Ahojte.
Študujem externe 2-hý ročník vš. Plánujeme drobca. Ako ste riešili v takomto prípade školu?
Ďakujem za každú skúsenosť a radu.
@mogaa práve o ten individuálny mi išlo, možno práve to som potrebovala,,, počuť,, ako uistenie. Že sa to dá, možno s prácou od profesorov naviac, ale dá. Ďakujem
Pomoc a podporu dostanem.
@graciela01 otehotnela som v bakalárskom ročníku prezenčneho studia. Školu som dorobila s individuálnym študijným plánom. V podstate len na skúšky som chodil plus občas zaniesť nejaké cvika
@graciela01 študujem prezenčne magisterský a som tehotná… do toho pracujem home office. Všetko sa dá keď chceš ;)
ja som rodila v 3.ročníku Bc. prezenčne. Ing. štúdium som taktiež študovala prezenčne, podotýkam bez individuálneho plánu. Pretože škola to neumožňovala a ani profáci neboli k tomu naklonení. Chodila som do školy normálne, niekedy postrážili kamaráti, niekedy som zobrala ju do školy, ale hlavne rodina mi pomohla...🙂
takže všetko sa dá 🙂
Teraz si robím ďalšiu školu ale našťastie externe a som tehotná. Takže práca, škola, dieťa, domácnosť a ešte tehotnosť (mega unavenosť). Dieťa sme chceli už dlhšie. Ešteže školu končím v máji a malinké sa má narodiť začiatkom júla. Konečne si užijem materskú. Pretože pri prvom som nemala šancu kvôli škole.
@graciela01 prvé dieťa som mala ešte pred nástupom na VŠ ( pracovala som po strednej škole). Na VŠ som nastúpila keď mala dcérka 1 rok ( Denne štúdium! -ošetrovateľstvo) .. momentálne som v 3.ročníku a v decembri 2021 som porodila druhé dieťa ( deti boli plánované) ....
(Popri tom sme postavili domček svojpomocne, nebývame s rodičmi! , +samozrejme domáce práce atd atď)...
Zamna môžem povedať že sa DÁ ZVLÁDNUŤVŠETKO, pokiaľ človek chce a pokiaľ máš manžela ktorý ťa v tom podporuje !! Držím prsty , nech všetko vyjde ako si želáte 🍀🍀