Nákup na stránke Suprisimo

saratl2
20. apr 2021

Dobry den vcera som si objednavala produkt zo stranky suprisimo.sk potom som si pozrela rencezie a zevraj je to stranka kde nas len klamu tak som im tam napisala ze chcem zrusit objednavku a nech mi vratia peniaze. Dostala som email kde ziadaju o iban. Bojim sa aby neukradli odtial nejake peniaze ak mu ich dam . Neviem presne ako to funguje . Mam im dat ten iban bez obav? Dakujem za kazdu odpoved.

hettinka
20. apr 2021

@saratl2 nech peniaze vrátia na účet, z ktorého platba prišla. IBAN dávno majú.

saratl2
autor
20. apr 2021

@hettinka poslala som im ten iban tak hadam som neurobila zle kedze ho uz maju

barbarelle
13. jún 2021

Všetko máte tu. https://www.modrykonik.sk/forum/internetova-vsehochut/eshop-suprisimo-sk/?page=9

Ide o podvod, o ktorom je viac tu: https://hoax.sk/nakupne-galerie-bonky-sk-a-supr...

Reálne to funguje tak, že niekomu tovar pošlú, niekomu nie. Nič to nemení na tom, že fungujú neférovo. Klamú, neodpovedajú, ignorujú ľudí, kašlú na nejakú slušnosť. No hrôza.

mxcd
29. jan 2022

Ahojte,

Tiež mám NEGATÍVNU skúsenosť s PODVODNÝM online shopom Surprisimo.

Ale dobrá správa : DÁ SA TO RIEŠIŤ a po pol roku som sa dostal k svojim peniazom ! ! ! 


Sumarizácia faktov :

1.) Online shop Surprisimo je len agregátor objednávok z Číny na ktoré si prihodí svoju maržu.

2.) To že sa objednávka stratí / čo je úplne bežné z Číny / alebo nie je dodaná, ich absolútne nezaujíma.

3.) Reklamačné oddelenie je úplne zbytočné kontaktovať , majú prednastavené generické odpovede.

4.) Keď sa nevzdáte ani po čase, dostanete odpoveď v zmysle : 

"Kontaktujte prosím

Tbiang Kwang

Lotosová 49

Wu Chan

864 86

China

oni Vám to mali poslať a my s tým nemáme nič spoločné a Vašu reklamáciu považujeme za ukončenú.."

Veľmi jednoduché riešenie je pritom obrátiť sa na svoju BANKU. 

Keďže tento podvodný online shop realizuje platby vopred a zásadne KARTOU existuje jednoduché riešenie :

obrátiť sa na svoju Banku s PREHLÁSENÍM O SPORNEJ TRANSAKCII

je úplne jedno či Vám tovar nedodali alebo sa snažia Vám ho dodať po 5 mesiacoch. Tovar jednoducho stačí neprevziať .

Do 30 dní máte peniaze späť na účte !

Čo je dôležité, neplatí to Vaša banka ale tento neseriózny E-Shop !

Surprisimo = neseriózny e-shop. Už tam nikdy nenakúpim , ale zdielam svoju skúsenosť aby nenaleteli ďalší.

#surprisimo

natalia711
28. apr 2022

@mxcd Ďakujem za zverejnenie postupu. Práve som ho využila, len v súvislosti s Booho.sk. Uvidím ako to dopadne.

wedding4
21. dec 2022

@mxcd takze ako mám postupovať ? Mám zavolať do banky alebo ísť do banky, že proste som bola oklamaná a či sa dá zrušiť platba ? Lebo nechcem prísť o 65€ , ach