Čaute, už mi to nedá. Všade vidím nejaké spolupráce či už na fb alebo ig....ako je možné , že aj ľudia ktorí nemajú veľa followerov napríklad do 500 majú spolupráce či už s menšími alebo väčšími firmami? Ako to robia? Budem rada za času odozvu.
Je to tym, ze clovek s mensim poctom followers ma realnu a sebe blizku zakladnu, proste ma svoju komunitu a znacka tak vie, na koho presne cieli a koho oslovi.. ludia, ktori maju statisice alebo miliony followers, maju siroky, no nie az taky presny zasah.. sleduju ich ludia z roznych koncin, krajin, mnohe profily ani nie su aktivne, casto sa hovori aj o tzv. kupenych followers... a samozrejme je to aj o cene.. peniaze, ktore vezme niekto so silnym IG, moze znacka rozdelit medzi 5-10 mikro influencerov a zasah je casto presnejsi
@andrea1235356 a tiez je rozdiel vo vyske a forme honoraru. Nemaju € za reklamu, ale az za realne ziskaneho zakaznika napr cez kod. A ano, niekefyje lepsie menej folowerov s vacsou doverou.
Tiez si urcite vsimaju, koho vsetkeho ten buduci promoter sleduje. Jednak kvoli tomu, aby ako firma neutrpeli zlu reklamu (ak je obdivovatelom kontroverznych ludi). A jednak ak je to vela a nahodnych ludi, moze ist o snahu “follow to follow”, co znamena, ze jeho zakladna je zostavena z ludi, ktorych on osobne extra nezaujima, ani jeho zase ti, ktorych sleduje, len si vzajomne pomahaju zvysovat cisla.
A tie honorare tiez nie su vysoke. Navyse z nich musi odviest dan, atd. Takze to zo zisku este odpocitaj.
Nedavno som videla, ze firma normalne zhanala niekoho a ze nezalezi na pocte sledovatelov 🙂 Tak neviem ako to funguje ale zase ked si to vezmes tak ti slavnejsi influenceri uz toho maju tolko az je to otravne tak pre zmenu je asi fajn vidiet nove tvare.
ved ale aj teba by asi potesilo, keby ta niekto oslovil na spolupracu ak nemas tolko sledovatelov ci? 🙂
@bert22 samozrejme avšak čo si myslíte ohľadom toho, že sama oslovim firmu? Není to trápne? Ďakujem vám za odpoveď ženy
Ja si myslím, že pravdepodobne majú špecifickú skupinu sledovateľov, na ktorú mieri aj firma svojim produktom (pr. firma, ktorá ponúka niečo do kuchyne nebude oslovovať niekoho kto má 5000 followerov, ale celý jeho profil sa venuje športu ... radšej oslovia gazdinku, ktorá zdieľa recepty, aj keď má len polovicu followerov, ale predpoklad, že ju sledujú tiež gazdinky), majú dobré dosahy - veľa pozretí príspevkov a reakcií na príspevky a samozrejme musia svojimi príspevkami zaujať, mať pekný profil a dobrú aktivitu 🙂