Skúsenosť s predajcom leteniek KIWI.com

natalia_2
3. mar 2021

Skúsenosť s predajcom leteniek: KIWI.com.
Ahojte. My sme kupovali letenky cez kiwi.com ešte v decembri v hodnote 1120 Eur 4 osoby. Let bol plánovaný 2.5 Viedeň-Instanbul a prestup a Instanbul - Dubaj. A spiatočná letenka to isté. Prišla nám dnes ráno sms čiastočne zrušenie letu tam. Zrušili nám let z viedeň do instanbulu, a Instanbul-Dubaj.Dnes nám prišla už komplet zrušená trasa do Dubaja. Akurát spiatočna cesta zostala zatiaľ nezmenená. Nevieme čo v tomto pripade urobiť. Anglicky nevieme ponúkalo tam možnosť vybrať alternatvny len ale s doplatkom od 583 až do 800 Eur na osobu...
Máte niekto skúsenosť s touto spoločnosťou??? Vrátia vôbec peniaze? Nevieme čo máme urobiť. Ved oni nám zrušili celú cestu komplet tam do Dubaja a nechali len spiatočku.
Ale my nemáme chuť teraz doplácať dalšie Eur ved to je neuveriteľne drahé. Každý z nás sme ím dali 288 EUR x 4 osoby 1152 Eur. a Teraz ked máme ešte doplatiť ako náhradne riešenie každý z nás vyše 500 eur navyše to je predsa neprípustné. Píšu tam ak si nevyberieme dopravca nám nevráti celú časť penazí ale len malú čiastku. Ved to je ích chyba!
Nevieme si s tým rady sme z toho zúfalí. Zas o 1152 Eur nechceme prísť len tak ked to nebola naša chyba. A ak vrátia čakacia doba na peniaze je niekoľko mesiacov.

nagi
3. mar 2021

@natalia_2 asi tak 10 vterin na google by Vam zabralo zjistiit co je kiwi za firmu.... Jinak by jste n3mohla napsat takovou pitomost ze anglicky neviete, kdyz je Kiwi ceska firma presneji z brna a maji i cz sk support takze nez vypisovat na MK stacilo 10vterin se podivat co je to za spolecnost.....

ivkazba
3. mar 2021

@natalia_2 skús pozrieť v tejto skupine https://www.modrykonik.sk/group/2170/
Sa mi zdá, že ešte minulý rok tam niečo na túto tému písala @kacusik69 Žiaľ, kiwi je jeden z tých portálov, kde nie je asi ideálne nakupovať, len veľa ľudí pred nákupom nezisťuje recenzie na portály a agentúry. A teda Dubaj už vôbec by som nekupovala cez niekoho. Ja som bola v Dubaji veľa krát, takže ak chce človek ísť do Dubaja ako low cost (čo je asi tento prípad), dá sa to vybaviť aj bez portálov a agentúr.

vroni
3. mar 2021

Skúsenosť mam s kiwi otrasnu. Za mňa nikdy viac. Mali šťastie, že išlo o letenku za pár šupov a nechcelo sa mi s nimi prplat, ale za mňa nikdy viac. Nerada strácam čas s idiotmi.

nagi
3. mar 2021

@vroni docela by me zajmalo jak zlou? V roce 2019 jsem pres Kiwi mel 14 letu a u zadneho zadny problem.

kacusik69
3. mar 2021

kiwi je banda odr*avacov s prepacenim za vyraz... urcite si viete poriesit refundaciu sami, len potrebujete mat rezervacne cislo (original, nie kiwi) a mail na ktory robili rezervacku - co je kamen urazu... ma vsak urcity format podla ktoreho by sa dalo k nemu dostat pri troche stastia dostat

ivkazba
3. mar 2021

@nagi áno, ak sa let realizuje podľa plánu, je to s kiwi okej, kvalita a serióznosť sa ukazuje v situáciach, kedy nastanú problémy s letom, ubytovaním či inými službami. Net je plný negatívnych recenzií na kiwi.

ivkazba
3. mar 2021

@kacusik69 ja asi nikdy nepochopím, prečo si ľudia kupujú letenky cez kiwi, pelikan a iných podobných, keď si tú letenku môžu kúpiť priamo u aeroliniek.

nagi
3. mar 2021

@ivkazba neberu bezproblemovy let, ale resil jsem snima presun letenky na jiny datum i zmeskany let

nagi
3. mar 2021

@ivkazba pochopola by jste kdyby jste kupovala letenky na firmu .... Kupujeme letenky a jmena cestujcich staci poslat do 48 pred odletem. Samozrejme bez poplatku.

ivkazba
3. mar 2021

@nagi presun a zmeškaný let nie sú problémové situácie. Tu sa rieši situácia, kedy sa kvôli korone zrušili tisícky letov a kiwi dali od toho ruky preč. Apropo, ja som zažila X krát kúpu leteniek na firmu ale teda tieto portály som nikdy nevyužila.

simsalabim
3. mar 2021

Neporadim ale VZDY je lepsie kupovat letenku priamo u aeroliniek. VZDY! Cez sprostredkovatela cokolvek navyse vybavis velmi tazko.

natalia_2
autor
3. mar 2021

@nagi nejde ani české číslo, píšeme len emaily a vyhovaráju sa na PEGAS chcu nás donútiť aby sme zas priplatili za náhradny let a to nechceme ved to je suma.Možno už ani peniaze neuvidíme.

natalia_2
autor
3. mar 2021

@kacusik69 chcu nas donutiť aby sme si priplatili za náhradný let ktorý nam oni zrušili a to sa nám už neoplatí.Už nemáme istotu v ních a vyhovaraju sa na dopravcov a ak to zrušíme možno nám nič nevrátia alebo pár drobných a počula som že to trvá aj niekoľko mesiacov.Máš dáke riešenie? Boli by sme vdačný predsa sa jedna o sumu 1152Eur

nagi
3. mar 2021

@ivkazba vsech 10letenek ktere jsem mal kupene na 2020, jeden email na Kiwi kdo bude delat refund... Odpovednze letecka spolecnost... Poslane vsechny cisla rezervaci a za 3 dny jsem mel keo je dopravce od nich informace i s rezervacnim ciwlem u letecke apolecnosti. Ja tu neobhajuju kiwi jen pisu svoje zkusenosti s kiwi....

natalia_2
autor
3. mar 2021

@nagi Vratili Vám peniaze??

vroni
3. mar 2021

@nagi, nesprávne vystavili letenku, namiesto letu s prestupom vystavili dva samostatné lety (jednou leteckou spoločnosťou), druhé lietadlo pochopitelne nečakalo a nakoľko to bol posledný let, bol z toho celkom slušný problém.

kacusik69
3. mar 2021

@natalia_2 napis mi do IP

nagi
3. mar 2021

@natalia_2 letecke spolecnosti ano... Bud kredit nebo cashna ucet jak ktera jak jsem sisam vybral. Ikdyz to nejaky cas trvalo nemel jsem stim nejaky problen pockat 3-4 mesice jelikoz jsem vedel ze maji enormni napor na supporty ( myslim letecke spolecnosti)

nagi
3. mar 2021

@vroni myslite si ze bude letadlo cekat ??? 😂

kacusik69
3. mar 2021

@nagi tak hadam ked poziadavka znela jasne na onward connection, a miesto toho dostali dve separe rezervacky, point to point... tak asi sa niekde chyba stala... nemam pocit ze by sa prvotne prispievatelka stazovala na to ze ich logicky lietadlo nepockalo... aj ked taka moznost nie je uplne vylucena

vroni
3. mar 2021

@nagi, no, dristat evidentne vieš. Zamestnanec kiwi, že??? Rovnaké hovno ako oni vieš o tom, aký je rozdiel medzi letom s prestupom a dvoma oddelenými letmi, ale radobyvtipne kydy ti idu.
@kacusik69, strácas čas, toto je reklama na vlastnú adresu. Nie síce úspešná, ale jasne vypovedajúca.

kacusik69
3. mar 2021

@vroni presne tak 😉 som rada ze si to niekto vsimol

vroni
3. mar 2021

@kacusik69, no, ja som s letenkami pracovala len 15 rokov, mam iata certifikáty a skúšky, čo už ja len môžem vedieť... 😁 Ale presne tento istý "argument" použila aj ta tetula z kiwi, že či malo lietadlo čakať.... No jo, blbí ľudí taky lidi, panbuh je ma taky rad... Ale ja nie som pánboh, mne lezú na nervy 😇

kacusik69
3. mar 2021

@vroni hej hej, ja tiez viem svoje a som rada ze aspon par ludom sa mi podarilo pomoct 👏🏻

natalia_2
autor
3. mar 2021

@kacusik69 poslala som IP

nagi
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
nagi
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
vroni
4. mar 2021

@nagi, hlásim. Na tejto úrovni si diskutuj doma so ženou. Pripadne v práci, evidentne si kandidát na vedúcu pozíciu pri ich odbornosti. @rusalinka

nagi
Odpoveď bola odstránená
Zobraz