Ahojte, je tu niekto, kto v sconte už riešil reklamáciu sedačky ?
@saxana000 ahoj ano to všetko som už vypísala, tiež ide o sedačku mojich rodičov 🙂 len ma zaujímalo že či sedačku vymenili kus za kus, alebo ako to riesili keď sa reklamovala sedačka pre poškodenie 🙂
Uvidis co Vam ponuknu ak bude nahradny kus skladom nemal by byt problem vymenit..
@saxana000 ďakujem, odpísali mi že mám ešte poslať foto. Lenže na foto neni vidieť ta závada ( keď si niekdo sadne že je tam priehlbina) tak uvidíme, skúsim ešte nejak to pofotit 🙂
@jaden ešte stále čakáme na začiatku mesiaca sa požiadalo o reklamáciu a hneď sa aj vyjadrili že pošlú k nám domov servis takže 27.2. Maju prísť k nám a uvidíme co ďalej 🙂
@jaden okej dám vedieť, tiež plánuješ sedačku reklamovať?
ahoj, ako si dopadla s reklamaciou?
@julliska ahoj, prišli k nám domov ju opraviť, ale už zasa to není ono takže budem znova podávať reklamáciu. 🙂
Ahoj ako ste dopadli?po druhej reklamácii?
@mina2415 ahoj, zamietli tak idem po novom roku riešiť znalecky posudok 🙂
A čo ste mali keď vám to zamietli? Z akého dôvodu zamietli? Ja som tiež davala opakovanú reklamáciu tak som zvedavá
@mina2415 ta výplň dobre není vyplnená už od novoty sú tam hrbolce, je tam miestami tvrdé miestami ako keby vysedene niekde vyššie niekde nižšie no katastrofa. A oni to raz prišli vyplniť a nebolo to ono ani ako to spravili tak som znovu dala reklamovať, prišiel pan a povedal ze keď už sa raz vyplnala že druhý x nemôže lebo že keď by to rozobral tak to šitie alebo struny by sa mohli poškodiť... a oni potom reklamáciu neuznali uzatvorili to že je to neodôvodnené... strasne som na toto nahnevaná, však to videl aj ten technik, keby mu nepoviem že už raz to bolo vyplnené tak by ani nevedel..
Ach ja mám zase problém s nožičkami máme sedačku Fiord a keď si u nás niekto sadne je ako na hupacom kresle .😂no technik tu bol dotiahol nožičky a zase sme tam kde sme boli po pár sedeniach .Teraz čakám zase čo bude ! Dúfam ,zw dobre pochodite .A teraz ten znalecky posudok vám kto odporučil?
@mina2415 no keď mi prislo ukončenie reklamacie že je zamietnutá že keď chcem aby som si dala spraviť znalecky posudok a v prípade ze by znalec uznal chybu tak mi preplatiť znalecky a vrátia peniaze. Inú možnosť nemám, keďže sedačka bola drahá a vydržala iba chvíľu tak sa vyberiem touto cestou. Ja som volala do sconta a tiež niečo začali že to je reklamcia na nožičky, reku není a potom ona na tom reklamáčnom sa pomýlila a pozerala úplne inú reklamáciu. Ale ak mi vrátia peniaze už by som ďalšiu sedačku u nich nekupovala. Toto je rodičov sedačka, ja som si kupovala v mobelixe a ešte o vyše polovicu lacnejšiu a ešte k tomu aj väčšiu a vyzerá úplne podobne až na pár detailov a teda mam ju už 4 roky a to je Pani sedačka.
Ja tebe tiež prajem aby si to s nimi dotiahla k tvojej spokojnosti, daj vedieť. Držím palce 🙂
Takže asi sa pomýlili s mojou reklamáciou .A tiež tam nemám len nožičky ešte aj opierky sa hýbu .No ozrasne a tiež drahé kreslo jedno stalo vyše 500€ a som teda zvedvaa xo bude ďalej ci poslu ešte texhnik alebo neviem .Každopádne Držím palce aj tebe a dam vedieť ako som aj ja pochodila
@mina2415 no mali by z tej externej firmy poslať servis ale teda nebola som spokojná, aj keď hovoria že sú nestranný podľa mňa teda vôbec niesu. 🙂
Rodicia riesili.prisla.im.ina farba
Na stranke.maju reklamacny formular do neho popises problem zadas.cislo.objednavky pridas.fotky navrhnes riesenie o.par.dni ta budu kontaktovat.. nasi si.sedacku nakoniec nechali ale.dostali financnu kompenzaciu