Ahojte. Stalo sa niekomu, že po vratení tovaru do Lidl shopu ste ani po 14 dňoch neobdržali vrátené peniaze? Na stránke majú, že najneskôr do 14 dní sa vrátia peniaze. Neviem, či im mam volať alebo mám ešte chvílku počkať. Pri zadávaní č. účtu som si ho viackrát skontrolovala, nemyslím si, že som sa pomýlila.
Aké máte vy skúsenosti s vrátením peňazí?
Ďakujem
Počkaj ešte pár dní a ak sa neozvú ani peniaze neprídu tak podľa mňa tam skús na nejakú zákaznícku linku, veď za opýtanie nič nedáš. Prinajhoršom ti povedia, že hej máme to evidované nestíhame, pošleme neskôr
ja som vracala posledny mesiac tovar 2x a do dvoch dni ako dostali tovar vratili peniaze... bez problemov... vyplnila som ich formular na vratenie zasielky, obratom mi poslali etikety na balik a dokonca aj postovne zaplatili, ked dostali tovar mi prisiel email a o dva dni peniaze
Ahoj. Tovar som vrátila v decembri. Napísali ze FO 14 dní a dodnes nič. Už to budem urgovať.
Dievcata prosim vas odratali vam nieco z ceny tovaru ako H&M za postovne, alebo ste hned platili postovne? Ci len vratite tovar a neplatite nic? Dakujem.
@alusha dobrý deň mohli by ste mi pomôcť s vrátením zásielky do Lidla vidím že už máte skúsenosti.
Zdravím, neviem, či je vôbec možné nakúpiť cez eShop bez registrácie.
Dobrý deň, je to možné. Ja som tak objednala bez registrácie.
Ja som raz objednala niečo a objednávku nezaevidovalo, peniaze samozrejme stiahlo. Nemala som žiadny doklad, číslo objednávky, nič. Trvalo možno aj 3 týždne kým tie peniaze z karty uvoľnili. Odvtedy zásadne platím len dobierkou