Nevrátili mi peniaze z e-shopu

lienkara
27. aug 2024

Ahojte chcem sa opýtať čo mám robiť objednala som z eshopu floorwod nivelačnu hmotu 3 ks platbu som uhradila vopred 154€ . Lenže objednávku som Stornovala do dvoch dní od objednania. Prišiel mi email aby som im poslala číslo účtu na ktoré mi majú vrátit tu čiastku 154€ . Od vtedy nereagujú na žiaden email písala som im už asi 15 mailov. A volala som im nespočetne veľa krát vždy nedostupné,alebo nikto nedvíha. Prešlo už dva mesiace čo mám robiť? Nemáte s tým niekto skúsenosť.

mia_von_prag
27. aug 2024

Pred online nákupom treba vždy čítať recenzie
Vyzera, že je to podvod, nekomunikujú.
Sťažnosť na SOI

lienkara
autor
27. aug 2024

@mia_von_prag a SOI vrátia peniaze?

andrea_82
27. aug 2024

@lienkara nie, SOI ti nevrati peniaze. Ale mozu ich riesit, daju im pokutu, zrusia ich...

koniarova
27. aug 2024

@lienkara prečítaj si recenzie a rozluc sa s peniazmi

lienkara
autor
27. aug 2024

@andrea_82 HM a čo ja mám z toho že ich zrušia ... A dajú im pokutu . Keď peniaze mi už nevrátia. Ďakujem pekne za odpoveď.

lienkara
autor
27. aug 2024

@koniarova hej ja som prečítala ale až neskôr lebo to som tak na rýchlo objednávala tak ma nenapadlo prv prečítať recenzie keďže objednávam z e-shopov už roky a nikdy sa mi to nestalo .

hiro
27. aug 2024

Prestali ludom dodavat tovar niekedy v aprili, odvtedy uz len vyberali peniaze. Smola. Minuly rok este mali zopar zamestnancov, teraz uz asi ziadnych.
"zaměstnanci – průměrný přepočtený počet zaměstnanců během účetního období 4"

3009
27. aug 2024

@lienkara poučenie do budúcna - v prvom rade ako objednám pozerám recenzie.

maranco
27. aug 2024

SOI nepomôže je to česká firma treba riešiť cez https://www.coi.cz/

22abigail22
27. aug 2024

@lienkara
Môžete skúsiť reklamovať platbu u čas v banke. Niektoré banky za túto službu berú poplatok a nemáte istotu, že sa Vám peniaze vrátia avšak za pokus to azda stojí.

maranco
27. aug 2024

@22abigail22 to sa používa ak nevieš komu pošleš peniaze (napríklad na interát), banka vyzve príjemcu aby vrátili peniaze, ak nevrátia tak ti dá údaje majiteľa účtu a môžeš sa súdiť

lienkara
autor
27. aug 2024

@maranco ďakujem skúsim sa informovať teda v banke ako to funguje . No súdiť sa nebudem pre 154€

22abigail22
27. aug 2024

@maranco
Dá sa reklamácia podať aj keď dotyčný (platiteľ) zistí, že ide o podvod. Aspoň moja banka to
uznáva. 🤷‍♀️

lienkara
autor
27. aug 2024

@22abigail22 ale.tam asi tiež bude lehota nejaká.

maranco
27. aug 2024

@22abigail22 áno reklamáciu môžeš podať akúkoľvek, ale tá pri platbe na účet slúži skôr aby si zistila majiteľa účtu, ak ti dobrovoľne neche vrátiť a banka nemá naňho žiadnu donucovaciu páku, môže len pekne poprosiť o vrátenie

Iné je to pri platbe kartou tam má kartová spoločnosť "donucovacie prostriedky" zablokuje príjem ďalších platieb a obchodník si rozmyslí či chce prísť o platby kartou alebo to radšej vráti.

chvostik1
27. aug 2024

Ja si pre toto vždy objednávam veci na dobierku. Minule som rovnako dopadla s obchodom Jukki. Objednávala som si veci pre dieťatko, ale prebehla som si na nete recenzie a na zaklade nich som zadala platbu na dobierku. Veci nemám dodnes. Takže som dobre spravila.

22abigail22
27. aug 2024

@lienkara
Najlepšie bude keď sa zastavíte osobne do vašej banky nakoľko každá banka má svoje podmienky a postupy. Za pokus nič nedáte. 🤷‍♀️

natiblaskova
28. aug 2024

Pane. Bože tak im napíš list na adresu nech reagujú a nech ti pošlú peniaze lebo pôjdeš na políciu. Ak nebudú reagovať na tu políciu ísť treba

natiblaskova
28. aug 2024

Úprimne radšej si dávam platbu na dobierku vždy keď sa dá. A VZDY kontrolujem recenzie.