Ahojte, dala som si od Digi optický internet a internetovú tv. Nejwki dvaja technici z telecomu mi potiahli kábel do obývačky. Ani bu ani mu, strašné drzí a nevrli boli, ešte aj medzi sebou sa hádali. Ja som z týchto veci jeleň. Pripevnili mi takú zásuvku na stenu, do ktorej ide ten kábel z chodby paneláku. V druhej zastávke je zapojený predpokladám router, z tej zásuvky ide kábel do routra. Na routri je nalepený štítok, na ktorom je ip adresa 192.168.1.1 a je tam ešte meno: admin a heslo:xxx.
Prosím vás, ako to nám spojazdniť, aby mi wifi fungovalo? Ešte tam mám jeden kábel, ten som dala do routra a do notebooku, ale vôbec mi nechce načítať tu ip adresy. Predpokladám, že mi ju má načítať a potom zadam meno a heslo. Či to nejako inak funguje? Prosím ak viete poradiť...
Ešte v pondelok ku na ďalší pán z Digi doniesť predpokladám zas nejakú "krabičku" k tv, cez ktorú nápojom telku na wifi. Ale to wifi mi nejde...
Moc nerozumiem tomu tvojmu opisu, ale telekom ma technicku podporu. Zavolaj tam, oni ta budu navigovat co mas robit.
Ja ked som mala technikov z telekomu, tak som ich nepustila skor, ako mi internet nefungoval v zariadeniach doma.
Mrkni aj sem
https://www.telekom.sk/wiki/internet/nefunguje-...
@0silvia0 no vieš čo, oni mi povedali, že oni dajú len zdroj a potom zvyšok dorobi Digi. A tak som jydirja, že jej tu zásuvku pripevnila na stenu a oni zrazu hotovo, dovidenia a už boli von a ja pozerám, že to je asi router...
@0silvia0 idem preštudovať. Ak nie, tak musím volať to Digi. Predtým dom mala od iných internet a to viem, že mi dali DJ názov internetu, napr moje meno, heslo som si zadala ja. No títo dvaja boli fakt hroznú, ešte dom sa nestretla s takými ľuďmi, čo pracujú s ľuďmi. Ja keď dom sa dj pýtala, odvrkli, nič som nerozumela.
@0silvia0 on mi povedal, že dajú len zdroj a nič viac. Tak ja dom to pochopila tak, že ešte nejaký technik ešte od Digi príde to ponastavovat. Ináč by som tiež trvala na ba Tom, že to majú nastaviť. Ja keď na notebooku zapnem wifi, tak tam je ich plno v ponuke, všetky sú zamknuté.prefpokladam že moja tam nie je, keďže ani neviem názov mojej wifi...
Ten pan v pondelok ma prist ci prisiel? Nejasne si to napisala.
Ahoj stačí sa dostať do nastavený routeru
@0silvia0 ešte v pondelok na prísť, ale on mi len ma doniesť zariadenie od telky. Cez to nápojom vraj telku na wifi. Je to optický internet.
@silpeur a kde prosím ťa?
@silpeur ja som technický antitalent...
To číslo 192 daj tam kde zadavas adresy www stránok
@silpeur no to dávam, ale ono mi to nechce vôbec načítať... Je to tsk že zadam to číslo 192...a tam by ma malo nasmerovať, aby dom zadala meno a heslo z toho routra?
Skúšala som to cez mobil, cez notebook s ešte v krabičku bol nejaký kábel sivy, ten som zapojila do routra a to notebooku a aj tsk to 192... mi nechce načítať...
Áno
@silpeur nechce mi to načítať... Nevieš kde môže byť chýba?
Tak toho pana v pondelok popros nech ti to pozrie. Alebo zavolaj na technicku podporu Digi.
@0silvia0 zavolám. On nepôjde, lebo on mi asi len donesie ďalšie zariadenie. Ale jasne ak by šiel do bytu tak ho poprosim alebo budem volať v pondelok... Ja len či niekto nevie ti poradiť..
A dala si správne celé číslo?
@silpeur áno. Všetko som niekoľkokrát odpisovala z toho routra...
A dávaš to číslo cez Google Chrome alebo iný prehliadač?
@silpeur cez Chrome som dala. Lenže vezme mi to vôbec, keďže tam nie je wifi? Či to by malo vziať aj bez toho?
@silpeur teraz pozerám že infolinka funguje aj v nedeľu, tak tam skúsim zavolať možno aj dnes... Teraz nie som na Tom byte, lebo ešte tam nebývam...
Musíš byť napojená na ten router káblov ináč to nefunguje 1 krat
@silpeur áno, bola jedna koncovka v routri a druhá v notebooku. Ak myslíš toto...
Na WiFi máš krabičku z ktorej trčia antény, alebo máš len tento box pre TV?
@maranco nie sú tam antény...
Áno toto myslim malo by to fungovať ak nebol poškodený kabel
@silpeur HM ale ako zapnúť wifi neviem...
@maranco čiže toto je pre tv podľa teba? Nie je to router pre net?
Takéto niečo podobné tam nám...