Je skoro na dieťa?

katarina6856
10. okt 2022

Ahojte, nevedela som ako nazvať diskusiu, tak vysvetlim o čo ide.
Mam 21 rokov, už takmer rok sme zasnúbení s priateľom a radi by sme mali dieťa. Chcem podotknúť, že máme svoje bývanie, auto a všetko potrebné. On pracuje na plný úväzok (popritom externe študuje posledný ročník VŠ), ja študujem (3. Ročník Bc.) a zároveň pracujem, čiže nás nezivia rodičia a o všetko sa starame sami. Minule ma ale zaskočila reakcia mojich rodičov keď som spomenula, že nechcem pokračovať v štúdiu (na Mgr.), nakoľko si chceme založiť rodinu. Ich reakcia nebola vôbec príjemná, pritom sami mali v cca tomto veku mňa. Vravia, že je na to čas, mám si dorobiť školu atď. Chápem, že chcu aby som mala vzdelanie, no dobru prácu si viem nájsť aj s titulom Bc. Aj teraz pracujem v zahraničnej firme, kde mám dobré miesto. A okrem toho nikde nie je napísané že si ten druhý stupeň nedorobim počas materskej (externe). Čo mám robiť? Mám si ísť za svojím a mať dieťa aj za cenu že s tým rodina nebude súhlasiť? Najviac sa bojím ich reakcie ak by som otehotnela. Okrem toho sa má vôbec nepýtajú na svadbu, ani nič s tým spojené. Jednoducho ako by ich zaujímala len škola a nič iné, a to celu moju rodinu...

lenuska9999
10. okt 2022

@katarina6856 rob tak , aby si bola šťastná ty

banderaska29
10. okt 2022

rozhodne držím s rodinou.. v dobrom - tiež som mladá mamka. lepšie je mat dokončenú VŠ a v tomto období ktoré je nemilé si v klude nájst robotu, nasporiť peniaze a vybudovať svoj domov.. potom to bude ešte krajšie všetko určite 🙂 je super že mas chlapa, že más s kým mať dieťatko. ver mi ja ti to hovorím v dobrom. bábatko je krásne moje deti su moje slnko, ale mala som to dosŤ náročné a rozhodne to bolo inak, ako som si predstavovala (s robotou, VŠ a tak...) ale rob ako ty cítiš, toto je iba moj názor ♥ každopádne vam prajem všetko dobre 🙂

deedaa
10. okt 2022