Ahojte, je normálne aby do dátumu splatnosti..u nás do 14.11 odpojili wifi, keď sme mali orange a zabudla som na to, prišla upomienka a hneď som zaplatila…normálne ma o2 vytočilo..aj vy máte takéto skúsenosti ? Do teraz nebol s tym problem…2 dni po spltnosti to mali uhradené a nič nám nevypínali..pretože okolo 14-15 mi chodí výplata
No jedine dat trvaly prikaz a platit mesiac vopred, ked pride vyplata a mas pokoj. Tak miesto 11.12, ked vyplata este neprisla a uz nemas peniaze, posles platbu za dalsi mesiac uz 17.11.
Robim v telco firme a pre 2dni ta nikto vypinat nebude, treba si preverit realitu. Ci nedlzite nieco starsie, resp pravidelne vyssiu sumu alebo nemate poruchu
zaplatím hneď ako mi príde faktúra,
nie je dodržaná podmienka, neviem čo sa rozčuluješ
@eeffka praveze vudy bola splatnost okolo 17-18 vzdy som tak uz vyse roka platila a zrazu pride 14..nejde wifi volám tam 15 ze no neni uhradená..lenze ziadna upomienka ani nic..
Tam bude niečo iné aj...nejaké stare dlžoby.O2 má splatnosť faktúr aj 2 týždne.A určite neodpajaju hneď na druhý den
Pre jedno omeškanie o 2 dní ta nikto ne vypne jedine ak by sa to stávalo pravidelne alebo boli staré podlžnosti. Ja hrafim faktúry hneď ako prídu a mam pokoj
Otvor si stránku https://www.o2.sk/moje-o2 prihlás sa a skontroluj faktúry.
Bezpečnejšie je si nastaviť v internet bankingu trvalý príkaz na takéto pravidelné platby a nestane sa, že zabudneš na to, alebo budeš v nemocnici a nezaplatíš.
Nikdy som nič nezaplatila po splatnosti, tak skúsenosť nemám. Avšak ak si čo len deň po splatnosti, tak ozaj nie je na mieste sťažovať sa. Máš zmluvu, máš termín splatnosti. Že ti chodí výplata po tomto termíne nie je dôvod na neplatenie.