Viete mi poradiť čo robiť? Už niekoľko dní mi toto vypisuje netflix a neviem ho spustiť. Vďaka
Už som reštartovala sieť, z netflixu sa nemám ako odhlásiť, lebo hneď mi toto napíše. Preto neviem ako ďalej, aby mi to fungovalo
skusila si vsetky kroky ktore su na stranke co som ti poslal? Aj si vypla televizor z prudu na par minut aby sa restartoval?
Je to android telka, alebo ina smart TV? (rozmyslam este ci by sa nezislo aktualizovat aplikaciu zo storu)
@lubossi áno, skúšala som všetko, preto som sa skúsila obrátiť na pomoc sem.
Televízor je sony bravia kdl 50w805b
dobre ze si dala typ televizora. Tieto nativne aplikacie v starsich televizorov prestavaju byt podporovane
Je o tom kopa clankov na nete
https://teeveetee.blogspot.com/2024/07/netflix-...
Nam sa stalo prakticky to iste vlani s nasou panasonic telkou z 2013 roku.
Vyriesil som to jednoducho google chrome castom. Pichol som to dozadu do usb (napajanie) a HDMI - signal. Okrem netflixu cez to pustame vsetko mozne na telke od Voya, UPC archivu az po fotky a videa.
Za par eur to teraz kupis vsade: https://allegro.sk/ponuka/google-chromecast-3-s...
@lubossi to funguje ako zdieľanie telefónu na telku?
aj aj.
bud mozes "zrkadlit" na telku co mas v mobile. Ale pouzijes cast-ovanie aplikacii na televizor
ak mas android, tak sa ti v relevantnych aplikaciach (youtube, netflix.. a asi vsetko multimediane) ukaze ikonka cast https://developers.google.com/cast/docs/design_...
pouzivame to uz vyse roka cela rodina bez problemov. je to rychle
Ak si das do google ten kod, tak zistis aky je problem.