Pri zadávaní objednávky som dala zlý email

25. feb 2023

Dievčatá, je problém ak som pri zadávaní objednávky dala zlý mail? Balík som dala na poštu čiže číslo je ok len ten mail. Nebude problém pri doručení zásielky?

zojazoja
25. feb 2023

Na ten email by mal prísť PIN kod dotyčnému, nie? Aspoň nám tak do firmy chodí, ale chodí nám aj na telefón ten pin kod.

autor
25. feb 2023

@zojazoja mne chodil vždy pin do sms od pošty. Len neviem ako to bude z tejto stránky. Či pošta všeobecne posiela pin do sms alebo do mailu.

zojazoja
25. feb 2023

Podľa mňa aj do sms aj do email. A nechceš zavolať na poštu a spýtať sa ich? Ja keď tam volávam sem tam tak vždy mi super odpovedajú a vyriešime všetko po telefóne.

autor
25. feb 2023

@zojazoja ešte len dnes som to objednala, čiže ak to čo piatku nepríde tak skúsim zavolať 🙂

patka06
25. feb 2023

Zavolala by som do eshopu, odkiaľ si objednávala, určite majú tel. kontakt na stránke, aby mail opravili.
Na mail chodí zvyčajne faktúra a ostatné dokumenty.

tykat
25. feb 2023

Riesila som rovno s eshopom, prepisali chybny mail este pred odoslanim.
Na mail mi chodi FA aj oznam o odoslani zasielky ci link na jej sledovanie.

tykat
25. feb 2023

Ja by som to urcite riesila, lebo eshop ked dostane info ze sprava nebola dorucena (lebo mail neexistuje) tak moze objednavku aj stopnut.

autor
25. feb 2023

@patka06
@tykat ďakujem, zavolam.v pondelok keďže teraz sa nikam nedovolam