Dobrý deň, pokazila sa nám práčka (funguje stále, ale sú s ňou už veľké komplikácie). 30 dní je však dlhá doba, tak by ma zaujímalo či tu niekto nemá skúsenosti s týmto keď sa jedná o veľké spotrebiče a ich reklamáciu na alze. koľko trvala reklamácia, či naozaj čakajú 30 dní alebo sa snažia pri takýchto veciach jednať rýchlo. Ďakujem
Chceli aby som platila ja kuriéra, to som odmietala, to ako nonsens, namiesto ospravedlnenia, že mi poslali pokazený šrot s ja si mám riešiť ich nezmyselné požiadavky?!
Nikto nič nevedel, dokonca pán odhadca chcel odomňa €, lebo že jemu už pár x nezaplatili..
proste netreba sa nechať, nakoniec som nezaplatila nič, práčku som vyhodila pred dvere a jedného dňa zmizla.. ale to už som mala peniaze..
Neriešil som. Ale obrátil by som sa priamo na servis výrobcu a neriešil by som Alzu
@romino193 pozri si reklamačné podmienky na Alze.Určite je tam napísaný postup.
Napr.pri práčkach Whirpool a Elektrolux to majú tak,že na ich stránke si zaregistruješ svoj výrobok,a keď sa pokazí,tak priamo na stránke je možnosť nahlásenia.Ty ani nemusíš hľadať servis,
Potom ti zavolajú zo servisu a povedia,kedy prídu.predložíš doklad o kúpe a ak je v záruke,tak neplatíš nič.
Ak je po záruke,tak jasné zaplatíš.
Niekedy tou registráciou získaš ďalší rok záruky.
Ja nemám dobrú skúsenosť.. snáď sa už niečo zmenilo..
Mňa ťahali za nos 2 mesiace, bola to práčka, ktorú mi poslali s pokazeným programátorom..
Najskôr(do 30 dní) poslali odhadcu, ktorý zhodnotil, že programátor je pokazený, nič sa nedialo, mohla som len volať, pokaždé to zdvihne niekto iný, ktorý sľúbi riešenie a preverenie, ale neozve sa späť, potom chceli nech na vlastné náklady pošlem práčku do Prahy na posúdenie, či som závadu nespôsobila ja😅
Práčku sme zapojili a bola mŕtva hneď od začiatku..
Katastrofa čistá, potom som stratila trpezlivosť a všetkým nedávala 🙉
Nakoniec som sa povyhrážala, že zavolám TV a konečne som po 2 mesiacoch natrafila na človeka, ktorý to vyriešil.. jednali so mnou ako s odpadom, keď šlo o reklamáciu..