Len mne sa zdá táto spoločnosť hrozná? Ich pravidlá a zmluvy sú strašne jednostranné a majú veľké diery, ktoré využívajú vo svoj prospech. Ste spokojné s touto spoločnosťou a službami?
Pochybujem a áno
Boli fajn ked prisli na slovensko, teraz je to odpad. Otrasne sluzby, otrasny pristup k zamestnancom, otrasna kvalita internetu aj tv. Ziaden iny operator nema tolko vypadkov ako upc.
@vanilkovazmrzka Mozno zalezi od mesta.Problem,ktory bol s vypadkom vyriesili.Nemusis si od nich brat Tv,je tolko inych poskytovatelov.
@niekto2hy ved ja som si ani nezobrala. Ale otazka bola na skusenosti s upc, tak pisem skusenosti s upc.
Mame od nich TV a za tie roky co ju mame, tak vypadkov bolo len niekolko. Internet mame od ineho providera, pretoze sme potrebovali stabilny internet kvoli pripojeniu pocas sluzieb.
Vyskúšal som pred rokmi, nebol som spokojný s rýchlosťou internetu mimo Slovenska, tak som ho do 14 dní od zriedenia zrušil bez pokuty.
V okruhu známych som už 2× písal odstúpenie od zmluvy keď zvyšovali ceny, vtedy prechádzali na iného poskytovateľa.
@maranco a kam utekali? Vieš poradiť prosím. Oni majú zvláštnu politiku cenotvorby.
Novym zakaznikom davaju zlavy/lepsie ceny, uz zazmluvnenych si nevazia a ani nepockaju do konca nimi urcenej viazanosti a uz zvysuju ceny. Kvalita? Ako kedy, neni to 100% fungovanie, mali vypadky aj na nete a velmi casto mavaju v archive (casto nefunguje).
Ak nemas problem zmenit providera, ked ti zvysia v buducnosti cenu, tak na nech rok a pol (pri 2rocnej viazanost) sa oplatia pri akciovej cene, po cca 1.5roka ocakavaj zvysenie ceny - je to ich bezna prax a vtedy vies odstupit bez pokuty.
Ajojte,nemate niekto skusenost prosim pri odovzdani zaridenia? V marci som u nich rusil internet, zaciatkom aprila som im posielala postou doporucene zariadenie lebo osobne sa odovzdat samozrejme nedao ze oni to chcu postou,ok poslala som a vcera mi prisiel list od nejakych vymahacou aj s pokutou 100€ ze som neodovzdala zariadenie 🤬🤬 pri tom bolo vyzdvihnute okolo 2.4. V ich poboxe..reklamaciu som samozrejme podala ale zaujimali by ma skusenosti ci nema niekto?? Dakujem
U UPC podať reklamáciu a na firmu, ktorá chce od Vás niečo neprávom vymáhať peniaze, podať trestné oznámenie a pokus o podvod. V prípade, že obťažujú (napr. volajú v nedeľu ráno, v noci o pol jedenástej a pod.), tak pridať ešte trestné oznámenie za obťažovanie a potom veľmi rýchlo sa všetko urovná. Osobná skúsenosť spred cca. 17 rokov, kedy sa snažili vymáhať faktúry, ktoré najprv poslali v nižšej sume a keď som ich na to upozornil, tak faktúry síce v systéme zmenili, ale mne ju nikdy nedoručili, tým pádom som ju ani nezaplatil. Po správnosti inak mali najprv vystaviť dobropis na chybne vystavenú faktúru a následne vystaviť novú/opravnú faktúru, takže tam porušili ešte aj nejaký ďalší zákon. Keď to začala riešiť Polícia SR, veľmi rýchlo sa tu urovnalo, dovtedy ale iba točili svoje a nechceli pochopiť, že chyba je na ich strane.
Našťastie už nie som ich klientom, lebo kvalita ich služieb bola tiež hrozná.
Ano.