Clubhouse - váš názor na túto sociálnu sieť

18. feb 2021

Rada by som počula váš názor/postoj k tejto sociálnej sieti. Ja si občas rada vypočujem nejaký podkast, no táto sieť mi už príde pritiahnutá za vlasy. Ako dobre, je teraz problém sa stretávať a komunikovať, ale keď som si tam vypočula pár diskusií až sa mi rozum zastával. Celé mi to príde neosobné, neúprimné a vlastne nezmyselné. Mňa ak niečo zaujíma, tak si o tom študujem čo sa len dá, hľadám literatúru a podobne a nemám potrebu o tom debatovať na nejakej sieti. Zaráža ma ale to koľko ľudí v mojom okolí sú touto sieťou úplne pobláznený, až fanaticky. Akoby už nič iné na svete ani neexistovalo a len to čo sa tam dozvedia je pravda.... príde mi to ako vymývanie mozgov......

diewcatqoo
18. feb 2021

Takto, socialna siet (akakolvek) je dobry sluha, ale zly pan. Bohuzial, existuje dost ludi, ktori by pre lajky urobili cokolvek. Pritom to, co sa ukazuje na soc sietach, ma casto daleko od reality. Je smutne, ak sa tym niekto necha uplne pohltit...
Takze vypocut si nejake podcasty na Clubhouse nie je na skodu, ale aby som si kvoli tomu myslela, ze som nieco extra alebo pokladala nazory nejakych ludi za mantru, ktorou sa mam riadit, je slaboduche.

moonlight1210
18. feb 2021

nuz je to potrebou niektorych ludi patrit medzi vyvolenych. "do klubu".
niekto, kto nieco znamena, lebo...
niekto, kto vie viac, ma "prehlad", kto ma spravnejsie nazory, ...

dava im to dobry pocit, stupaju im endrofiny, aspon nedepkuju. tak ich treba nechat tak a neriesit.
pokial nezacnu v mene svojho statusu vyvolenych ublizovat okoliu.

makova333
18. feb 2021

Za mna nie, lebo nemam rada nic elitarske. Nepotrebujem patrit do ziadneho klubu vyvolenych.

katus226
18. feb 2021

pocujem o tej sieti prvykrat, ale sranda, ze naboku mi konik vyhodil ako "podobne diskusie" temu o histrionskej poruche osobnosti. takze tak 😅

emilius03
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
autor
18. feb 2021