"Využiť „novosť“ slova ROTAVÍRUS a neznalosť témy rotavírusových infekcií na vyvolanie záujmu médií"
"Využiť komunikačný potenciál „aktívnych matiek“ a poskytnúť im na webe informačné zdroje a publikovaný obsah na zdieľanie"
"Využiť „snowball effect“ šírenia informácii na internete a sociálnych sieťach"
"Intenzívnou komunikáciou s médiami, odborníkmi a rodičmi zvýšiť vnímanie závažnostirotavírusových ochorení a podporiť akceptáciuočkovania"
"Očakávaný mediálny ohlas po aktivitách s médiami aj na nete-postupné zaplavovanie internetu informáciami "
"V roku 2007 existuje na Slovensku niekoľko predchodcov veľkých sociálnych sietí –rodinka.sk, mimibazar.sk, mamatata.sk a podobné s abnormálne vysokým zásahom cieľovej skupiny•Aktívne matky linkujú, četujú a komunikujú •Riadený manažment sociálnych sietí v úvodnej fáze kampane"
funguje to tak ,ze "rotavirus" je hnacka premenovana v reklamnej agenture, aby to znelo hrozivejsie ..sami sa tym chvalia .
http://www.kanal22.cz/clanky/zdravi/ockovani-a-...
http://sa.uploads.ru/hFXGp.pdf
"Využiť „novosť“ slova ROTAVÍRUS a neznalosť témy rotavírusových infekcií na vyvolanie záujmu médií"
"Využiť komunikačný potenciál „aktívnych matiek“ a poskytnúť im na webe informačné zdroje a publikovaný obsah na zdieľanie"
"Využiť „snowball effect“ šírenia informácii na internete a sociálnych sieťach"
"Intenzívnou komunikáciou s médiami, odborníkmi a rodičmi zvýšiť vnímanie závažnostirotavírusových ochorení a podporiť akceptáciuočkovania"
"Očakávaný mediálny ohlas po aktivitách s médiami aj na nete-postupné zaplavovanie internetu informáciami "
"V roku 2007 existuje na Slovensku niekoľko predchodcov veľkých sociálnych sietí –rodinka.sk, mimibazar.sk, mamatata.sk a podobné s abnormálne vysokým zásahom cieľovej skupiny•Aktívne matky linkujú, četujú a komunikujú •Riadený manažment sociálnych sietí v úvodnej fáze kampane"