Ahojte ludia.Kupovali ste si niekto cez stránku Rajbicyklov.sk od nich bicykel?Ak áno prišiel vám?Ja som si objednala pred týždnom a ešte som ho nedostala ☹ .Volám a raz mi zodvihli,stihla som povedat názov bicykla a hned nato nás vyplo.Ked som volala naspet bud nezodvihnu alebo su nedostupný ☹ .čítala som aj recenzie žial neskoro a boli negatívne s tím že nedostali aj mesiac alebo vobec nedošiel.Len tie recenzie boli staré pár mesiacov.či náhodou nemáte alebo neviete o niekom kto si stade objednal a ako na tom bol.Dakujem za každé info.
@hell_kitty Neplatili sme dopredu takže ma to tak neštve len to že nemožem bez riadneho dovodu odstupit od zmluvy lebo inak platím polovicu zo sumy bicykla.To ma najviac hnevá.Musím čakat aspon mesiac aby som mohla odstupit a potom nekupim nikde bicykel. ☹
@lolobriadok preco by ste platitli polku bicykla? cez internetovy obchod je narok 2 tyzdne na vratenie...
@dzina007 toto sme čítali.Ved preto som sa pýtala či dakto má skusenost s tím.že či niekto odstupil aj skor.
@dzina007
3. STORNO OBJEDNÁVKY
3.1 Storno objednávky zo strany kupujúceho
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením predávajúcim. Po záväznom potvrdení objednávky iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. V prípade stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade nákupu tovaru "na objednávku", ktoré bolo nutné na želanie zákazníka zaobstarať alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov. Storno poplatok môže byť do výšky až 50% z celkovej ceny tovaru.
3.2 Storno objednávky zo strany predávajúceho
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
* v prípade objednávky na dobierku objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atd.)
* prípade, že kupujúci si v minulosti neprevzal tovar alebo iným spôsobom porušil obchodné podmienky
* tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v lehote 15-tich kalendárnych dní.
Toto tam maju preto sa bojím tak rýchlo odstupit. ☹
@dzina007 ja ho nemám doma len neviem či ho dostanem alebo nie.
to som prekvapená, pretože my sme u nich kupovali bicykle asi pred 3 rokmi a boli sme veľmi spokojní...
Nemali ten bicykel čo sme chceli , tak nám obratom ponúkli podobný, v podobnej cenovej relácii aj kvalite.... Vtedy som čítala o nich samé chvály....
my sme s nimi komunikovali len cez mail....
neviem divne to maju napisane.. lebo tu je popisane storno objenavky... a nizsie v podmienkach maju aj popisane odstupenie od zmluvy na ktore mas narok 14 dni od dorucenia... napiste ze vy chcete odstupit od zmluvy....
@deti95060810 aj my sme boli prekvapený pretože chlap si objednával bicykel pred piatimi rokmi od nich a o dva dni bol doma preto sme stade.Ale ked sme natrafili na komenty boli sme zaskočený čo sme si prečítali.
@dzina007 no len ja bicykel nemám doručení preto neviem čo dalej.
@lolobriadok ja chapem len mi to nedava zmysel... ze ked odstupi clovek pred dorucenim mal by platit storno ak az po doruceni tak nic a aeste dodavatelvoi vzniknu naklady za prevoz.
Take storno podmienky vacsinou nemaju predajcovia klasicky ale skor pri vyrobkoch na mieru alebo vyrobkoch ktore bezne skladom nemavaju a musia objednat zo zahranicia napriklad
@dzina007 no ved to je to že stornovať objednávku som mohla predtým ako som ju odoslala kvôli zlému číslu alebo nesprávna adresa.Po odoslaní objednávky sa dá len kvôli tím podmienkam ako majú.Žiaľ musím čakať aspoň pol mesiaca aby som mohla stornovať objednávku 😞. Len som chcela vedieť či si niekto objednával teraz v najbližšej dobe a či dostal alebo im to nejde.
Tak žienky dnes mi prišiel email po týždni že sa ruší objednávka lebo nemajú na sklade farbu bicykla čo som si objednala 😁
@lolobriadok podla mna vas pekne oklamali😶