Dobrý deň,
som študentkou vysokej školy v Bratislave. Pred nedávnom som mala otrasnú skúsenosť s taxi službou Bolt.
2. júna som kontaktovala podporou taxi služby Bolt aby som sa opýtala na môj stratený ISIC preukaz. Domnievala som sa totiž, že mi mohol pri vystupovaní z auta na sedadlo. Nasledovalo niekoľko dňové vyhovaranie sa z ich strany, že sa im nepodarilo kontaktovať vodiča a podobne. Čo je podľa môjho názoru úplný nezmysel. Nežiadala som o veľa, všetko čo som od nich chcela vedieť bolo, či sa ten ISIC v tom taxíku našiel alebo nie. Aby som vedela či si treba vybaviť nový. Keďže mi ako študentke vysokej školy jeho strata značne komplikovala život. Dnes je 10 júna a po otvorení aplikácie v sekcii podpora som zistila že, z aplikácia moja správa o stratenom ISICu a moja celá konverzácia s pracovníkom podpory bola úplné vymazana. Tento prístup z ich strany ma veľmi zarazil a nahneval. A to, až do takej miery, že uvažujem o tom, že prestanem túto taxislužbu využivat. Napíšte mi prosím. Mali ste aj vy s Boltom podobnú skúsenosť?
@alexandra222113 Taxi služba BOLT je otrasná. Zamestnávajú tam HLUCHONEMEHO VODICA. UKRAJINCA. S nim ist taxiku je jedna katastrofa. Nevie vas dovest na miesto urcenia. VED TAKY CLOVEK CO NEPOCUJE BY NEMAL MAT ANI VODICAK!!! Na staznosti Bolt nereaguje!!
@alexandra222113 ja mám podobnú skúsenosť s Bolt donáškou jedla. Aj keď to nebola úplne chyba boltu, support riešia oni. Prišla mi neúplná objednávka , chýbali produkty, čo sa stáva pravidelne ale väčšinou chyba omáčka, alebo pribor. Teraz chýbal celý burger. Tak som to riešila a dostala som kompenzáciu 5€, čo je polovičná cena ako ten burger samostatne stojí….ja by som to ani nehrotila, ale bola som hladná a vytočilo ma to 😂 A keď som ich konfrontovala, že to nepokryje ani polovicu novej objednávky, tak mi odpísali niečo v zmysle, že bud to mám prijať alebo nedostanem nič.