Pracujem v zafajčenej prevádzke. Môžem ísť na rizikové?

ocenasovakatarina
13. aug 2012

Mohli by ste mi pomôcť pri jednej dileme. Pracujem ako čašníčka a plánujme dieťatko. Je to zafajčená prevádzka. Dajú ma na rizikové tehotenstvo alebo by som brala nejaké vitamíny aby sa dieťatku nič nestalo? Ako to je? A ešte koľko sa vtedy poberá peňazí? Poraďte...

anika11
13. aug 2012

ak ta daju na rizikove,si vlastne na PN-ke.Myslim,ze ked povies lekarovi, v akom prostredi pracujes,tak ta vypise.ak este aj dvihas nejake prepravky a cely den na nohach,tak by bolo asi lepsie ostat radsej doma na PN ako riskovat.ja som robila pri prvom tehu v obchode a v polke tehu som sa zacala otvarat..a to som urcite nenachodila tolko co casnicka.pri druhom tehu som uz doktorovi rovno povedala,ze chcem ostat doma kvoli tomu chodeniu a dvihaniu tazkych veci v obchode a bezreci ma vypisal 🙂

sissy27
13. aug 2012

na rizikové ťa nedajú, max. sa môžeš dohodnúť s lekárom, že ťa dá na PN, aby si nebola v zafajčenom prostredí, ale to tiež nie je žiadna výhra, lebo budeš musieť sedieť celé dni doma, akurát ti môže napísať vychádzky 2x denne tuším max 2hod, ak ti príde kontrola a ty nebudeš doma mimo vychádzok, tak nedostaneš ani €... čo sa týka financií, je to tiež dosť zlé, záleží, koľko máš napísané na zmluve, ale % ti presne neviem...

huxy
13. aug 2012