Máte niekto skúsenosti so stránkou kvalitnytovar.sk?
Ahojte, s týmto predajcom, konkrétne na webe krby-kotly.sk, ktorý tiež prevádzkuje kamenik.sk rovnako ako kvalitnytovar.sk mám čerstvú skúsenosť a teda dobrá nie je. Objednali sme do nového domu krbové kachle v sume 1 691,84€ plus doprava 19,90€, 23.11.2023. Uhradené prevodom hneď v ten deň. až o 5 dní na to predávajúci zaslal email, že nami objednaný tovar nevie dodať v danej cene a poslal na výber dva typy kachlí, z toho boli jedny kachle tie isté, ale v sume 2 281€. Aktuálne majú pod produktovým číslom z mojej objednávky dve položky tých istých produktov v rôznych cenách.
Hneď 28.11.2023 som poslala odstúpenie od zmluvy, so žiadosťou o vrátenie peňazí. Emailovú komunikáciu ignorovali, telefónne čísla sú buď neexistujúce, alebo vyvesené.
1.12.2023 som im písala už výhražný mail, že podám sťažnosť na SOI, ale ani na ten nereagovali, až keď som im poslala v ten deň ďalší mail s tým, že som ich už na SOI nahlásila a nakoľko disponujú poľským IČ DPH to budem riešiť aj mimo územia SR. A rovnako, že budem žiadať náhradu vzniknutej škody za zdržovanie prác a prestoje robotníkov na stavbe domu.
Odrazu vedeli reagovať na maily aj o 4 ráno v sobotu. Rovnako dostali odo mňa krásny komentár na heuréke, na ktorý tiež odrazu vedeli odpovedať.
Peniaze mi zatiaľ nevrátili, ale budem to sledovať či ich vrátia, prípadne vám tu dám info, ale určite od tohto predávajúceho neobjednávajte, jeden produkt majú na stránke vo viacerých cenách, pri niektorých tie isté popisy, tech. špecifikácie, pri iných pre istotu nič nemajú napísané.
Podľa mňa si pozitívne komentáre na heuréke, hlavne od anonymných používateľov pridávajú sami a skúšajú kto im naletí, hneď po mojom komentári bol pridaný ďalší so 100% hodnotením, čo ako som si všimla je bežná prax ak im niekto napíše negatívny komentár.
Na FB majú napísané, že zastrešujú cez kamenik.sk až 40 e-shopov a 10 miliónov produktov v ponuke, dosť veľa si myslím, na to aby to vedeli obhospodáriť. Buď sú zlí podnikatelia, alebo fakt skúšajú obabrať zákazníkov.
Ušetrite si stres a vyhnite sa tomuto predajcovi veľkým oblúkom, ja som urobila veľkú chybu a nebrala som vážne negatívne komentáre na heuréke. Teraz si už len musím odsledovať ako dlho im bude trvať vrátiť uhradenú sumu a podniknúť ďalšie kroky. Nie len že robia zlé meno sebe, ale aj iným slušným predajcom a v neposlednom rade aj svojím dodávateľom.
V ŽIADNOM PRÍPADE NEOBJEDNÁVAJTE NIČ OD TOHTO PREDAJCU.
@bebsychanel Ako to skončilo? Vrátili Vám peniaze? Koketovala som s kúpou kožených sandálov na yfreo.shop ale po Vašich skúsenostiach som to prehodnotila. Dúfam, že ste s reklamáciou uspeli...Držím palce ❤👍💪🙋♀️
cudny eshop, mne uz len ten nazov "kvalitny tovar" pride podozrivy a aj to, ze tam je zdruzenych viacero eshopov, takze to najskor bude len sprostredkovany predaj. ale maju kontakty, aj ico, aj obchodne podmienky, no je to polska firma, takze bude predpokladam dlhsie dodanie a pripadna reklamacia tovaru velmi narocna..