Nákup cez internet a zatiaľ neúspešná reklamácia. Ako ďalej?

hipuska
1. mar 2020

Kúpila som synovi masku cez internet, cca.za 30 eur. Nesadla mu veľkosť-tak som ju v zákonnej 14 daňovej lehote kúpila. Jedná sa o malý obchod, pravdepodobne dajaky súkromník, maska bola z Číny a predražena.

Moja otázka je, balíček už týždeň stojí na pošte, neprevzaty. A už je dávno po 14 daňovej lehote. Ako mám ďalej postupovať? V podmienkach je uvedene... vrátenie tovaru do 14 dní....v prípade ak si balíček nevyzdvihnu, bude mi vrátený. ....

veronikaszabova
1. mar 2020

Ako sa vola obchod?

amelia000
1. mar 2020

@hipuska aku masku si mu kupovala?

martinals
1. mar 2020

Kontaktuj predajcu, telefonicky alebo e-mailom.