Ako mám vrátiť tovar do e-shopu mango.com?

lenka_da
19. nov 2020

Ahojte, kúpila som dcére bundy z mango.com a chcela by som ich vrátiť. Prihlásila som sa do svojho účtu, našla som, kde si vytlačím tlačivo formulár na vrátenie alebo výmenu - lenže ten treba vyplniť perom a priložiť k balíku. Ale NIKDE nevidím nejakú voľbu, ikonu alebo tlačítko, že tento konkrétny tovar chcem vrátiť... Čiže iba pošlem balík a budem veriť, že mi pošlú späť peniaze? Lebo takto som už 2x posielala a neúspešne. Aj som reklamovala, prečo mi nevrátili peniaze ale odpovedali mi, že neevidujú žiadnu požiadavku na vrátenie peňazí... Teraz sa nechcem vracať k starým reklamáciám ale niekde robím asi chybu alebo proste nevidím na ich stránke nejakú tú ikonku, kde sa moja požiadavka o vrátenie peňazí zaregistruje. Mám tam vytvorený účet a mám vyplnený IBAN aj adresu a všetko. Buď som slepá alebo nevidím, alebo neviem poriadne po anglicky ☹ Už ste niekto vracali tovar do e-shopu mango.com? Ako ste postupovali??? Vopred ďakujem, že ste toto celé prečítali a ďakujem za každú radu.

sasanka605
19. nov 2020

No chybu dakde robis, mne vratili vzdy. Raz im to sice trvalo viac ako mesiac ale vratili.

lenka_da
autor
19. nov 2020

@sasanka605 A chceš mi aj poradiť návod na vrátenie alebo to bolo všetko???
Rukou som vyplnila formulár, na škatuľu som nalepila štítok s adresou a poslala poštou... Majú aj na stránke niekde možnosť zaregistrovať žiadosť o vrátenie?

sasanka605
19. nov 2020

@lenka_da nemaju, len cakas. Ak to bude viac ako 2 tyzdne tak skus napisat ci im dosiel balik.

lenka_da
autor
19. nov 2020

@sasanka605 OK, díky.

lady083
20. nov 2020

Mne vzdy vratili na ucet z ktoreho som platila. Posielam doporucene na tu nemecku adresu s prilozenou vratkou. Registraciu na vratenie netreba.

lenka_da
autor
24. nov 2020

@lady083 Ďakujem, dúfam, že na tretí raz to už vyjde 😉

n9898
25. nov 2020

@lenka_da Prosím vás a za poštovné ste platili? Ďakujem za odpoved.

lenka_da
autor
25. nov 2020

áno, platila som 24,50 :-/