Ahojte,
vracala som tovar eshopu Myprotein podla ich instrukcii - pouzila ich vratku na balik, odovzdala Packete, vsetko, ako ma byt. Packeta balik stratila, prestal sa hybat uz tyzdne. Tym padom mi eshop nevracia peniaze, je to vyse 100€. 7x!!! som pisala zakaznickemu servisu eshopu, absolut od veci odpovedaju, bud to je robot alebo neviem. Navela navela ze mam reklamovat s Packetou - packeta odpoveda, ze eshop, nie ja, je ich zmluvny partner a eshop ma podat reklamaciu - co som si aj myslela. Lenze tam mi asi ten robot dokola pise to iste, ze mam reklamovat s packetou ja, hoci som im prilozila odpoved od packety, ze to maju urobit oni, co fakt aj dava zmysel. Baby, co mam robit?
Ten balik bol poistený na tu celu hodnotu, staci, keby eshop podal tu blbu reklamaciu, ale oni to neurobia. Co mam teda ja robit? este mi napadlo reklamovat to cez kreditku, ale to netusim, ako chodi. Platene cez Paypal (skusim aj s nimi) a peniaze stiahnute cez kreditku...
Dakujem za skusenosti
keďže je to zahraničná firma tak asi nič s tým neurobíš, len im písať zlé recenzie na verejné miesta a možno začnú riešiť
Robot ti to píše dobre, ty si poslala balík, ty si zákazník prepravnej spoločnosti s ktorým musia jednať o strate balíka. Veď je to logické, predstav si že tebe niekto poslal balík ktorý sa stratil, a ty by si mala riešiť kde a ako sa stratil. Na základe čoho?
@ckocka nemas pravdu, objednavatel sluzby - vratky, je e-shop, preto to musi riesit on.
@missviolet vymahala by som to cez Paypal. z mojej skusenosti staci doklad o tom, ze si to zaslala spat.
@vanilkovazmrzka ved som pisala Packete, dvakrat mi odpovedali, ze hej, stratili, alea.to reklamovat eshop, kedze a nimi maju poistenie balika aj zmluvu
@falbala132 super, skusim, lebo toto je kocurkovo a prisla som o posledne nervy uz
Netreba písať ale volať do packety to je prvá chyba.
Treba to reklamovať ale obe strany ...ak sa dá eshop kontaktovať môže to packeta spraviť.
Ale tiež záleží na aku natrafíte na zákazníckej linke .
Pevné nervy prajem.
@ckocka tak kuk na dve odpovede od packety. kedze to poistenie balika som naozaj nerobila ja, ale eshop
@missviolet Tak kuk na ich Reklamačný poriadok, reklamáciu možu podať obe strany.
Doťahovať sa e-mailom ?nehrozí ..volať aj každý deň na zákaznícku linku...no nie nedám im pokoja .....
Na tej packete sú fakt neschopni ....ak sa im dá vyhnúť tak oblúkom.
Packeta má pravdu v tom, že reklamáciu má podať eshop. Keďže sa nevieš domôcť riešenia od eshopu, obráť sa na Paypal, tam máš veľkú šancu uspieť.
@annm81 dakujem, tiez som to takto vyhodnotila
@missviolet potom napis ci sa to podarilo vyriesit ;) drzim palce
Ja som posielala 3 bundy do Zalando naspat- vsetky tri sa stratili. Ja som mala doklad ze som tovar naspat poslala ( listok z obchodu kde som balik vracala) a peniaze mi poslali zo Zalando naspat. Oni si to riesili s obchodom ktory balik prevzal
@missviolet Toto je povinny riešiť eshop ako zadavatel objednávky na prepravu.
Mame eshop a zákazník si vracia na vlastné náklady sám a keď sa to stratí musí si to riešiť
Ale keď výnimočné kvôli reklamcii objednám prepravu ja ako eshop tak som zaň zodpovedná tak to mam aj v dohode s kuriérskou firmou.
Takže tlačiť na Myprotein , pisat všade negatívne recenzie a uvidíš. S packetou s reklamáciou je problém majú tam bordel tam už neuspeje. Eshop by ti mal vrátiť peniaze v záujme svojho dobrého mena
@jablkovastrudla ano, takto by to malo.prebiehat. Super, ze aspon Zalando tak postupuje 🙂
@lakebabe dakujem pekne za podelenie o skusenost, takto aspon viem, ze system chapem spravne 🙂
@missviolet len aby to aj oni chápali ťažko povedať ako majú zmluvy s packetou, ale mali by prevziať zodpovednosť, daj zle hodnotenia na Heureku, tam stačí percento zlých hodnotení a eshopu odoberu licenciu overené zakaznikmi. My si na toto napr potrpime aby heureka bola ok, verím ze aj oni. Ale s packetou sme prestali spolupracovať, lebo boli často problémy
@lakebabe fiha, vdaka za tip, to s tou Heurekou som vobec nevedela. Nasla som v AJ link na feedback od zakaznikov centrale Myprotein, dostanu vsyvetlenu situaciu veru. A ked nic, tak zacnem s tymi recenziami.
@missviolet áno, eshop co ma Heureku potrebuje isté percento dobrých recenzií , aby malo to logo overené zakaznikmi co vidíš v rohu. To nemajú všetci. Neviem ako tam fungujú oni
Tým ze ľudia dávajú všeobecne malo recenzií niekedy stačí ze prídu tri negatívne po sebe a licenciu ti odoberu. Mne chodí štatistika . A potom čakáš kým sa ti nazbieraju zas pozitívne, aby ti licenciu vrátili. Takže sme neradi , keď dá niekto niečo negatívne. Všeobecne zle recenzie na Fb na Ig nerobia dobre meno firme
Mas to riesit s packetou, doloz im potvrdenie ze si im balik odovzdala - a nech ti oni dokazu, ze ho obchodu dorucili.