Skúsenosti s vipfashion.sk

balerina252
4. feb 2022

Dobry den,
Chcem sa spytat či niekto ma skúsenosti s tymto obchodom?Ja som si objednala tovar ale fakturu som nedostala ..ked som sa slusne spýtala kde je tak mi vraj pride do 24h maju to tak systémovo ..No neprišla a až ked som ich vyzvala aby mi ju poslali lebo ja mam zo zákona 14dni na vratenie ale tu fakturu potrebujem tak mi prišla s tym že asi som ju mala v spame..Nemala ..Tovar vrátený pred 8dnami a tak som sa slusne zase opytala kedy asi pridu peniaze (skor som sa chcela pripomenúť nech to nedopadne ako s faktúrou ) a dostala som od majiteľky urážky typu som trapna a nech neotravujem 🤷‍♀️Ona ma 14dni a jej v Zare tiez nevracajú peniaze a nestrapnuje sa vypisovanim..Potom ma zablokovala..Celu dobu som sa bavila slušne lenže pani majiteľka asi uznáva len zákazníkov ktori zaplatia,nič nechcu a nevracajú ..🤷‍♀️Rada by som pridala recenziu na jej stranku ale neda sa ma vypnutu moznost recenziovat a napisala mi ze to kvoli takým ako ja..Ale to prave svedčí o tom že niesom asi sama čo sa sťažuje

maca1984
4. feb 2022

úprimne?
ja sa čudujem že u nej ešte niekto nakupuje. Takú aroganciu som ešte nevidela.

balerina252
autor
4. feb 2022

@maca1984 žiaľ vôbec nikto v mojom okoli nemal s nou žiadnu skúsenosť a tak som tomu dala šancu..aj napriek tomu že hneď mi bolo podozrivé že nikde žiadne recenzie niesu..Nuž to je moja chyba budem múdrejšia ..Ale aj tak ..už toľkokrát som si objednavala cez eshop ale toto som ešte naozaj nezažila😃

july0
4. feb 2022

Spravila by som si screenshot a zavesila to všade na FB na IG, všade kde sa len dá nech to ľudia zdieľajú opica jedna nech vie :D

nikpa
4. feb 2022

@balerina252 presne tak ako píše
@july0 ja som na ňu už podobnú recenziu videla na FB. Tiež niekto zverejnil konverzáciu a teda tá rapina škareda, to je veľmi hlúpa žena. Nechápem, že tie jej turecké handry niekto kúpi.

july0
4. feb 2022

@nikpa treba na ňu jedine takto keď sa nevie chovať 👍

balerina252
autor
4. feb 2022

@july0 Na jej stranku to nejde a označiť ju tiež neviem keďže som zablokovaná ..😃Jedine zeby existovala nejaka skupina ako blacklist obchodov ale nic som nenasla take..
Ak mi nevráti do 14dni peniaze budem to riešiť inak ..Ešte by ma zaujimalo ci je vlastne v poriadku ze spotrebiteľa oberá o cas na vratenie kedze na jej stranke je napisane vratit do 14dni od prevzatia s faktúrou ktoru pošle po 24h..potom moja zákonná lehota ale neni 14dni ..

july0
4. feb 2022

To ti neviem poradit s tymto 🤷🏻‍♀️ Ale ked vsade napises jej obchod tak ludia si to pozru nemusi byt oznacena predpokladam ze nema zamestnancov tak kazdy bude vediet o koho ide

renata1405
4. feb 2022

Ja som tiez vracala tovar kt. som u nej zakupila a vratila mi peniaze nebol s tym problem.

balerina252
autor
11. feb 2022

@renata1405 to ste mali tu lepšiu skúsenosť ..Žiaľ mna všade zablokovala a na mail neodpovedá aj keď som jej poslala výzvu na zaplatenie..Už je to 21 dni od odstúpenia zmluvy ..Nejak mam pocit ze tych 85€ už neuvidím ale rovnako jej ich nenecham ani bez boja..Keďže nema zaujem komunikovať budu sa jej ozývať ine inštitúcie ..

renata1405
11. feb 2022

@balerina252 v tom pripade podajte podnet na SOI

ivanka12311
11. feb 2022

V živote nikdy..