Ahoj. Máme v csob hypo a k nemu účet Pohoda ale chcem ho cez aplikaciu zmeniť na smart. Ma niekto skúsenosť? Nebude to problém keď tam máme hypo? Ďakujem 😊
@veronice uz som im písala ale rada by som aj osobnú skúsenosť 😊
@zuzkablazejka a prečo si to chcete zmeniť? Účty smart čo ja viem sú dosť spoplatnené za rôzne operácie. Ak máte hypotéku cez 20.000€, k tomu aspoň 3 trvalé príkazy a 5 platieb kartou tak máte účet pohoda zadarmo. Plus si tam myslím treba aj nasmerovať výplatu.
Hlavne by som si prešla všetky poplatky, ktoré Vás čakajú v novom balíčku, či sa to teda ozaj oplatí
@jakubvojcik pretože cez smart môžem dávať každý mesiac mimoriadnu splátku a cez pohodu nie. Alebo som už fakt "blbá" a nieco robim zle ale ked kliknem v appke na kolonku mimoriadna splátka tak mi napíše ze nemám momentálne žiadnu hypo 🤷♀️(mám, dnes odišla splatka) . A áno mam aj pohodu zadarmo takže mi ide čisto iba o tu možnosť mimoriadnych splátok každý mesiac. 😊 Ďakujem za pomoc
@zuzkablazejka ahaa rozumiem. Ale to vietie aj cez pohodu robiť, aspoň neviem o tom že nie. Len sa čudujem že vám tam píše, že namáte žiadnu hypo. Lebo to by ste tam mali mať tak či tak, a po kliknutí na ňu viete hradiť mimoriadne splátky. Skúste zavolať do ČSOB či vám s tým nevedia pomôcť, ale na 99% si myslím že problém nebude v tom že nemáte smart účet. Väčšina klientov si pri braní hypo otvára účet pohoda a riadne im ide hradiť mimoriadne splátky každý mesiac.
@zuzkablazejka ja mám tiež ČSOB Pohodu. Otvorím apku v mobile a tam mám zoradené pod sebou účty v ČSOB - Pohoda, pod tým mám sporiaci, pod tým hypo atď... Keď kliknem na záložku - účet HYPO tak normálne mi zobrazuje detaily, pohyby, a mimoriadnu splátku s tým, že ak už môžem dať mim.splátku, normálne na to kliknem, ak ešte nie /je tam dátum ku ktorému tak môžem urobiť/, je to také bledošedé a neotvorím to. Až na ten dátum, čo mi píše... s tým, že si môžem navoliť sumu splátky atď...
@jakubvojcik uz som to vyriešila. Ked nám otvárali účet tak nam tam nedali zobrazovať hypo. Pani na infolinke bola veľmi milá, v pondelok zájdeme na pobočku a do pár minút by to malo byt vyriešené. 😊 (😂😂😂 uz mi to je az smiešne lebo pani co nám robila hypo a teda aj účet bola jemne povedané mimo, zmätená, ako keby nevedela co robí, ale keďže sme to riešili cez fin.poradcu tak som nejak neriešila.) ďakujem pekne za tvoj čas a ochotu 😊
@zuzkablazejka jasne nie je za čo, to sa niekedy stane :D mám s tým už párkrát skúsenosť že pracovníci v banke popletia nejaké veci
@zuzkablazejka ved zavolaj na infolinku tam ti poradia hned 😉 a budes mat info z prvej ruky 👍