Neobjednávajte!!!!!
Už to dávno nie je mall aký sme poznali.
Klamú, nevrátia vám peniaze, tovar nedoručia, zrušia objednávku po mesiaci!!!!!
Nedajte si pokaziť Vianoce týmto nekorektným podvodným eshopom!!!!
A mall.sk ešte funguje? Myslela som že by už rovno presmerovalo na Allegro. A to mi popravde nieje nejako sympatické 😀
@vev82 áno... niekedy dávno ani ja, ale už dávno mali skrachovať
@nikolani áno je to jedna a ta istá banda
Z allegra objednávam bežne a nikdy som žiaden problém nemala...treba pozerať aj recenzie predavájuceho a vyberať si odkiaľ objednávaš..možno sa vyhneš nepríjemnostiam...
Objednávam z mall a nikdy som nemala problém. Raz mi poslali odškodné 10€, lebo zlú cenovku. Ani s vrátením tovaru nikdy nebol problém.
Len minulý týždeň 2 balíky z mall a 2 balíky z allegra - absolútna spokojnosť.
Maximalna spokojnost s mall aj allegrom. Vsetko v priebehu 2-3 dni od objednania aj z Polska. Takze asi tu nepochodite s negativnou reklamou. A ked by mi nevratili peniazky do 7 dni podam reklamaciu na platbu v banke.
Prajem stastne a vesele...
@nikolani vieš čo, tak ja som už na Allegro nejakú dobu, a som skutočne spokojná. Od výberu, cez ceny, dopravu ( mám ju zadarmo) Jediný raz som musela tovar vrátiť, lebo mi poslali iný, ale aj to prebehlo bez problémov. Mall. ponuka tovar aj cez Allegro, väčšinou aj lacnejšie ako na vlastnej stránke.
Ja som veľa darčekov teraz objednala, niektoré išli z Poľska a mala som tovar do cca 3 dní,nikdy nebol problém. Pekne zabalený,priložena faktúra....všetko ok. A doprava zadarmo ❤️👍👌
Áno, aj ja objednávam z Allegra. Všetko v pohode, raz som vrátila, vrátili peniaze a raz som čakala dlhšie, tiež to končí vrátením peňazí. Komunikujú rýchlo a zatiaľ k spokojnosti.
Aj ja mám len dobre skúsenosti s oboma obchodmi
Ja som chcela minuly tyzden objednavat z mall.sk ale mi uctovali 29€ za dopravu. V kosiku som mala tovar za cca 120€, tak som neobjednala. Nebyvame na lazoch, neobjednavala som nic tazke, tak neviem preco taka suma za postovne.
Objednavala som u nich roky, vela veci a vzdy to bolo ok.
Ja som dlhe roky nemala problem, ale teraz ako sa spojili s Allegro, tak som objednavala cokolady do adventakov a dosli s datumom spotreby v rovnaky mesiac. Ano, nie je to nelegalne, ale kedze veci do adventaku kupuje clovek vopred, tak v case adventu su dane veci uz po datume spotreby. To ma uprimne nastvalo.
Chyba bude asi inde ako na mall.sk 🤣
S objednavkami som problem nemala, ale kvalita bola 0 bodov. Prepredaj veci z aliexpressu. Budem tam maximalne nakupovat znacky ktore poznam. Nejake no name veci uz nie - su to casto smecka. Niesom nejaka ultra ekologicka aktivistka, ale z veci z Ciny mam respekt. Casto vychadzaju ze su velmi skodlive a stavim sa, ze ten prepredaj cez Allegro testy zavadnosti nema. Nebudem niekomu platit za to, ze mi posle vec o ktorej nic nevie len preto, lebo treba zarobit a pre falosny pocit bezpecia tam je - predane v Polsku.
@zuzubb007 áno samozrejme..... lebo 5 mamičiek napíše že boli spokojné tak chyba je inde hejže???
Tak mi pošli prosím 120e na účet ktoré od nich vymáham za zrušenú objednávku.
Ďakujem
Nie prvý a nie posledný krát.
Len si skontrolujte či vám tie peniaze za zrušený tovar aj prišli. Ja som prišla na to úplnou náhodou po 3mesiacoch že mi nevrátili 20e. Pol roka som ich naháňala kým mi ich vrátili.
Tak 20€ alebo 120€?
ja ti verim a drzim palce. mne sa toto stalo s gigastore pred par rokmi. 120 € za disk, ktorý nefungoval, poslala som ho spať, obvinili ma, ze to ja som ho pokazila a peniaze som nikdy už nevidela. potom som sa dozvedela, že je to pre nich bežná prax, že predávajú a posielajú pokazané vyradené produkty a peniaze nevracajú. ale tam sa nedalo už ani dovolať, ani nič.
Tiež vždy spokojná,aj čo sa týka vrátenia peňazí alebo reklamácie.
Veď vravím, že chyba je inde tak 20 či 120? 🤣, bližšie detaily by trebalo priznať lebo mne sa tiez raz stalo cez heureku, že mi nevrátili ale zdvihla som telefón (a nie vypisovat) a na druhy deň boli peniaze na účte majú tisíce objednávok aj to si treba uvedomiť, že môže sa stať
@zuzubb007 asi islo o dve rozdielne objednávky. prečo ten výsmech? fakt je nutný? Stačí si prečítať negatívne recenzie na heureke.
-Prvu objednavku obchod nedorucil a namiesto vratenia penazi mi poskytol poukazku, pretoze som platila cez BenefitPlus. Bola som tak nutena znova nieco objednat, co uz samo o sebe nepovazujem za ferove.
- obal nebol poškodený, ale vo vnútry je pevalený bol. chýbaju ochranne zatky, poškodené predné pravé vyrovnávacie koliesko, ohnuta konzola. nestandartne zabalene vnútorné supliky..
- Tovar došiel nekompletný a neviem sa dopátrať ako ho poslať naspäť
keďže už 6 dní po vyzdvihnuti objednávky uvádzate , že tovar bol nedodaný
- No ak chcete riešiť reklamáciu alebo vrátenie tovaru, môžete to urobiť jedine cez stránku Mall.sk. Chcel som vrátiť tovar, z dôvodu, že veľkosť nezodpovedala popisu, ale na stránke má k vráteniu nechcelo pustiť , pretože tovar bol v ich systéme stále nedoručený, aj napriek tomu, že som ho už mal doma. Chcel som preto hovoriť s operátorom, no na zákazníckej linke sa spojíte jedine s digitálnou asistentkou, ktorá vám povie znova len to, čo je na stránke a potom hovor automaticky zruší.
............a to je len malý výber... možno preto sa nedá volať a možno preto by som sa autorke primitívne nevysmievala.
@earlgrey 20 prvý krát... tie mi už vrátili skôr. Teraz ide o 120
Jasne, ze si to vieme aj skontrolovať na účte🙈. A inak, v Allegre majú i slovenské a české veci, nielen z Číny.
@shee11 presne tak. 2x ma kontaktovali mailom aj telefonicky aby som moju recenziu zmenila na pozitívnu za pár eur. Takže tých negatívnych by bolo určite viac keby takto ľudí nepodplacali
Nikdy som s nimi nemala problem..ani s Allegrom 😉