Stalo sa už niekomu, že na predajni mu odovzdali eshopovu objednávku rozbalenu a v roztrhanej krabičke, objednávali sme súpravu ktorá mala obsahovať 3 veci a boli tam iba šaty legíny a mašľa chýbali, tričko bolo roztrhané a jeden produkt bol celý dolamany dekorácia na okno to bola, keď som sa opýtala predavačky, že čo to má znamenať tak mi povedala, že som si preto mala prísť skôr a možno by to ostalo celé, na zákazníckej linke mi nikto nedvíha, mail som písala ale odpoveď bola, že objednávka bola odoslaná kompletná, ja tovar áno vrátiť nemôžem keďže je poškodený a nekompletný, ďalšia vec objednávala keď garantovali doručenie do Vianoc objednávka prišla až dnes ráno do predajne 9:05 som si pre ňu šla a objednávka už bola v takomto stave a predavačka na mňa, že šak objednávka prišla v utorok minulý týždeň ale mne sms prišla až dnes aj v aplikácii až dnes mi zasvietilo, že je tam, stalo sa to už niekomu?
a načo si to preberala?
Trvaj si na tom, že nech ti to vymenia. Prípadne aby ti vrátili peniaze. Máš na to nárok. Lebo zjavne ti ho tam poškodili ten tovar.
@janai1
@janai1 pretože predavačka mi ju nezobrala späť keď som jej povedala, že ju nechcem nech ju vráti lebo nie je v poriadku a ona, že to sa nedá polhodinu som sa s ňou hádala tam, samozrejme som ju nafotila si a poslala na mail, ktorý je online uvedený, na fotkach bol čas aj predavačku bolo vidieť ale ich odpoveď, že to nie je ich chyba
Mohli by ste prosím uviesť, v ktorom meste sa to stalo? Taký prístup? Nech majú reklamu kompletnú. Otras.
preco si ju prebrala? rovno tam by som to nafotila a vratila