Ahojte kočky, kupovali ste niekto odtiaľ kočík? Čítala som recenzie na heureke a na základe nich objednala keďže mali najlepšiu cenu. Vopred som sa pýtala na dodaciu dobu čo mala byť do 60 dní. Objednaný a zaplatený bol na prelome máj-jún a doteraz ho nemám. Písala som im viackrát ale zakaždým je to iba “v stredu príde tovar a posielame” potom zase “určite piatok už by mal doraziť” a podobné výhovorky. Začínam byť dosť nasratá keďže termín mám o pár dni a kočiar nikde. Keď som napísala že budem požadovať vrátenie platby tak mi napísali že sa nemám čoho obávať a že dobro sa vždy vráti. Recenzie mali dobre no všetci písali že mali dlhú čakaciu dobu. Máte s nimi niekto skúsenosti? Veľmi nerada by som prišla o takú sumu
Keby to nemám stovky kilometrov a pár dni pred termínom, možno by som to zvažovala 😀
tak potom uz ti ostava len ocakavat, kedy sa stane zazrak a preistotu sa rozlucit s tymi peniazmi. .... podla vysky imania myslim, ze ta firma sa venuje skor inym veciam a toto je len taka zasterkova cinnost.
https://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=244537
Tiež som od nich objednala koncom júna a doteraz žiaden update. Tuším im tiež skusim napísať.
Baby dočkali ste sa tovaru alebo peňazí? Tiež s nimi riešim práve
Tiež by ma zaujímalo či ste sa dočkali tovaru alebo peňazí,tiež mi dnes napísali že tovar im nepríde a vrátenie peňazí 60 dní
Milión diskusií tu je o nich. Väčšinou po extrémne dlllllllhych naťahovačkách baby dostali tovar.
@len_nig to vypisovali aj babám v mojich termínovkách. Najprv bol na vine dodávateľ, potom kuriér, potom nemajú krabicu od kočíka, potom im ukradli balíky… milión výhovoriek. Baby dostali kočíky po 3-4 mesiacoch, bez originál krabice. Niektoré kočíky prišli až po pôrode alebo tesne pred. A samozrejme dopisovanie a urgovanie na dennej báze… ja by som žiadala peniaze čím skôr a kúpila inde. Nemala by som na to nervy pre pár desiatok € lacnejší kočík 🤯
Ahoj, áno dostala som sa k tovaru, ale až po tom ako som napísala mail, že to chcem celé zrušiť .. a presne rovnaké výhovorky, dodávateľ pokazil objednavku, kuriéri meškajú, lebo (v tom čase) povodne. Úplne trápne mi bolo aj za nich.. Keby sa stalo raz, tak človek pochopí, ale tým, že som vedela, že to je ich modus operandi, ma to akurát hnevalo, že zo mňa robia idiota.. Nakoniec mi v priebehu 3 týždnov poslali 4 balíky s 5 produktami, ktoré som si vybrala, keby nie som na PNke, tak ma porazí, každú chvíľku čakať kuriéra.
Ale inak súhlasím.. tá ponuka nie je extra výhodná .. osobne som ušetrila len nejakých 150€ a keby viem, aký budú mať prístup to neobjednám..
@slavicek8 lenže mne sami napísali dnes že tovar mi nestihnú dodať do piatku že zašlú nám formulár na storno objednávky a už aj zaslali formulár na odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí majú ževraj 60 dní ..
@len_nig objednala som v júni tohto roka a koncom októbra som mala doma komplet objednavku s tým, že od polovice augusta som sa snažila informovať ako je na tom objednavka.
Čo sa týka tej doby vrátenia peňazí, osobne by som zajtra kontaktovala SOI, myslím, že budú vedieť poradiť na akú lehotu majú právo a ako postupovať.
Mňa teda nikdy v živote zatiaľ nanapadlo sa ísť niekde sťažovať alebo robiť rozruchy, ale v tomto prípade som už bola taká nahnevaná, že som bola nachystaná prvýkrát v živote podávať podnety.
Mne prišiel kočiar chvíľočku pred odchodom do pôrodnice, ostatne veci z objednávky posielali neskôr na 3 krát, otras prístup, stále som sa ja musela doprosovať a dookola len “tento týždeň to už určite bude”, dúfam že sa dostaneš k peniazom
to sa dalo čakať pri ich zvláštnom predaji , ja predávam kočiky už dlhé roky ,ale také zľavy ako oni dávali som sa divila, ako mozu z toho fungovať , ale som to pochopila, že vybrali aj tri mesiace dopredu peniaze , z ktorých oni žili , a potom to na poslednú chvíľu zachraňovali, čo viem od dodávateľov, ze na poslednú chvilu objednali kočík, takže kto ma teraz zaplatenú objednávku dopredu neviem ci sa dostane ku tovaru alebo k peniazom
@mimisk ja som sa dnes dokonca dozvedela že nie som jediná keďže som bola nútená kontaktovať ďalší obchod a jedna pani objednávala kočík v auguste , doteraz nedostala ani kočík a na peniaze čaká už vyše 60 dní a zjavne sa ich nedočká a doma má už aj bábätko a kočík a peniaze nikde
@zdenka1993 keby som vedela tak čísla na loto ako toto som vedela,že to tak dopadne, že oklamu veľa ľudí, lebo mne nebolo jasne ak môžu fungovať, ja sa tomuto oboru venujem už rokov a ani raz by m nenapadlo tak až také zľavy, v podstate keď som si to vypočítala, tak predávali dokonca pod nákupnú cenu, veľmi aj kazili predajnosť druhým predajcom.
@zdenka1993 len teraz neviem ako budú ich zákazníci riešiť reklamácie ,lebo určite nebude to za nich nikto riešiť to je ďalšia vec
Pisal vam mail z baby merci ze ich vykradli neviete ci to je pravda alebo len zahyba?
@vlado5554 nie ja som im zaslala odstúpenie od zmluvy a ani mi neodpísal aj na IG som ho kontaktovala ani na e-mail neodpovedal ani ja IG
@zdenka1993 ahojte, ak máte reálny záujem vymáhať svoje peniaze právnou cestou pridajte sa sem. Chceme koordinovať hromadnú žalobu. https://www.facebook.com/groups/443144308849588...
ved maju predajnu: https://www.baby-merci.sk/showroom/
... tak mozes ist im tam narobit trosku fukoty a pohrozit SOIkou.... 😉