Skúsenosti so stránkou Mancini

monita12345
20. sep 2024

Pekný večer,je tu niekto kto má skúsenosť so stránkou MANCINI??? Pred týždňom som si od ních niečo objednala, písalo tam ,že pri platbe kartou sa zásielka doručí skôr a po odoslaní ma budú informovať e-mailom..Dodnes žiadna informácia o odoslaní ani nič🤷‍♀️

xxxxxnnnnn
20. sep 2024

@monita12345 Ja som objednávala 4. septembra a stále nič. Na zákazníckej linke len robot, vraj mi gratulujú, že objednávka bola vyexpedovaná.....len jej nikde nie je. Písala som e-mail a tam žiadna normálna odpoveď. Citáty z obchodných podmienok.......netuším kedy tovar príde. Podotýkam, že tovar bol písaný SKLADOM

ivanakal
20. sep 2024

Vsetky informacie su na googli.. plus na SOI ten obchod patri medzi rizikove.

monita12345
autor
20. sep 2024

No bohužiaľ sa mi také este nestalo, že by som nieco objednala cez internet a neprišlo takže som ani nečítala recenzie o stránke. Toto by mi ani nenapadlo. Takže sa asi tovaru nedočkam "skvele"

30katrusa40
20. sep 2024

@monita12345 je to riziková stránka , su to v podstate veci z činy. Doručenie môže trvať aj 60 dní. Prípadne to nepríde vôbec.

trema
20. sep 2024

Kamoska objednavala, tovar mal byt doruceny do 2 dni, prisiel asi o 4 mesiace..

rozculena
20. sep 2024
viky2612
20. sep 2024

@monita12345 Prišiel mi tovar po 3 mesiacoch, keď som ho už nepotrebovala. 😀 Škoda tiež, že som si prečítala recenzie až po tom ako som zaplatila.

rozculena
20. sep 2024

nie je to eshop,je to platforma,milión číňancov,skrátka "aliexpres" veď to už je vidno na prvý pohľad....

Poskytovateľ a prevádzkovateľ platformy “Marketplace”/online trhovisko – SUNRISE IT AND SOFTWARE SOLUTIONS L.L.C-FZ, so sídlom Business Center 1, M Floor, The Meydan Hotel, Nad Al Sheba, Dubaj, Spojené Arabské Emiráty

maranco
20. sep 2024

@monita12345 ak ti nič nepríde alebo príde poškodené/iné môžeš platbu kartou reklamovať v banke

manushka
20. sep 2024

Čakala som dva mesiace a popravde už som sa skoro rozlúčila s tým, že to príde, nebola to veľká suma ale prišlo to, no platila som ešte daň navyše, keďže to prišlo ako inak z Činy 🤦‍♀️🤦‍♀️ nikdy viac odtiaľ 😤😤

monita12345
autor
20. sep 2024

@manushka koľko si ešte doplácala?

manushka
20. sep 2024

@monita12345 iba 2€ ale tak suma tovaru s postovnym bola cca10€, ale samozrejme to nikde nieje uvedené, že sa môže platiť niečo navyše 😵‍💫 aj ma to zaskočilo 🤨

monita12345
autor
25. sep 2024

Keď som im napísala,že kde sa nachádza moja zásielka tak mi napísali ,že už je na ceste a dali mi sledovacie číslo, no keď som ho zadala aby som odsledovala zasielku napísalo mi ,že také sledovacie číslo neexistuje...takže zrejme nedôjde nič..

maranco
25. sep 2024

@monita12345 skús ho zadať tu https://www.17track.net/cs tu sa dajú sledovať čínske zásielky

monita12345
autor
25. sep 2024

@maranco tak skúsila som a tiež píše že čislo nebolo nájdene

maranco
25. sep 2024

@monita12345 počkaj mesiac od zaplatenia či sa niečo nepohne a potom reklamuj platbu kartou a nedodanie tovaru cez banku

O čo pri chargeback-u ide? Zjednodušene sa dá povedať, že je to reklamačný medzibankový proces, pri ktorom banka neoprávnenú, chybne zaúčtovanú alebo neautorizovanú platbu spätne zaúčtuje. „Najčastejšie ide o prípady, kedy si obchodník nesplnil záväzok a tovar, za ktorý klient zaplatil nedodal v požadovanej kvalite alebo vôbec, ak klientovi prišiel iný tovar ako si objednal, ale časté sú aj prípady, že miesto originálneho tovaru bol klientovi doručený „fejk“,“
https://www.zbk.sk/aktualita/neuspesnu-reklamac...

katarinabozikova23
25. sep 2024

Mne tovar prišiel po cca mesiaci normálne cez Poštu,ktorej som ešte doplácala 2€...

botinka009
Včera o 14:21

objednala som pred týždňom no žiadna info o poslaní tovaru aj keď bol skladom a odoslanie vraj do 24hod, po týždni som kontaktovala infolinku ktorá bola automat, maily taktiež automat, žiadne číslo zásielky ani konkrétna odpoveď… navštívila som banku, podala reklamáciu kde som priložila mailovú kombináciu a banka to vyriešila v môj prospech…