Nedodaný a poškodený tovar z eshopu

canis_lupus
11. jún 2021

Ahojte, prišla mi objednávka z drogérie a a jeden kus tovaru bol rozliaty, skoro polovica balenia, pravdepodobne preto, lebo bol zle dotiahnutý uzáver. Potom z jedného produktu, kde som si objednala 2ks, bol dodaný iba 1ks. Už včera poobede som im písala mail a poslala foto repelentu, ale doteraz neodpísali. Čo s tým? Napísať im "pekné" recenzie na FB a Heureku? Je mi to dosť blbé, lebo neviem dokázať, že mi dodali z toho produktu len 1ks (aj keď logicky pri objednávke 2ks sa častejšie stane, že sa niekto sekne a dá len jeden), ale na druhej strane som si ten tovar zaplatila a nedosta ho.

nafka0483
11. jún 2021

@canis_lupus Ries to oficialnou reklamaciou s fotodokumentaciu. Na baliku nie je uvedena hmotnost? odvija sa od toho aj vyska postovneho, tak vies dokazat, ze jeden produkt chybal, ked odfotis otvorenu skatulu tak to predsa aj vidno.

szdan
11. jún 2021

@canis_lupus tak ešte by som počkala
S práškom tekutým sa mi stalo to isté, poslala som foto (mall, feddo)
Feedo vrátilo peniaze bez problémov, plnú sumu, aj keď polovica cca zostala
Mall sa najprv vyhovára, že mám písať reklamáciu kuriérovi, tak som im napísala, že bol povolený uzáver a za to kuriér nemôže, nakoniec poslali nový práci gél

22abigail22
11. jún 2021

@canis_lupus
Od písania mail prešlo (max) 24 hodín. To je málo nakoľko niektorým trvá aj 3 dní kým odpovedajú (najmä keď celú situáciu musia vyšetriť, že kde nastála chýba).
Skúsili ste a nimi spojiť aj inak - telefonicky?
Čo majú uvedené v podmienkach reklamácii?