Dobrý deň, prosím o pomoc už som zúfalá. Dňa 20.12. 2020 som objednávala z Alzy hodinky Xiaomi Mi Band 5. Objednávala som to do Alza Boxu. Mal to byť vianočný darček avšak neposlali mi žiadny email ani potvrdenie či číslo objednávky. Peniaze ale stiahli. SMS o stiahnutí peňazí mám. Kontaktovala som ich telefonicky nikto mi nezdvíhal písala som im email neodpovedali. Písala som aj na Alz.sk ale tiež nikto nič. Skúšala som volať už aj na centrálu do Čiech ale tiež bez odpovede. Poraďte prosím ako to riešiť. Ďakujem.
Otravovať ich stále treba. Stokrát sa ospravedlňujú v mailoch, mesiac trvalo, kým mi prišiel vopred zaplatený tovar. Alzu nikdy viac.
@01andrea23 a keď sa prihlásiš na webe, čo máš pri objednávke? Aký stav?
@01andrea23 mas u nich ucet? Mala by tam byt zaevidovana objednavka a jej aktualny stav. Vies si aspon takto skontrolovat, mozno iba nestihaju odosielat. Objednavat 20 je fakt natesno. Mne sa raz stalo, ze mi tovar poslali 2x 🤗
@01andrea23 s alzou mam len dobre skusenosti, ako sukromne, tak veci do firmy.
ale kratko pred vianocami mali naozaj riaden pohon a vznikali chaosy (kedze obchody pozatvarane, tak vsetci brali cez online).
mam viacero znamych, co boli nahnevani, lebo baliky chodili tak zvlastne (napr. z troch balikov dorazili len dva a treti az o tyzden neskor, resp az teraz po vianociach, atd.)
takze im daj chvilu cas a stale sa im snaz ozvat.
urcite ho dorucia. aj ked zial uz neskoro.
@01andrea23 Ako to myslis, ze ti stiahli peniaze? AK si robila priamo platbou kartou, tak predsa v momente odoslania objednavky mas vygenerovane cislo a uz ked zadavas udaje z karty, tak ti tam pise o aku objednavku ide.
Ja nakupujem na alze pravidelne a nikdy ziadny problém nebol...ale moj brat si objednal raz a tiez rovnake starosti ako mas ty, ziadny email, nic..nakoniec vyšlo najavo, ze nieco zle zadal a nevedeli absolútne priparovat platbu...od zmluvy odstupil a peniaze mu vrátili, ale boli okolo toho peripetie...
Ja som robila objednávku 25.12. tiež do alzaboxu, doručenie malo byť 28.12. furt mi písali maily že objednávka bude meškať... Nakoniec došla 30.12. a poslali mi hneď ako ospravedlnenie zľavovy kód...
Ak ti neprišiel mail s potvrdením objednávky, tak si niečo musela zadať zle, keďže tieto potvrdzujúce maily sa generujú automaticky podľa zadaných údajov... Skúšaj volať, viac mailov nepíš, zbytočne im zaspamuješ schránku a bude to trvat ešte dlhšie
ak ti neprisiel potvrdzujuci mail, pravdepodobne prislo k chybe bud systemu, alebo net. spojenia a objednavka ani neexistuje. Na tvojom mieste by som sa obratila na svoju banku, s reklamaciou platby, ktora bola uskutocnena na neexistujucu objedvaku, a tena na nedodany tovar, s tym ze ziadas o vratenie penazi.
Ja som si takto objednávala do alzaboxu a mala som čakať sms s kódom na otvorenie a popritom som to mala v emaili ale dopadlo to dobre. Či nestíhajú neviem práveže vďaka alzaboxom písali že sú v predstihu takže neviem ci by nemali čas odpísať zákazníkovi.... Je to zvláštne. A už takú dobu sa to ťahá to mi nepríde ok.. 😐
@01andrea23 priatel objednaval 17.12,tiez do toho boxu vydajneho.stale prekladali termin dorucenia,v den ked cakal uz kod na otvorenie,prislo mu ze mu rusia objednavku lebo zasielku neprebral.tiez pozeral ako puk,lebo vsetko zaplatene...pisal tam na x-krat,asi po 10 dnoch sa mu ozvali,poslali peniaze a 10e poukazku ako ospravedlnenie..vratili,ale trvalo to...
@01andrea23 zadala si správny VS ,pretože sa stáva ,že keď je zlý VS tak sa nesparuje s platbou...
Ja tiež čakám na zásielku, mala prísť včera do 21.00.
O 21.00 napisali, že v Alza boxe bude o 23.00 lebo majú problém s prepravou. Ráno ma čakala správa, že problémy stále pretrvávajú a v mojej alze mám takýto oznam (foto), tak hádam tovar dorazí. Kámoške takto vypisovali 3 týždne na nakoniec zrušili objednávku, lebo tovar vraj nie je na sklade, pritom keď objednávala, bolo uvedené, že je skladom.
No uvidím ako to dopadne, lebo doteraz som s Alzou problémy nemala.
Hmm ale dôvera by mi teda padla a ak nabudúce objednať a zaplatiť až potom do alzaboxu...
@01andrea23 Ja mám tiež veľmi zlú skusenost po tom ako sme si objednali televízor značky LG a prišiel THOMSON! Prevolali sme aj gate zakaždým nám to zobral niekto iný nebolo toho kto nám pomoze. Podarilo sa nám vybaviť bezplatného kuriéra ze si po to príde a zoberie tovar. Neprišiel nikto na dohodnutý termín tak sme sa nakoniec zobrali a šli do Nitry na pobočku a tí len krútili hlavami. Nakoniec sa všetko záhadne vyriešilo. Peniaze nám na pobočke vrátili. Po tejto skúsenosti ALZA NIKDY VIAC!
aj mne sa toto isté stalo. Objednala som vysávač, peniaze stiahli, ale tovar nedodali do Alzaboxu. Tiez sa nedalo dovolat. Bola som tam osobne a povadali, ze ak sa 2x neda dorucit do alzaboxu z dovodu napriklad, ze je plny, tak objednavku stornuju a urobia dobropis. A dalsi mesiac poslu peniaze
My sme z alzy objednavali už hádam 20x ci darčeky alebo pracovné veci a vždy všetko prišlo. Jednu objednávku sme rušili lebo nestihla by prísť na vianoce a do pár dní sme mali vrátené peniaze. Objednávam kurierom a posledné 4 boli do alza boxu keďže ho máme blízko. Treba písať, volať už je po sviatkoch musia odpovedať 🙂
Veď jasné no je to nepríjemné.. Len nech to dobre dopadne...
Ja som objednacala do alzaboxu raz v novembri, vidim ho z okna, prisla mi sms ze si mozem vyzdvihnut ( na stranke bolo, ze myslim do 3 dni sa da vyzdvihnut.) Do 2 minut mi ale prisla urgencia, ze to mam bezodkladne vyzdvihnut! do pol hodiny prisla este jedna. To uz je podla mna buzeracia. Zasielka v boxe nebola ani hodinu, ale vacsina ludi to samozrejme nema tak blizko. A do boxu to dali o 20:00.
@01andrea23
Ja mam update: prave prisla sms, ze tovar je pripraveny na vyzdvihnutie ... tak zrejme nejake zacyklenie.
By som skúšala na tvojom mieste ich bombardovať
Ja som tiež objednala z Alzy do alzaboxu, zaplatila online. 4 x mi poslali mail, že moju zásielku nebude možné dodať v uvedenom termíne, písala som X mailov, aj 3x denne.
Nakoniec som objednávku stornovala, dodnes peniaze nemám.
Alza nikdy viac a keď vidím toho zeleného ... v kuse v telke, tak mám dosť.
Aj na FB Alza.sk je veľmi veľa negatívnych nespokojných komentárov.
Mne sa otvara nozik v ruke ked citam vetu "stiahli mi peniaze".
Tu platbu si zadala a potvrdila... Rovnako ak by si platila prevodom tak tu plabu si zadala ty. Ziadny normalny obchodnik si "nestiahne" peniaze iba tak. Technika obcas zlyha, pretazene systemy a nove platobne procesy. Chapem, ze to je neprijemne...
Druha vec je,ze mas zaplateny tovar a tovar nikde. Ako radili baby... V akom stave je tvoja objednavka? Pripravuje sa? Caka na vyzdvihnutie? Mas potvrdenie objednavky?
@01andrea23 nestihaju... necuduj sa🙂 a toto sa uz davno traduje o alze, na jar nestihala, teraz nestiha a si predstav, ze kazdy komu meska objednavka (aj ked prislo potvrdenie) ich bombarduje emailami a telefonatmi, cela komunikacia viazne. Mame eshop, ked bol stres a balili sme len 200 balikov (alza ich ma kolko denne... 2500? ktore iba vydali v BA? ), tak sme telefony nedvihali, balilo sa a posielalo a telefony a maily sa riesili cez prestavky, alebo potom...
Radim ti pozriet si spam, potvrdenia objednavok idu automaticky na email, ale staci jedna nepozornost, zle pismenko v emaily a potvrdenie ti nepride nikdy ani ziadna komunikacia emailom z alzy nepride. Alebo skus sa prihlasit do svojho uctu, ci tam vidis objednavku a vlasnte po prihlaseni, tam vidis vsetko... Ak mas zly email (ak teda si vytvorila konto), tak ani sa tam neprihlasis. Nemyslim, ze by zbehla platba, ak sa neprijala objednavka, lebo banking priamo taha cislo objednavky do platby... ale ak by to tak bolo, peniaze by boli vlastne iba blokovane v banke a dostanes sa k nim. Proste ta tranzakcia sa uplne vynuluje ako keby nebola. Ale tak.. skus to s emailom, potom iba cakat... poslat do alzy email, s potvrdenim o platbe z bankingu, kde su aj informacie a nech ti tu objednavku najdu. Ale bude im to trvat.. ja som na jar cakala 2mesiace na vratenie penazi od vytvorenia objednavky... (obj. som zrusila po mesiaci...lebo nechodila.. a vsetko bolo skladom)
Urcite sa ozvu oni takto zavše nestíhajú. Treba skusat.