťuje dostupnosť tovaru u dodávateľa, takže taká je odpoveď. Niečo popdobné som si aj myslela na začiatku.

karmen118
22. dec 2020

😅 no pekne, a stihne ti prísť to čo si objednala?

anna5000
autor
22. dec 2020

@karmen118 No včera vo večerných hodinách to bolo odoslané kuriérom 123, dosť rýchla spoločnosť, doručujú aj v sobotu, a podľa všetkého to zajtra dorazí, ak to tak ozaj bude, dva dni z Poľska to bude úspech. Ale zásielka je už na Slovensku, ako som sledovala, takže v doručovacom depe bude určite zajtra o 08:00, Ja osobne nemám problémy s komunikáciou s týmto eshopom na rozdiel od mnohých na heuréke, ktorí len kritizujú. Ale určite som im hneď keď som tam včera zbadala ten status objednávky hned neposielala email, kde by som im nadala do podvodníkov, a zlodejov, ako to hneď váčšina ľudí v afekte robí. Len som sa vo všetkej slušnosti opýtala, či sa nejedná o nejakú menšiu jazykovú bariéru. Na výhražný, a arogantný email by som ani ja neodpovedala, takže sa im nečudujem. A keď bude aj tovar v poriadku majú u mňa na heuréke určite 5 hviezdičiek za tak rýchle dodanie tovaru priamo z Poľska.

pepe68
24. feb 2022

Zaujímavý stav objednávky 🙂 Ja ich riešim teraz. Poslali mi celkom iný tovar. Vrátil som im ho samozrejme že do Polska za vyššie poštovné. Písal som im že chcem vrátiť aj poštovné, lebo oni spravili chybu. Odpovedali že som to neposlal ako reklamáciu ale iba som to vrátil. Pritom som im do balíka napísal o čo ide. Keď som im pohrozil že to dám SOI, tak si z toho nič nerobili. Majú to parádne vymyslené - Poľsky obchod - slovenská doména - tovar expedovaný z nemecka z čínskeho skladu. Namiesto faktúry poslali trikrát objednávku ako prílohu. Totálny chaos.

flygirl
20. sep 2022

Ja som u nich nakúpila raz a naposledy. Chcela som vrátiť tovar, ale na maily neodpovedali a telefón nedvíhali. Tovar musíte vrátiť do Poľska za 24 Eur, aj keď vám tovar prišiel zo Slovenska za menej ako 2 Eur.

marwa
22. sep 2022

@flygirl a vrátili ti nakoniec peniaze? Mne sa stalo to isté, vrátila som tovar naspäť do Poľska za 24 eur, je to už vyše dvoch týždňov a doteraz nemám peniaze, tak či ich ešte uvidím niekedy...

janka1412
29. nov 2022

@pepe68 poznám ich, dali sa na to celá rodina, bývajú v Trstenej,...... No nečakala som, že takto zavádzajú ľudí. E-shopy urobené svojpomocne na kolene a tak to aj vypadá

trinixy
20. dec 2022

Objednala som drez+batéria+dávkovač+automatický sifón.
Zaplatila som 196€ hneď po objednaní, kontaktovali ma že ho v tej cene nemajú, tak som musela pri prevzatí zaplatiť ďalších 47€, Prišiel mi iba drez, bez batérie,dávkovača a sifónu. Tovar som poslala naspäť na vlastné náklady a odstúpila od zmluvy. V obch.podmienkach uvádzajú, že najneskôr do 14tich dní od prevziatia vrátia peniaze, každý týždeň od prevzatia im píšem maily a stále samé výhovorky. Dovolať sa im nedá. Absolutne neodporúčam tieto eshopy, ktoré majú tu na slovensku vytvorené a firma je Poľská. Kamenník ma xy eshopov,dávajte si na to pozor

marwa
20. dec 2022

@trinixy treba im napisat ze das podnet na financu spravu a tiez podas trestne oznamenie na policiu za neopravnene obohacovanie.U mna to tak fungovalo..asi do 5 dni som mala peniaze na ucte..

trinixy
20. dec 2022

@marwa problém je v tom,že oni ako firma sú registrovaní v Poľsku,takže neviem či to pomôže. Vy ste riešili konkrétne tiež túto spoločnosť? Kamenik.sk? Ďakujem za radu

marwa
20. dec 2022

@trinixy ano presne tuto, vsak ja viem..iba som ich chcela postrasit..

solinkarka
23. feb 2023

Jednoznačne neodporúčam!!!!! Majú viacero e-shopov treba dávať pozor...dovolať sa je katastrofa, na smiali neodlišujú .. a na peniaze čakáte nekonečné dlho 😡

ninek73
9. okt 2024

@trinixy dobrý deň, nakoniec vám peniaze vrátili?