Po objednávke z eshopu som si na druhý deň našla, že stav objednávky: Neviem si rady. Podotýkam, že z mojej strany nejde skutočne o žart. Skôr zo strany obchodníka, aj keď sa mi to dnes nepodarilo zistiť. Jedná sa o poľský obchod maxiobchod.sk, podobne ako kupsito.sk. Jedná sa pravdepodobne o spoločníkov, a rovnakú firmu nakoľko adresa je rovnaká. Iých eshopov je ešte viac, detskysvet.sk, svet kupelne.sk, a iné...
Ja som síce ešte odtiaľ neobjednávala, teraz prvý krát, ale brat, aj švagor už odtiaľ objednávali. Viem aké sú recenzie na heuréke, ale napriek tomu, že sa mnohý vyhrážali SOI táto sieť eshopov stále funguje. A adresa ich expedičného skladu je skutočná, to mi potvrdila kamarátka, ktorá býva v Jablonke v Poľsku kúsok od ich sídla. Ide mi o to, či to nepíšu bežne, a nestalo sa to už viacerým, takže napíšte ak máte nejaké skúsenosti s týmto eshopom. Niektoré veci sú tam predražené, ale niektoré veľmi lacné. Akurát, že je ten eshop absolútne neprehľadný, a keď tam chcete niečo nájsť, za dobrú cenu, tak strávite hodiny pri počítači. Pripájam aj screenshot, len neviem či bude dobre vidieť.
slovenská ŠOI s nimi nič nespraví, keďže ide o zahraničnú firmu, jedine poľská by mohla
Nemoze to byt nejaky zrovna nie vydareny preklad?
Mne sa stalo ze na stranke dorucovatela uviedli stav balika ako "Nedoručené- vyššia moc. " Napadol sneh a nevedel sa dostat kurier na adresu
@anna5000 a to je taký problém si tam zavolať a opýtať sa?
@mimka11111 Nie je to problém, ale: Telefonická podpora je momentálne nedostupná. Všetky podnety píšte emailom.
nestretla ale pride mi to vtipne aj ked zmatocne ;)
Možno to písal nejaký zúfalý sezónny brigádnik či nový zamestnanec :D asi to nechcel reálne odoslať, ale stalo sa - to ma napadlo ako prvé. Snáď ti čo najrýchlejšie odpíšu.
🙂 ach joj,, no s tymto statusom objednavky, som sa este nestretla,,, 🙂 viem, ze teraz aj v case korony, vela ludi, ktori nezvyknu nakupovat cez e-shop, to teraz riskli,, a mnohi su v soku,, ze fakt netusia, kedy im to pride,, nie do 1-2 dni, ale vlastne zistili, ze 60 dni,, no su to tie slovenske wishy a aliexpresy,,,,..ja nastastie nemam trpezlivost, na tie 60 dnove dodavky,,, takze sa ma to priamo netyka,, ale ked mi kamoska,, sa stazuje,ze zrejme to nestihne prist do Vianoc,, prebehneme stranku,, tak jej poviem, ze moze byt rada, ak to stihne prist do Velkej noci,,.. tiez sa mi to nepaci, nie kazdy,, si poctivo precita obch. podmienky,, resp.. neznaly,, ho to ani nenapadne, ze ked hned odosle platbu,, ze moze cakat aj 2 mesiace, kym, to pride,,,ale tak zas,,tuto info jej posuniem,,.,, ze aj taketo nieco sa vyskytne,,,moze to byt aj nie celkom stastny preklad...🙂
....keď ľudí neodradia ani zlé recenzie..🤷
😅 no pekne, a stihne ti prísť to čo si objednala?
@karmen118 No včera vo večerných hodinách to bolo odoslané kuriérom 123, dosť rýchla spoločnosť, doručujú aj v sobotu, a podľa všetkého to zajtra dorazí, ak to tak ozaj bude, dva dni z Poľska to bude úspech. Ale zásielka je už na Slovensku, ako som sledovala, takže v doručovacom depe bude určite zajtra o 08:00, Ja osobne nemám problémy s komunikáciou s týmto eshopom na rozdiel od mnohých na heuréke, ktorí len kritizujú. Ale určite som im hneď keď som tam včera zbadala ten status objednávky hned neposielala email, kde by som im nadala do podvodníkov, a zlodejov, ako to hneď váčšina ľudí v afekte robí. Len som sa vo všetkej slušnosti opýtala, či sa nejedná o nejakú menšiu jazykovú bariéru. Na výhražný, a arogantný email by som ani ja neodpovedala, takže sa im nečudujem. A keď bude aj tovar v poriadku majú u mňa na heuréke určite 5 hviezdičiek za tak rýchle dodanie tovaru priamo z Poľska.
Zaujímavý stav objednávky 🙂 Ja ich riešim teraz. Poslali mi celkom iný tovar. Vrátil som im ho samozrejme že do Polska za vyššie poštovné. Písal som im že chcem vrátiť aj poštovné, lebo oni spravili chybu. Odpovedali že som to neposlal ako reklamáciu ale iba som to vrátil. Pritom som im do balíka napísal o čo ide. Keď som im pohrozil že to dám SOI, tak si z toho nič nerobili. Majú to parádne vymyslené - Poľsky obchod - slovenská doména - tovar expedovaný z nemecka z čínskeho skladu. Namiesto faktúry poslali trikrát objednávku ako prílohu. Totálny chaos.
Ja som u nich nakúpila raz a naposledy. Chcela som vrátiť tovar, ale na maily neodpovedali a telefón nedvíhali. Tovar musíte vrátiť do Poľska za 24 Eur, aj keď vám tovar prišiel zo Slovenska za menej ako 2 Eur.
Objednala som drez+batéria+dávkovač+automatický sifón.
Zaplatila som 196€ hneď po objednaní, kontaktovali ma že ho v tej cene nemajú, tak som musela pri prevzatí zaplatiť ďalších 47€, Prišiel mi iba drez, bez batérie,dávkovača a sifónu. Tovar som poslala naspäť na vlastné náklady a odstúpila od zmluvy. V obch.podmienkach uvádzajú, že najneskôr do 14tich dní od prevziatia vrátia peniaze, každý týždeň od prevzatia im píšem maily a stále samé výhovorky. Dovolať sa im nedá. Absolutne neodporúčam tieto eshopy, ktoré majú tu na slovensku vytvorené a firma je Poľská. Kamenník ma xy eshopov,dávajte si na to pozor
Jednoznačne neodporúčam!!!!! Majú viacero e-shopov treba dávať pozor...dovolať sa je katastrofa, na smiali neodlišujú .. a na peniaze čakáte nekonečné dlho 😡
@anna5000 😳take som este nevidela😂