Este v aprili som si objednala fitness pas z jedneho e-shopu za 30 eur. Bol mi maly, tak som ho poslala spat, aby mi ho vymenili za vacsi. Az pocas tohto procesu som zistila, ze ide v skutocnosti o cesky e-shop a tovar som mala zaslat bud do prahy alebo do BA na P.O.Box adresu. Kvoli vyske postovneho som ho poslala do BA. Doteraz mi vsak vymeneny tovar neprisiel a ked im pisem, hovoria, ze oni nepojdu na SVK kvoli 1 veci.
@erienka tak nech ti pošlú peniaze.
@haanovajana nechcu ich poslat. Ich odpoved bola, ze mam tovar zaslat do prahy, co je uplne odveci, kedze ten lezi v p.o.boxe niekde v BA
to nie je tvoj problem, ze oni nepojdu, pokial maju v podmienkach ze je mozne poslat aj na POBox v BA , treba im odfotit doklad ze si to tam odoslala a ziadat o vratenie penazi, alebo o vymenu za vacsi
@erienka o aký obchod ide ?
@daniela1911 efitness.sk
ak to nevyzdvihnú z P.O.Boxu tak sa ti to vráti späť na tvoju adresu (ak si ju teda zadala), im pošli odstúpenie od zmluvy a do 14 dní sú povinní ti vrátiť peniaze
ak naozaj maju moznost vratenia do PO BOXu, urobila by som si printscreen, napisala im, ze odstupujem od zmluvy, tovar maju v boxe a a pohrozila SOIkou, ak nevratia peniaze.
@erienka Prečítala som si obchodné aj reklamačné podmienky daného eshopu. V oboch prípadoch - pri odstúpení aj pri reklamácii treba tovar zasielať do Prahy.
Bohužiaľ, ale pochybila si ty.
Nik z radových zamestnacov si nedá robotu navyše aby šiel po balík do BA.
A ak to bolo obycajne poslane, nič z p.o.boxu sa nevráti po 14 dňoch. Je to proste doručené.
@lucka_ke je to aj tak bezpredmetne kvoli tomu, co pisala
@daniela1911
ak aj bolo posielané obyčajne, vráti sa späť, prečo by sa nemalo? mne sa vrátil list, len musí byť uvedená odosielacia adresa
@daniela1911 toto tam museli zmenit dodatocne, pretoze predtym tam bolo na100 percent pisane,,ze pri reklamacii mozem poslat tovar do BA alebo do Prahy
@daniela1911 teraz som si uz uplne ista, ze zmenili tie reklamacne podmienky. Este zaciatkom jula, ked som ich prvykrat kontaktovala s tym, kde je moja zasielka, bola na ich stranke uvedena v pripade reklamacie uvedena i BA. Ved odkial by som tu adresu inak zobrala? Teraz po nej niet ani stopy na ich stranke
@erienka veď ja sa nehádam, len ti hovorím aktuálne info.
@lucka_ke obycajne sa nemá dôvod vrátiť. Veď doporučene keď sa nepodpíše, sa vráti... ale obycajne isto nie. A za ďalšie “na začiatku júla im písala, kde je jej zásielka” už je začiatok augusta, zásielka by sa dávno vrátila. Max doba na odobratie je 18 dni.
a este jedna vec v aprili si si objednala a v juli si ich 1x kontaktovala ? kedy si im posielala zasielku naspat ? do 14 dni mozes odstupit od zmluvy
@lubka73 pozrela som si historiu komunikacie s nimi a bolo to takto: 29.4.mi prisiel tovar, 5.5.som ho vratila. 1.6.som sa ich pytala, kedy mi ho vymenia. Napisali, ze kvoli zatvorenym hraniciam ho nemohli vyzdvihnut. Potom som sa im ozvala az v juli a to mi napisali, ze kvoli jednemu baliku nepojdu do BA. Nasledne zo svojej stranky vymazali informaciu, ze tovar sa moze zaslat na vymenu a reklamaciu aj do BA. Momentalne je tam uz len CZ adresa. Ale na to som prisla az dnes a nemam im to ako dokazat.
Pokracovanie: je toto normalny pristup? Da sa to nejak vyriesit?