Dobrý deň , viete mi prosím poradiť či je šanca niejak sa dostať k zmazaním údajom v mobile . Vysvetlim , mala som aplikáciu k banke s automatickým prihlasovanim . No resetovala som si mobil a ono sa to jasne vsetko zmazalo 😞. Nedá sa mi to nijak obnoviť , mám iné telefónne číslo aké som tam zadala na obnovenie , a ani sa mi nedá ísť do konkrétnej banky je to v zahraničí . Je tam šanca ze niejaky macher na tieto veci by mi to vedel spraviť ? Ďakujem
@zuzuliennka1 skúšala som volať priamo do pobočky ku ktorej som patrila no ako keby zo zahraničia to nešlo , nemohla som sa vôbec dovolať . A meili tiež ta konkrétna pobočka nereagovala na ne , keď som písala banke ako takej oni odpísali nech sa obratim na moju pobočku . Ja som skúsila toto všetko , už je to par rokov čo sa nemôžem dostať k mojim údajom a ma to štve lebo tam mám niejake nevyriešené veci . Preto ma teraz ešte napadlo že či sa to nedá niejak v tom mobile obnoviť
@ninusa4 a prihlasovacie údaje k internetbankingu čo si dostala tiež už nemáš? Že by si sa aspoň cez počítač tam vedela dostať?
@martina1201 aha že tam by mali byt iné než do aplikácie ? Nad tým som nerozmyslala , ďakujem za radu pozriem to
Ach ďakujem Vám všetkým , no zatiaľ nič . Nemám už žiadne papiere z banky s údajmi a ani v pc mi to nejde . Uvidím skúsim ešte zavolať , napísať . Ďakujem
Žiadna banka Vám ich cez mail neposkytne a cez tel. len vtedy, ak to umožňuje po spôsobe overenia identity.
Nemaju nahodou 2 linky jednu na miestne volania a jednu ked volas zo zahranicia? Viem ze napr TB totak ma, ked som tam volala zo zahranicia a nie z SK, tak malibuplne ine cislo
pokial si na mobile urobila obnova výrobných nastavení a pred tým neurobila zálohu,tak tie udaje už nikto nevytiahne. Beztak su šifrované.
@ninusa4 a co tak sa skontaktovat cez internet s tou konkretnou bankou?