Ahojte
Reklamovali ste už poškodený tovar z webshopu ZARA? Študovala som to na ich stránke, ale príde mi to tam strašne zle vysvetlené, nenašla som tam ani reklamačný formulár, nič. Ako ste postupovali?
@nikoletta1712 a prikladala si nejaký reklamačný formulár? Či ako to budú vedieť, že tovar už bol poškodený? Lebo ja nič také som nenašla na ich stránke. Objednávku som si robila ako hosť a do mailu mi prišlo do prílohy len nejaký dlhy dokument, obchodné podmienky.
@nikus01 Ja som objednávku robila ako zaregistrovaný zákazník a na mojom emailovom účte som išla do kolónky vrátenie tovaru, ale kedže tam nie je žiadna možnosť ako poškodený tovar, tak som dala, že nesprávny produkt…
Ak si objednávku robila ako hosť, tak tu ti nepomôžem, bohužial, lebo s tým nemám skúsenosť…
@nikus01nie, žiadny reklamačný formulár som neprikladala, lebo to do balíkov nedávajú…
Zavolaj na ich infolinku, všetko treba hlásiť a tam Ti aj povedia ako postupovať. Prípadne napíš im cez chat. Mne raz tak prišiel úplne iný top ako som objednala, vtedy mi poslali kuriéra so správnym tovarom a zvlášť kuriéra ktorému som odovzdala ten iný tovar, ale to bolo počas covidu. Tento rok mi prišli plavky, ale len spodok, bez vrchu a na infolinke mi povedali, že to môžem vrátiť na predajni ako nekompletny produkt, pozerali na mňa na predajni dosť divne, ale hovorila som im, že tak mi to povedali na infolinke a vzali to, tak našťastie nebol problém.
@katyt prosím Ťa, napíš mi, na aké číslo si volala, neviem sa s nimi skontaktovať, len cez chat a to je nsdlho
@kajkosilvika aktuálne už nemajú infolinku, už sa s nimi skontaktuješ len cez chat, ale reagujú celkom rýchlo, akurát v piatok som im písala, že mi neprišla na predajňu objednávka a už je to dosť dlhá doba. Peniaze za objednavku mi hneď vrátili, ešte v ten deň som ich mala na účte.
@katyt ďakujem😊
@nikus01 Ahoj, mne raz prišli rifle s pípačom.
Vrátila som ich a dôvod uviedla ako “ nesprávny produkt” a peniaze mi prišli do nejakých 9 dní na môj účet.